|
חדש בפורום!
|
View this Thread in Original format
| orian_l2003 |
שלום לכולם
אני אוריאן אני בן 18 עוד כמה חודשים
אני מגבעתיים
הסגנונות האהובים עלי הם קלאב טראנס ואפליפטינג טראנס
ואני מקווה שאני ישתלב יפה בפורום
והייתי שמח להכיר כמה שיותר אנשים אז יאללה חבר'ה להגיב! |
|
|
| KosmiK-G8 |
א. יש לך שם מיוחד אחי..
:)
ב. נתוני פתיחה טובים מבחינת סגנון מוזיקלי
ג. אני אילן נעים מאוד אני 27 בעוד 5 שנים ו11 חודשים ואני נחשב לשרוט של הפורום..
:) או לסתם דביל איך שתרצה
ד. רק בקשה אחת ממך אחי
תהיה פעיל
אני רואה הרבה אנשים שמצטרפים אבל לא נכנסים לפה אחרי זה
אז יאללה
תכיר תפורום ותתחיל לפסטט |
|
|
| AnthemFreak |
אללההה אחיייי שמח ששמת פה תתרד הכרות סוף סוף
שיהיה בהצלחה ובאמת תהיה פעיללללל |
|
|
| Segev |
ברוך הבא אחי אני רואה שאתה לא באמת חדש פה אבל בכאל זאת
אני ליאור בן 17 ממושב ליד כפר סבא שנקרא שדי חמד
מקווה שתהנה פה
לילה טוב!!! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Segev
ברוך הבא אחי אני רואה שאתה לא באמת חדש פה אבל בכאל זאת
אני ליאור בן 17 ממושב ליד כפר סבא שנקרא שדי חמד
מקווה שתהנה פה
לילה טוב!!! |
וואי השם של המושב מוכר לי רצח
עכשיו שנה עד שאני יזכר מי גר שם...
אוףףףף |
|
|
| TTman |
WELCOME BIATCH :)
סתם סתם
אני גל מראשון, עוד עשר שנים אני בן 30
:(
באסה לי
:)
יאללה תהנה פה |
|
|
| KrazyDJs |
ברוכבא...
אליאור..
תהנה... |
|
|
| Eitan E |
[QUOTE]Originally posted by TTman
WELCOME BIATCH :)
אתה רואה יותר מידי
bangbus
חחח:D
אני איתן מרחובות עוד עתודאי שהולך להטחן 3 שנים
:nervous: |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Eitan E
[QUOTE]Originally posted by TTman
WELCOME BIATCH :)
אתה רואה יותר מידי
bangbus
חחח:D
אני איתן מרחובות עוד עתודאי שהולך להטחן 3 שנים
:nervous: |
BANGBUS ????
??מה אני ילד
פשוט אני מושפע יותר מידיי מראפ
:D
עתודאי ?
גם אני יא זין
בקטנה, יאללה שלוש שנים בא בטוב עכשיו
:D
:(
:nervous:
:rolleyes: |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by TTman
BANGBUS ????
??מה אני ילד
פשוט אני מושפע יותר מידיי מראפ
:D
עתודאי ?
גם אני יא זין
בקטנה, יאללה שלוש שנים בא בטוב עכשיו
:D
:(
:nervous:
:rolleyes: |
מה הקשר ילד? זה משעשע לראות אנשים שזורקים זונה סינית באמצע שום מקום וגם זורקים עליה אורז מהחלון |
|
|
| TTman |
אם זה משמעשע אותך, אז תהנה
וזה לא הטרד לדבר על זה
הוא חדש פה, שלא יבהל
:D |
|
|
|
|