|
Post your Bedroom DJ Equipment pics (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Svinuske |
| een bed opmaken pfff da gebeurt hier maybe 1x per week ma wa chance |
|
|
| pooley |
En die muurdecoratie is echt wel nodig, vozen Brugheling !
Btw sven, tis zaterdag goei feestje in de bomen :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by pooley
Gert twerkt ni !
Moek u pics hosten? |
zal er wel is nieuwe trekken één dezer en online zwieren |
|
|
| Svinuske |
| quote: | Originally posted by pooley
En die muurdecoratie is echt wel nodig, vozen Brugheling !
Btw sven, tis zaterdag goei feestje in de bomen :) |
wa wordt der gevierd ? allez alsk zaterdagmorge eerste buis haal kank ze kome doorspoele |
|
|
| pooley |
Wel de verjaardag van de Fransoo (als ge die kent)
Dj Tunes komt ook draaien en nog paar vrienden van hem (ik dus ook)
Trance / retro gansen avond normaal.
Ook paar extra effectjes, monitors etc :) Klein feestje dus !! en hopen dat er een vat klaarstaat ook :) |
|
|
| Svinuske |
eindelijk heb ik men draaitafels. mengpaneel en koptelefoon is voor na de examens anders komt er van studeren niks meer in huis
2x PT-2400 Gemini :
voor nog paar foto'kes check this |
|
|
| Tiger777 |
| Olaaa, mooie bakjes die PT2400's. Ik dacht dat ze die niet meer maakten...? |
|
|
| Wildfir3 |
| allemaal dankzij mij ja, ma ge moet ni peizen dattem van pinten trakteren spreekt zenne :whip: |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
allemaal dankzij mij ja, ma ge moet ni peizen dattem van pinten trakteren spreekt zenne :whip: |
Gij zijt zo ongelofelijk grappig he Stefke... :tongue2 |
|
|
| pooley |
Van mij krijgt ge nen bak NA pinten :/
God knows hoe da hier terecht gekomen is !!! |
|
|
|
|