|
הטרד הדו שבועי (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| coby |
זה באמת מצחיק אני לא עובד עליכם
זה ממש מצחיק
אני לא סתם עושה ספאם זה מצחיק נורא |
|
|
| coby |
חה חה חה
כמה שאני צוחק
חה חה |
|
|
| TTman |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חמם עוד אורז
חמם עוד דורי מת
הרג אותיייייייייייייייייייי
:haha: :happy2: :haha: :happy2: |
|
|
|
|