| SteveTranz4ever |
4000 registrerade poster.... yes så många har jag kommit upp i och om några få dagar firar jag även 3 år som medlem på TA.
Mycket har sagts, mycket har hänt och mycket har förändrats under den tiden.
Allt detta måste ju såklart firas från min sida.
Detta gör jag genom att starta en ny utlottning i samma anda som den reveal hade när han blev moderator.
Alltså... posta en gång och enbart en gång i denna tråden så är du med i en utlottning om ett Enkelt pris som går i sommarens tecken. Postar du fler än en gång så blir du diskad :disbelief.
Bland alla svar som postas kommer jag sedan att lotta ut med hjälp av en slumpgenerator (som reveal har konstruerat) tre vinnare, dessa meddelas per PM och i denna tråd.
Tävlingen pågår exakt en vecka, alltså till tisdagen den 13 april klockan 12:29
Svar inkomna senare kommer inte att räknas.
Tävlingen gäller endast folk som tillhör den svenska delen med undantag från våra Svensktalande TAs som vi faktiskt räknar in som SWETAs... tex. sand_leaper, scul mfl.
Denna posten räknas ej, posten efter denna är alltså nummer 1
Ha en bra dag !!! // Steve trance4ever 
|
|
|