|
Post your Bedroom DJ Equipment pics (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
M'n 2de platenspeler is eindelijk aangekomen (ik koop nooit meer bij Light Noise & Company :rolleyes: :whip: ), dus eindelijk m'n definitieve setup:


 |
|
|
| Xilver |
| ^ Vetjes Jasper... Als dat een van de volgende weken gepikt is, it wasn't me he... ge weet nooit he, tegenwoordig met al die inbraken in Schoten... Allez... eh... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
^ Vetjes Jasper... Als dat een van de volgende weken gepikt is, it wasn't me he... ge weet nooit he, tegenwoordig met al die inbraken in Schoten... Allez... eh... |
Sebiet ook nog foto's posten van mijne gloednieuwe Rottweiler die slaapt in mijn kamer...;) :p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Xilver
^ Vetjes Jasper... Als dat een van de volgende weken gepikt is, it wasn't me he... ge weet nooit he, tegenwoordig met al die inbraken in Schoten... Allez... eh... |
als er iemand is die ze pikt, dan ben ik het wel... dus handjes af you :whip: :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Zehra
als er iemand is die ze pikt, dan ben ik het wel... dus handjes af you :whip: :p |
...or else...? :p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Xilver
...or else...? :p |
dan stuur ik die rottweiler, da hondje, op u af :D |
|
|
| eieregooie |
| Wow, je vinyl staat nog netjes allemaal bij elkaar :) |
|
|
| dj Zevan |
chice setup jasper,
k ben nog vollebak ah sparen, in het mate van het mogelijke, voor ne 2 de platenspeler, dan zal ik ook ns wat fotokes proberen te maken |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
...or else...? :p |
Don't go there Tom, als uw leven u lief is ;) :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
chice setup jasper,
k ben nog vollebak ah sparen, in het mate van het mogelijke, voor ne 2 de platenspeler, dan zal ik ook ns wat fotokes proberen te maken |
Thanks :)
En uit nieuwsgierigheid... die - overigens zalige - mix die ge mij is opgestuurd hebt, hoe hebt ge die dan gemixt? |
|
|
| dj Zevan |
| volledig met cds, heb zo n dubbele cd speler van stage line |
|
|
| Jasperovitsj |
Nice :)
Volgende BETA-party moete toch echt wel eens uw kans wagen hoor! ;) |
|
|
|
|