return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 
Post your Bedroom DJ Equipment pics (pg. 12)
View this Thread in Original format
Meltoz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Om u efkes te amuseren tijdens den break van het nummer bijvoorbeeld ;)


:D Punten scoren me e scrabbelke he ;) :p
Nu ne microfoon heb'k eigenlijk ook nog nie te veel naast draaitafels zijn liggen..e MC'ke misschien ;)
DJ Sid
hahah :)

jah men broerke wil zich af en toe nog wel es amusere met de microfoon, drmee
maar bij mij ist no talk, pure techno :D (soms ook trance hoor ;)
Wildfir3
écht niemand interesse in mijn mengpaneel? :p

Gemini UMX7 anyone?
Xilver
quote:
Originally posted by Wildfir3
écht niemand interesse in mijn mengpaneel? :p

Gemini UMX7 anyone?


lol zitte gij der nu nog mee te leuren joenge :p
Wildfir3
jah, ksnap gewoon ni dak da ni kwijt geraak :p

een ubergoed mengpaneel van een levende legende :p
Kaidreas
^och gij verkoopt Armin zen mixer??? ooooooooooomg I die1!1!1!1!1!
Wildfir3
Jeps, hij had ergens iets gelezen over hoe je als dj moet een gelijkstand vinden tussen kwaliteit van materiaal en uw eigen talenten als DJ...

vandaar dattie is overgeschakeld op een JBsystems mengpaneeltje met twee belt drive turntables :D
Tiger777
Ik heb eindelijk ook eens tijd gevonden om mijn materiaal te fotograferen:D







En lacht niet met mijn tafellakentje!:whip: :whip: :p
Zehra
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik heb eindelijk ook eens tijd gevonden om mijn materiaal te fotograferen:D


ziet er nice uit ;)
Gladius
quote:
Originally posted by Zehra
ziet er nice uit ;)

idd, mooi motiefje ;)

Tiger777
ik zal het aan mijn mama zeggen :p
1Million$shot
Allez, kzal mijn marchandies ook is posten



Numark Dm3002X Mixerke, da ga ek vervangen als ik werk heb
2 x Numark TTX-1 TT's
2 x Ortofon Concorde pro
Sony MDR-V 700 headphone
Speakers: Sharp: type ????? 2 x 375 W RMS geeft goe !! :D


toekomst : Ecler mixerke ipv die numark , weet nog niet de welke ofwel ne Mac 70V ofwel ne Nuo5.
Cd spelerkes van denon of pioneer.
EFX-1000 behoort ook tot de mogelijkheden.
Maar eerst werken en sparen :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 
Privacy Statement