|
Post your Bedroom DJ Equipment pics (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Ook ja en herkenbaar en ni zo 'techy' klinkt.
Veel zijn idd remixen van oudere liedjes,50% slaagt daarvan en is dan ook goed.
en den bpm is soms ook nog lager maar de bassen staan nooit zo luid als bij trance (bij mij toch)
Ach ja |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by pooley
de bassen staan nooit zo luid als bij trance (bij mij toch)
Ach ja |
da's wel raar ...
nujah, hangt van plaat tot plaat af eh :p |
|
|
| pooley |
Heb me kamer opnieuw ingericht en paar pics genomen.
Enige wat er nog verandert gaat worden is dat ik mijn boxen ga ophangen en alles qua geluid daarop ga zetten.

-> Micha, u plaat heb ik nog, linksboven :)
Kasten perfect voor me platen in te stockeren :)
Me tafels, nog op zelfde 'meubel' en ja stof afdoen is me sterkste punt niet precies :x
Nog altijd Ruben's oude mixer :)
Rest van me kamer :)

STOF ! :)
en het belangrijkste !
BOOZEKASTJE !
 |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
flashy turntables ... die wou'k eerst ook :p
Nice kamer
dubbelbed :eyes:
niiiiiiiize boozekastjen ... mocht wel wat meer instaan !!!!!! :p
uhmn ... voor de rest, gezellig :p
owjah, bena vergeten ... zalige posters ;) |
|
|
| Haroddin |
| Mss ni helemaal on-topic, maar ik zou es willen weten waar je 2ehands materiaal kan vinden. Kwil nl beginnen draaien, maar heb geen flauw idee waar begonnen :clown: |
|
|
| FredNova |
nice room Pool :)
| quote: | Originally posted by Haroddin
Mss ni helemaal on-topic, maar ik zou es willen weten waar je 2ehands materiaal kan vinden. Kwil nl beginnen draaien, maar heb geen flauw idee waar begonnen :clown: |
check www.dj2dj.be :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by pooley
Nog altijd Ruben's oude mixer :) |
Nog steeds tevreden? |
|
|
| Pumaz |
Ik wil ook zo'n Finding Nemo vis, is die gewoon in de winkel te vinden?
En ja dit meen ik echt :toothless |
|
|
| pooley |
dunno geript vant lief van men broer.
wie de 2de kleine blauwe finding neme vis vindt krijgt en cocktail met de beta party :) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik wil ook zo'n Finding Nemo vis |
Kdenk da den deze hier redelijk dood is, em drijft ondersteboven :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by pooley
wie de 2de kleine blauwe finding neme vis vindt krijgt en cocktail met de beta party :) |
:eek: |
|
|
| pooley |
Kunt em ni zien ma bon :)
neeext |
|
|
|
|