return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 
Post your Bedroom DJ Equipment pics (pg. 15)
View this Thread in Original format
pooley
Ook ja en herkenbaar en ni zo 'techy' klinkt.
Veel zijn idd remixen van oudere liedjes,50% slaagt daarvan en is dan ook goed.
en den bpm is soms ook nog lager maar de bassen staan nooit zo luid als bij trance (bij mij toch)
Ach ja
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by pooley
de bassen staan nooit zo luid als bij trance (bij mij toch)
Ach ja


da's wel raar ...

nujah, hangt van plaat tot plaat af eh :p
pooley
Heb me kamer opnieuw ingericht en paar pics genomen.
Enige wat er nog verandert gaat worden is dat ik mijn boxen ga ophangen en alles qua geluid daarop ga zetten.


-> Micha, u plaat heb ik nog, linksboven :)

Kasten perfect voor me platen in te stockeren :)


Me tafels, nog op zelfde 'meubel' en ja stof afdoen is me sterkste punt niet precies :x


Nog altijd Ruben's oude mixer :)

Rest van me kamer :)






STOF ! :)

en het belangrijkste !
BOOZEKASTJE !
DeSpErAtOs-X
flashy turntables ... die wou'k eerst ook :p

Nice kamer

dubbelbed :eyes:
niiiiiiiize boozekastjen ... mocht wel wat meer instaan !!!!!! :p
uhmn ... voor de rest, gezellig :p

owjah, bena vergeten ... zalige posters ;)
Haroddin
Mss ni helemaal on-topic, maar ik zou es willen weten waar je 2ehands materiaal kan vinden. Kwil nl beginnen draaien, maar heb geen flauw idee waar begonnen :clown:
FredNova
nice room Pool :)


quote:
Originally posted by Haroddin
Mss ni helemaal on-topic, maar ik zou es willen weten waar je 2ehands materiaal kan vinden. Kwil nl beginnen draaien, maar heb geen flauw idee waar begonnen :clown:


check www.dj2dj.be :)
eieregooie
quote:
Originally posted by pooley
Nog altijd Ruben's oude mixer :)


Nog steeds tevreden?
Pumaz
Ik wil ook zo'n Finding Nemo vis, is die gewoon in de winkel te vinden?

En ja dit meen ik echt :toothless
pooley
dunno geript vant lief van men broer.
wie de 2de kleine blauwe finding neme vis vindt krijgt en cocktail met de beta party :)
BZRK
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik wil ook zo'n Finding Nemo vis


Kdenk da den deze hier redelijk dood is, em drijft ondersteboven :D

Pumaz
quote:
Originally posted by pooley
wie de 2de kleine blauwe finding neme vis vindt krijgt en cocktail met de beta party :)

:eek:
pooley
Kunt em ni zien ma bon :)
neeext
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 
Privacy Statement