|
Trance Energy Line-UP! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| Echt beter dat Judge Jules zeker komt. :D:D De rest vind ik ook KEWL. Eindelijk Scott Bond live. En ben ook erg benieuwd naar Piu :D:D:D |
|
|
| M5 |
OMG !!!
als die Piu Serendipity draait dan mogen ze me van het plafond schrapen .....tering wat een plaat is dat ...ongeevenaard!!! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Jukx
Zo, dan moet je is ff de Mas Mix daarvan downloaden... hij is al behoorlijk oud maar het is toch echt zo een HARD nummer! dus:
Mario Piu - Communication (Mas Mix) |
Ja die is zeker hard!... staat op de cdm van Communication, die heb ik ook voor 1 piek gekocht enkele maanden geleden :D |
|
|
| Cold |
...nog wat PHATTe traxx van Mario Piu
Mario Piu - Ayers Rock
Mario Piu - Hertz
Mario Piu - Morpheus
Mario Piu - Sfyflex
Mario Piu - Unicorn
Coldy.. |
|
|
| Dj Alpha |
| Alles best zolang ik maar geen phone hoor :D (tenzij t een HELE VETTE beukmix is) :):p |
|
|
| rellivisit |
| Geen dumonde :mad: :mad: Ach ja, stampen doen we toch wel daar! :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Geen dumonde :mad: :mad: Ach ja, stampen doen we toch wel daar! :D |
Nee, Dunonde komt in Februari naar TE. Tenminste als ik het een en ander mag geloven!!
Toedels!! |
|
|
| OENKABOENKA |
Misschien een beetje domme vraag maar kan je al kaarten kopen voor Trance Energy????????????????
{-_-} |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by OENKABOENKA
Misschien een beetje domme vraag maar kan je al kaarten kopen voor Trance Energy????????????????
{-_-} |
Ja dat kan al een tijdje, kijk op de site voor de verkooppunten. GRTZ |
|
|
| magrec |
| alleen voor cross zou ik nu wel willen gaan. |
|
|
| Mysteric |
Scott Bond ging toch bij Massive ff met zo'n 150 bpm door de zaal heen... Beetje tempo ok, maar nummers van 138 moet ie niet zo heel erg opfokken.
Judge Jules...2x gezien (sensation+Qontact), ik heb me 2x uit de naad gedanst.
zolang Cross niet draait zoals de vorige keer op TE ist goed. Ik heb vele tapes vol van hem in de kast liggen. (de-goede-oude-van-diepens-dance-department-tijd)
klubbheads -> das een beetje jammer
Mario Piu is gaaf. Beetje een Picotto look-a-like, dus dat kan niet mis gaan |
|
|
| Vinyl Boy |
mijn reactie, beetje laat, maar beter laat dan nooit...
ik vraag me af of deze line-up bedoeld is om de kindjes thuis te houden..minimum age 18 jaar en verder weet ik redelijk zeker dat de doorsnee 538 luisteraar nog nooit van scott bond gehoord heeft en wellicht ook niet van mario.
hoi |
|
|
|
|