return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
הטרד הדו שבועי
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
טוב נו אז כמו כל שבוע שני בערך נפתח פוסט ונתלונן ששוב הפורום גוסס
הוא חזר לחיים לאיזה שבוע אבל פתאום כולם מתו שוב
ואין את רועי שיכתוב בשביל כולם
ועוד עכשיו הגרמנים המציפים האלה סתכלו על הפורום שלהם כל העמוד הראשון בפורום שלהם הוא עם הודעות מהיום בזמן ששלנו בקושי שליש
אם הם עוברים אותנו והם יעברו אותנו אין דרך חזרה
ביזיון לפורום לדורותיו! בזמנים האמיתיים הפורום היה מקום 3 ומדגדג את השני ועכשיו אנחנו 4 ובקרוב ניהיה 5
ביזיון
אז שוב השאלה הנשאלת עולה
לאן שוב כולם הלכו
דרך אגב אם בא לכם סתם תציפו פה זה אולי יעזור קצת

חן דיר באלק אם אתה סוגר
TTman
חחחחחחחחחחחחחחחח


הסטלנות בשיאה

:D
:D
:D
:D
:D
TTman
אני אסביר לך מה הבעיה

אצליהם אין דבר כזה צבא

ואצלינו יש

אז ככה שהרוב פה בצבא, אז הם עייפים, ולא ממש יש להם כח להגיב לדברים שכותבים פה

ככה זה
taltul
quote:
Originally posted by TTman
אני אסביר לך מה הבעיה

אצליהם אין דבר כזה צבא

ואצלינו יש

אז ככה שהרוב פה בצבא, אז הם עייפים, ולא ממש יש להם כח להגיב לדברים שכותבים פה

ככה זה

לנו יש גם לימודים כוסאמק..:)

:):):)נ''ב: יאללה חבר'ה תציפו...כולם...זוהי הזדמנות....
Rising
בואו נפתח עוד סטיקי עם המלצות של שירים :p :p :p
TTman
quote:
Originally posted by Rising
בואו נפתח עוד סטיקי עם המלצות של שירים :p :p :p



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:happy2:
taltul
quote:
Originally posted by Rising
בואו נפתח עוד סטיקי עם המלצות של שירים :p :p :p

אחי יש מצב...בהחלט אפשרי..רק הפעם נמליץ על הסטים כי בעיקרון אף אחד לא ממליץ עליהם לעומת שכל שבוע יש פול סטים מטורפים בכל מני אתרים כך שניתן להורידם ולנמליץ עליהם...
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by TTman
אני אסביר לך מה הבעיה

אצליהם אין דבר כזה צבא

ואצלינו יש

אז ככה שהרוב פה בצבא, אז הם עייפים, ולא ממש יש להם כח להגיב לדברים שכותבים פה

ככה זה


מה שמצחיק זה
שבגלל שיש צבא אז עכשיו הרשת הצהלית סובלת
כל הטראנסאדיקטס עם מייל מציפים עכשיו אחד את השני בהודעות בלאי
אין הפורום עובר לצהל
TTman
quote:
Originally posted by taltul
אחי יש מצב...בהחלט אפשרי..רק הפעם נמליץ על הסטים כי בעיקרון אף אחד לא ממליץ עליהם לעומת שכל שבוע יש פול סטים מטורפים בכל מני אתרים כך שניתן להורידם ולנמליץ עליהם...



אפשרי

וגם אפשר לפתוח טרד של קליפים
yaman
אני נענה בחיוב לבקשה
סט נחמד אך טראקים קצת ישנים:

Filo_And_Peri_-_Summervibes_on_djmixes2k.com_20-04-2004

Rising
גל כפרה עשה טובה ותציא ת'תמונה של טיאסטו מהחתימה שלך
אני יודע שהבקשה מוגזמת אבל הדפדפן זז לאטטטט אי אפשר ככה..

please:gsmile:
markfeldman
quote:
טוב נו אז כמו כל שבוע שני בערך נפתח פוסט ונתלונן ששוב הפורום גוסס


גוסס ??????

אח שלי, אני לא הרבה זמן בפורום הזה יחסית לאחרים, אבל הטרד על ארמין הוא פשוט שיא הפורום בהתגלמותו !!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement