return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
Post your Bedroom DJ Equipment pics (pg. 13)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
M'n 2de platenspeler is eindelijk aangekomen (ik koop nooit meer bij Light Noise & Company :rolleyes: :whip: ), dus eindelijk m'n definitieve setup:













Xilver
^ Vetjes Jasper... Als dat een van de volgende weken gepikt is, it wasn't me he... ge weet nooit he, tegenwoordig met al die inbraken in Schoten... Allez... eh...
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Xilver
^ Vetjes Jasper... Als dat een van de volgende weken gepikt is, it wasn't me he... ge weet nooit he, tegenwoordig met al die inbraken in Schoten... Allez... eh...

Sebiet ook nog foto's posten van mijne gloednieuwe Rottweiler die slaapt in mijn kamer...;) :p
Zehra
quote:
Originally posted by Xilver
^ Vetjes Jasper... Als dat een van de volgende weken gepikt is, it wasn't me he... ge weet nooit he, tegenwoordig met al die inbraken in Schoten... Allez... eh...


als er iemand is die ze pikt, dan ben ik het wel... dus handjes af you :whip: :p
Xilver
quote:
Originally posted by Zehra
als er iemand is die ze pikt, dan ben ik het wel... dus handjes af you :whip: :p


...or else...? :p
Zehra
quote:
Originally posted by Xilver
...or else...? :p


dan stuur ik die rottweiler, da hondje, op u af :D
eieregooie
Wow, je vinyl staat nog netjes allemaal bij elkaar :)
dj Zevan
chice setup jasper,

k ben nog vollebak ah sparen, in het mate van het mogelijke, voor ne 2 de platenspeler, dan zal ik ook ns wat fotokes proberen te maken
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Xilver
...or else...? :p

Don't go there Tom, als uw leven u lief is ;) :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by dj Zevan
chice setup jasper,

k ben nog vollebak ah sparen, in het mate van het mogelijke, voor ne 2 de platenspeler, dan zal ik ook ns wat fotokes proberen te maken

Thanks :)

En uit nieuwsgierigheid... die - overigens zalige - mix die ge mij is opgestuurd hebt, hoe hebt ge die dan gemixt?

dj Zevan
volledig met cds, heb zo n dubbele cd speler van stage line
Jasperovitsj
Nice :)

Volgende BETA-party moete toch echt wel eens uw kans wagen hoor! ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
Privacy Statement