| Smeagol |
0.14 posts/day!
Nagon som har lagre!?
Sa du ska kanna dig riktigt hedrad over att jag lagger en av mina sallsynta poster i din trad! :cool:
Skulle kanske iofs varit lite hogre om man fatt for chillouten, men inte mycket.
Eller sa ar det lite skamligt av mig att alls delta i utlottningen... :rolleyes:
For ovrigt vill du inte skicka nat till Italien anda sa i fallet av vinst kommer jag bli tvungen att donera priset till SWETAs centrala prylsamling. Som nog forst skulle behova skapas.
Annars far jag starta en till likadan utlottningstrad for att skicka vidare. :crazy:
Vad som skulle vara intressant ar posts per timme man ar pa sidan. |
|
|