|
הטרד הדו שבועי
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
טוב נו אז כמו כל שבוע שני בערך נפתח פוסט ונתלונן ששוב הפורום גוסס
הוא חזר לחיים לאיזה שבוע אבל פתאום כולם מתו שוב
ואין את רועי שיכתוב בשביל כולם
ועוד עכשיו הגרמנים המציפים האלה סתכלו על הפורום שלהם כל העמוד הראשון בפורום שלהם הוא עם הודעות מהיום בזמן ששלנו בקושי שליש
אם הם עוברים אותנו והם יעברו אותנו אין דרך חזרה
ביזיון לפורום לדורותיו! בזמנים האמיתיים הפורום היה מקום 3 ומדגדג את השני ועכשיו אנחנו 4 ובקרוב ניהיה 5
ביזיון
אז שוב השאלה הנשאלת עולה
לאן שוב כולם הלכו
דרך אגב אם בא לכם סתם תציפו פה זה אולי יעזור קצת
חן דיר באלק אם אתה סוגר |
|
|
| TTman |
חחחחחחחחחחחחחחחח
הסטלנות בשיאה
:D
:D
:D
:D
:D |
|
|
| TTman |
אני אסביר לך מה הבעיה
אצליהם אין דבר כזה צבא
ואצלינו יש
אז ככה שהרוב פה בצבא, אז הם עייפים, ולא ממש יש להם כח להגיב לדברים שכותבים פה
ככה זה |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by TTman
אני אסביר לך מה הבעיה
אצליהם אין דבר כזה צבא
ואצלינו יש
אז ככה שהרוב פה בצבא, אז הם עייפים, ולא ממש יש להם כח להגיב לדברים שכותבים פה
ככה זה |
לנו יש גם לימודים כוסאמק..:)
:):):)נ''ב: יאללה חבר'ה תציפו...כולם...זוהי הזדמנות.... |
|
|
| Rising |
| בואו נפתח עוד סטיקי עם המלצות של שירים :p :p :p |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Rising
בואו נפתח עוד סטיקי עם המלצות של שירים :p :p :p |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:happy2: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Rising
בואו נפתח עוד סטיקי עם המלצות של שירים :p :p :p |
אחי יש מצב...בהחלט אפשרי..רק הפעם נמליץ על הסטים כי בעיקרון אף אחד לא ממליץ עליהם לעומת שכל שבוע יש פול סטים מטורפים בכל מני אתרים כך שניתן להורידם ולנמליץ עליהם... |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by TTman
אני אסביר לך מה הבעיה
אצליהם אין דבר כזה צבא
ואצלינו יש
אז ככה שהרוב פה בצבא, אז הם עייפים, ולא ממש יש להם כח להגיב לדברים שכותבים פה
ככה זה |
מה שמצחיק זה
שבגלל שיש צבא אז עכשיו הרשת הצהלית סובלת
כל הטראנסאדיקטס עם מייל מציפים עכשיו אחד את השני בהודעות בלאי
אין הפורום עובר לצהל |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by taltul
אחי יש מצב...בהחלט אפשרי..רק הפעם נמליץ על הסטים כי בעיקרון אף אחד לא ממליץ עליהם לעומת שכל שבוע יש פול סטים מטורפים בכל מני אתרים כך שניתן להורידם ולנמליץ עליהם... |
אפשרי
וגם אפשר לפתוח טרד של קליפים |
|
|
| yaman |
אני נענה בחיוב לבקשה
סט נחמד אך טראקים קצת ישנים:
Filo_And_Peri_-_Summervibes_on_djmixes2k.com_20-04-2004 |
|
|
| Rising |
גל כפרה עשה טובה ותציא ת'תמונה של טיאסטו מהחתימה שלך
אני יודע שהבקשה מוגזמת אבל הדפדפן זז לאטטטט אי אפשר ככה..
please:gsmile: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | טוב נו אז כמו כל שבוע שני בערך נפתח פוסט ונתלונן ששוב הפורום גוסס |
גוסס ??????
אח שלי, אני לא הרבה זמן בפורום הזה יחסית לאחרים, אבל הטרד על ארמין הוא פשוט שיא הפורום בהתגלמותו !!! |
|
|
|
|