return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
4000 poster (pg. 6)
View this Thread in Original format
St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
Alltid o alltid, har bara varit två :p Fast de två har varit klibbiga, så du borde ha sett dom ;)

Btw, jag tänker inte utlysa nån tävling i och med mitt nästa inlägg ;) Bara äga Steve lite :p


5000, tävling or stfu! :p
jeremy1984
Undra vem som har mest posts (är det största spammaren ;)) på hela TA :clown:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jeremy1984
Undra vem som har mest posts (är det största spammaren ;)) på hela TA :clown:


Jag känner en kille som för snart ett år sen hade 10´000 poster... han har vart medlem lika länge som jag ungefär, är från Kanada... men han spammar rätt bra...
reveal
quote:
Originally posted by St_Andrew
5000, tävling or stfu! :p


Ska jag stänga av dig? :disbelief ;)

Ok, tävling: Om man kallas "reveal" på TA så vinner man, tävlingen pågår till o.....


Kenny leder svenska delen ändå tror jag, och artorub har typ 15000 inlägg eller nåt, iofs är de flesta "lol" o dyl. :stongue:

... så inleds jakten på inlägg nummer 10 000 ;)


Edit: arturob: 17121 (14.62 posts per day), finns säkert nån galning som har ännu fler :p
St_Andrew
hehe, jag har högre post/days iaf :cool:

nån som slår 5.9? :D
Funfrock
tack för skivan :)
den fick gå runt tre varv, innan jag orkade byta, medan jag satt och pluggade
St_Andrew
vad var det för skiva?
JayBee
WOOOO YEEEAAHHH!!

fick just mitt paket. "Summer trance vol 1" med hits som "detta är en skiva som stefan ville bli av med"

och mega hitten "fodralet kom med sprickor"


haha nä skoja bara ;) tack så mycket för skivan! alltid kul att vinna. vilken tur att det inte var en påse med hund bajs som du lovade mig.


EDIT(lite senare): ååh Solat stone - Seven cities den tycker jag om! :)

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by JayBee
WOOOO YEEEAAHHH!!

fick just mitt paket. "Summer trance vol 1" med hits som "detta är en skiva som stefan ville bli av med"

och mega hitten "fodralet kom med sprickor"


haha nä skoja bara ;) tack så mycket för skivan! alltid kul att vinna. vilken tur att det inte var en påse med hundbajs som du lovade mig.


EDIT(lite senare): ååh Solar stone - Seven cities den tycker jag om! :)



Ja de va en lite äldre skiva men en hel del riktigt sköna låtar... jag gillar speciellt omslaget och det var det jag föll för först... älskar ju sommar och det är ju tider för det så vad passar bättre en en solig strand vid havet :D





Tracklisten på skivan som förövrigt är mixad :)



På den tiden älskade man tom. Fragma - Tocas miracle och Angelic - It´s my turn :)
reveal
Har de stavat fel till "Sparkles" på framsidan? :stongue: :stongue: :stongue:

RebeL9
quote:
Originally posted by reveal
Har de stavat fel till "Sparkles" på framsidan? :stongue: :stongue: :stongue:


LOOOOL!
zamson
steve ger en cd till jb... fan måste börja hänga mer här.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement