return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Trance Energy Line-UP! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Flipper01
Lekkerre line-up!!
Ik heb d'r al weer zin in!
En voor degene die nog geen 18 zijn..veel suc6 bij t kopen van je kaartje!! Ik heb gehoord dat bij de vorige TE op sommige plaatsen wel om legitimatie werd gevraagd, maar als je eenmaal een kaartje hebt zullen ze je die avond echt niet weigeren, tenzij je echt een jaar of 12 bent... Het ligt er net aan of je een vervelend persoon 8er de balie hebt staan waar je je ticket moet kopen.
Bellie
quote:
Originally posted by moogwai


Als je in Brabant of Limburg woont is heerenveen echt niet dichtbij... gelukkig gaan wij zeer waarschijnlijk met een bus en hoeven we niet met het openbaar vervoer :)


Tja je hebt wel gelijk,maar vergeleken met duitsland enzo is de afstand in NL helemaal niks.En je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk.zie je tenminste ook weer es een nieuwe partylocatie toch...


GREETZ!!
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by magrec
Hmm...Cross op TE gaan ze dat wel trekken daar???

aangezien hij toch wat dieper draait de laatste paar maanden.

dumonde komt zei wessel van diepen op radio538.


Correct me if I'm wrong...(en doe dat ook echt, want het gebeurt zelden;) ), maar draait Cross niet altijd iets dieper? Bij de eerste editie van TE (tevens mijn eerste party!) draaide hij ook en dat was echt SUPER! Zelfs Jean draaide toen goed, en de KlubbHeads zijn meestal op Parties ook goed bezig. Dus ik denk dat jullie blij mogen zijn met deze Line-Up... blij zijn dat het geen 'sensation-line-up' (vies woord:whip: ) is

:p
Nastra Azzurro
quote:
Originally posted by MetzZ_!!


Correct me if I'm wrong...(en doe dat ook echt, want het gebeurt zelden;) ), maar draait Cross niet altijd iets dieper? Bij de eerste editie van TE (tevens mijn eerste party!) draaide hij ook en dat was echt SUPER! Zelfs Jean draaide toen goed, en de KlubbHeads zijn meestal op Parties ook goed bezig. Dus ik denk dat jullie blij mogen zijn met deze Line-Up... blij zijn dat het geen 'sensation-line-up' (vies woord:whip: ) is

:p


Jaaaaaa

Ik waS daaaar ook
ATB draaide toen ook lekka HArd man.... Yves ook.....ik von dat 1 van het beste kwa muziek...iedereen draaide lekker toen...
Dj Alpha
Klubbheads heb ik van t weekend nog gehoord and they'll kick ass!!
Ben blij dat er geen Jean is en rank 1 begon ook te vervelen.
Blij dat ze t heel anders hebben aangepakt.
Laat maar komen die zooi ik heb er zin in :)
moogwai
Ik kreeg net een mailtje van Dumonde:

No, that was a mistake on Radio 538, indeed they asked us
to come over to play at Trance Energy, but we have no time, 'cause
we play somewhere else that day. But we already confirmed the
next Trance Energy to come in February 2002. So you have to
wait, sorry.

Best regards

Dominik de Leon

Dus geen Dumonde in Heerenveen.
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by moogwai
I

Dus geen Dumonde in Heerenveen.


Ach ja, dan wachten we toch gewoon een half jaartje...

En BTW: Ik moet elke keer als ik naar een feest ga uit Enschede komen. Das ook een tiefus eind ver van alles vandaan. En ik ben toch ook gewoon van de party. En ga nu niet zeggen dat het dichter bij Heerenveen ligt!! Ik moet ook eerst via Zwolle!!!!!!

GReeTZ
Miss Proximus
quote:
Originally posted by moogwai


Als je in Brabant of Limburg woont is heerenveen echt niet dichtbij... gelukkig gaan wij zeer waarschijnlijk met een bus en hoeven we niet met het openbaar vervoer :)


Jezus d00d, ik ben al 2 keer naar t Ruhrgebied geweest om te feesten (10 uur rijen), naar de Loveparade, naar Brabant, Rotterdam, Den Haag..en op 27 oct. naar Birmingham....wat boeit dat nou? jezus...snap ik echt niet hoor! ff dat stukje rije voor een VET feestje? je bent gek als je t niet doet....of hangen jullie liever gewoon in de kroeg? LAAAAAAAAAME
JdDark
quote:
Originally posted by Miss Proximus


en op 27 oct. naar Birmingham....



shhhhhhhttt
magrec
quote:
Originally posted by moogwai
Ik kreeg net een mailtje van Dumonde:

No, that was a mistake on Radio 538, indeed they asked us
to come over to play at Trance Energy, but we have no time, 'cause
we play somewhere else that day. But we already confirmed the
next Trance Energy to come in February 2002. So you have to
wait, sorry.

Best regards

Dominik de Leon

Dus geen Dumonde in Heerenveen.


Maar ik heb het wel goed gehoord :D

Dj Alpha
T enige waar ik dichtbij zit is Jaarbeurs Utrecht, de rest ik voor mij ook al behoorlijk ver.
Maar lekker belangrijk, vanaf oktober heb ik mn OV kaart :):):)
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Dj Alpha
T enige waar ik dichtbij zit is Jaarbeurs Utrecht, de rest ik voor mij ook al behoorlijk ver.
Maar lekker belangrijk, vanaf oktober heb ik mn OV kaart :):):)


Die helaas niet geldig is in het weekend. Dan heb je alleen korting. Tenzij je een weekend-kaart hebt genomen, die dan niet geldig is doordeweeks:rolleyes:.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement