return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
4000 poster (pg. 2)
View this Thread in Original format
Aendy
~
St_Andrew
hehe grattis mamennen! :D

btw jag har 1766 nu =)
Cube
Jag får väl dra mitt strå till stacken jag med och posta lite ;)
quilly
quote:
Originally posted by Funfrock
grattis! :)
vart kan man se hur många poster man har? tveksam om jag ens har över 100 st


Du har 3868 poster kvar till steves nivå.. :)

Gå in under profile så hittar du din staus..
cviper
Grattis!

4000 posts... om jag håller i mina 0.34 posts per day kommer det bara ta ... [lite huvudräkning] .. 10826 dagar (eller sådär 30 år) tills jag kan starta en liknande tråd :toothless

[edit: jag räknade fel första gången :( ]
sipowitz
Tjo Stävä nu är jag också med i tävlingen

Men jag tror jag har den bästa gissningen på vad priset är..... en av dina gamla lunarflickor ;-)
Kongo_kim
måste ju vara att han ger bort sin signerade armin platta:)
reveal
Du din gamle skojare :disbelief
Smeagol
0.14 posts/day!
Nagon som har lagre!?
Sa du ska kanna dig riktigt hedrad over att jag lagger en av mina sallsynta poster i din trad! :cool:
Skulle kanske iofs varit lite hogre om man fatt for chillouten, men inte mycket.

Eller sa ar det lite skamligt av mig att alls delta i utlottningen... :rolleyes:


For ovrigt vill du inte skicka nat till Italien anda sa i fallet av vinst kommer jag bli tvungen att donera priset till SWETAs centrala prylsamling. Som nog forst skulle behova skapas.
Annars far jag starta en till likadan utlottningstrad for att skicka vidare. :crazy:

Vad som skulle vara intressant ar posts per timme man ar pa sidan.
Smekbar
ja det var ju en hel del kan man tycka :)

beaversweede
hmm..alltid lika kul med tävlingar :)
montana
hobeli hobeli ho!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement