|
4000 poster (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
powerpostern stiiiiiiv på nya upptåg ;)
själv ligger jag bara på 2778 poster :p |
|
|
| bAbYfuNk |
| 4000??:):eyes: du masta vara har massa;) :p vet inte om jag gils som giltig men skriver en rad sa far vi se:) |
|
|
| AC. |
:) :( :o :D ;)
:p :cool: :rolleyes: :mad: :eek:
:confused: :eyes: :conf: :whip: :clown:
:toothless :sadgreen: :stongue: :thepirate :disbelief
:gsmile: :wtf: :haha: :happy2: :nervous:
:toocool: :tongue2 :crazy: :tongue3 :eyespop: |
|
|
| knomaden |
| I och med att jag droppar en posting här så innebär det att jag är på väg mot posting nummer 5000. Typ. Eller. Nåt. Liksom. |
|
|
| P4z! |
| me me me... me too :) |
|
|
| MojjMojj |
| wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie, priser :eyes: |
|
|
| Dioxys |
| ääh :) 4000poster på 3aktiva år :) en baggis! :D |
|
|
| keddo |
| wuuuh, fett mkt posts ! ;D jag e snart uppe i 500 :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Allright... då var jag hemma igen efter en lång dag på jobbet...
Kom ihåg... det är inte hur mycke du postar utan vad du postar ;) Posta gärna mer på SWETA !
Nu har jag räknat alla som ställt upp i denna lilla utlottning som jag ja plagierade från reveal, var själva tanken ;)
45 blev det alltså med mig borträknad.
Nu har jag även använt reveals patenterade slump program "SweTAs officiella slumpgenerator.exe" som alltså helt slumpmässigt väljer ut 3 nummer mellan 1 och 45.
And the winners are
27 = dj_hysterix
5 = JayBee
10 = Funfrock
Som sagt priset är enkelt men det är väl tanken som räknas
Trevlig kväll ! // Steve |
|
|
| reveal |
| Ni som vann ska tacka mig fett mycket för att mitt program slumpade fram just er! :D :p |
|
|
| Funfrock |
| weee! tre värdiga vinnare måste jag säga :tongue2 |
|
|
|
|