|
Post your Bedroom DJ Equipment pics (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Om u efkes te amuseren tijdens den break van het nummer bijvoorbeeld ;) |
:D Punten scoren me e scrabbelke he ;) :p
Nu ne microfoon heb'k eigenlijk ook nog nie te veel naast draaitafels zijn liggen..e MC'ke misschien ;) |
|
|
| DJ Sid |
hahah :)
jah men broerke wil zich af en toe nog wel es amusere met de microfoon, drmee
maar bij mij ist no talk, pure techno :D (soms ook trance hoor ;) |
|
|
| Wildfir3 |
écht niemand interesse in mijn mengpaneel? :p
Gemini UMX7 anyone? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
écht niemand interesse in mijn mengpaneel? :p
Gemini UMX7 anyone? |
lol zitte gij der nu nog mee te leuren joenge :p |
|
|
| Wildfir3 |
jah, ksnap gewoon ni dak da ni kwijt geraak :p
een ubergoed mengpaneel van een levende legende :p |
|
|
| Kaidreas |
| ^och gij verkoopt Armin zen mixer??? ooooooooooomg I die1!1!1!1!1! |
|
|
| Wildfir3 |
Jeps, hij had ergens iets gelezen over hoe je als dj moet een gelijkstand vinden tussen kwaliteit van materiaal en uw eigen talenten als DJ...
vandaar dattie is overgeschakeld op een JBsystems mengpaneeltje met twee belt drive turntables :D |
|
|
| Tiger777 |
Ik heb eindelijk ook eens tijd gevonden om mijn materiaal te fotograferen:D

En lacht niet met mijn tafellakentje!:whip: :whip: :p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik heb eindelijk ook eens tijd gevonden om mijn materiaal te fotograferen:D
|
ziet er nice uit ;) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Zehra
ziet er nice uit ;) |
idd, mooi motiefje ;) |
|
|
| Tiger777 |
| ik zal het aan mijn mama zeggen :p |
|
|
| 1Million$shot |
Allez, kzal mijn marchandies ook is posten
Numark Dm3002X Mixerke, da ga ek vervangen als ik werk heb
2 x Numark TTX-1 TT's
2 x Ortofon Concorde pro
Sony MDR-V 700 headphone
Speakers: Sharp: type ????? 2 x 375 W RMS geeft goe !! :D
toekomst : Ecler mixerke ipv die numark , weet nog niet de welke ofwel ne Mac 70V ofwel ne Nuo5.
Cd spelerkes van denon of pioneer.
EFX-1000 behoort ook tot de mogelijkheden.
Maar eerst werken en sparen :whip: |
|
|
|
|