return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
חדש בפורום!
View this Thread in Original format
orian_l2003
שלום לכולם
אני אוריאן אני בן 18 עוד כמה חודשים
אני מגבעתיים
הסגנונות האהובים עלי הם קלאב טראנס ואפליפטינג טראנס

ואני מקווה שאני ישתלב יפה בפורום
והייתי שמח להכיר כמה שיותר אנשים אז יאללה חבר'ה להגיב!
KosmiK-G8
א. יש לך שם מיוחד אחי..
:)

ב. נתוני פתיחה טובים מבחינת סגנון מוזיקלי

ג. אני אילן נעים מאוד אני 27 בעוד 5 שנים ו11 חודשים ואני נחשב לשרוט של הפורום..
:) או לסתם דביל איך שתרצה

ד. רק בקשה אחת ממך אחי
תהיה פעיל
אני רואה הרבה אנשים שמצטרפים אבל לא נכנסים לפה אחרי זה
אז יאללה
תכיר תפורום ותתחיל לפסטט
AnthemFreak
אללההה אחיייי שמח ששמת פה תתרד הכרות סוף סוף
שיהיה בהצלחה ובאמת תהיה פעיללללל
Segev
ברוך הבא אחי אני רואה שאתה לא באמת חדש פה אבל בכאל זאת
אני ליאור בן 17 ממושב ליד כפר סבא שנקרא שדי חמד
מקווה שתהנה פה

לילה טוב!!!
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Segev
ברוך הבא אחי אני רואה שאתה לא באמת חדש פה אבל בכאל זאת
אני ליאור בן 17 ממושב ליד כפר סבא שנקרא שדי חמד
מקווה שתהנה פה

לילה טוב!!!


וואי השם של המושב מוכר לי רצח
עכשיו שנה עד שאני יזכר מי גר שם...
אוףףףף
Shahar
ברוך הבא אחי
TTman
WELCOME BIATCH :)


סתם סתם

אני גל מראשון, עוד עשר שנים אני בן 30
:(
באסה לי

:)

יאללה תהנה פה
KrazyDJs
ברוכבא...
אליאור..
תהנה...
Eitan E
[QUOTE]Originally posted by TTman
WELCOME BIATCH :)


אתה רואה יותר מידי
bangbus
חחח:D


אני איתן מרחובות עוד עתודאי שהולך להטחן 3 שנים
:nervous:
TTman
quote:
Originally posted by Eitan E
[QUOTE]Originally posted by TTman
WELCOME BIATCH :)


אתה רואה יותר מידי
bangbus
חחח:D


אני איתן מרחובות עוד עתודאי שהולך להטחן 3 שנים
:nervous:



BANGBUS ????

??מה אני ילד

פשוט אני מושפע יותר מידיי מראפ
:D

עתודאי ?

גם אני יא זין
בקטנה, יאללה שלוש שנים בא בטוב עכשיו
:D

:(
:nervous:
:rolleyes:

Eitan E
quote:
Originally posted by TTman
BANGBUS ????

??מה אני ילד

פשוט אני מושפע יותר מידיי מראפ
:D

עתודאי ?

גם אני יא זין
בקטנה, יאללה שלוש שנים בא בטוב עכשיו
:D

:(
:nervous:
:rolleyes:


מה הקשר ילד? זה משעשע לראות אנשים שזורקים זונה סינית באמצע שום מקום וגם זורקים עליה אורז מהחלון
TTman
אם זה משמעשע אותך, אז תהנה

וזה לא הטרד לדבר על זה


הוא חדש פה, שלא יבהל

:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement