return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
הטרד הדו שבועי (pg. 2)
View this Thread in Original format
yaman
חבר'ה אני חייב עזרה. עוד מעט יעברו גבר 5 חודשים לשנה המדהימה הזאת ואין לי סט אפילו אחד של ארמין של השנה
אז בבקשה תנו לי אתרים להורדות סטים של התותח הזה בבקשה
TTman
quote:
Originally posted by Rising
גל כפרה עשה טובה ותציא ת'תמונה של טיאסטו מהחתימה שלך
אני יודע שהבקשה מוגזמת אבל הדפדפן זז לאטטטט אי אפשר ככה..

please:gsmile:



??? כפרה

:conf:

ממממ, אני לא מבין איזו תמונה

ואני לא מבין למה זה איטי אצלך

אף אחד לא מתלונן

מוזר
DjChook
רוןןןן יא למה מאוננת על תיש

לא רק שלא הזכרת את המפגש שלנו
אתה גם בא אלי בטענות

ועוד עם כל החרא שאני אוכל בקורס, אפילו לשלוח מיילים מחוץ לבסמ"ח אני לא יכול


ררררר לא פייר
Narcotic Mind
יצאת פארש מה אני יגיד לך


חחחחחחחחחחח סתם
DjChook
icq
yahel222
בן זונה ט'רד של סטים
כבר המון זמן שאני מוריד כמעט ורק סטים
ומלא זמן אני רוצה להציע את הרעיון
אבל הייתי בטוח שכולםפ יקפצו עלי

אז אם אתם כבר אמרתם....

אגב מישהו הקליט תסט של ארמין ביום שני???
markfeldman
quote:
אגב מישהו הקליט תסט של ארמין ביום שני???


לא נראה לי... שאלו שם מישהו בהפקה אבל ענו בשלילה.
Rising
quote:
ממממ, אני לא מבין איזו תמונה

ואני לא מבין למה זה איטי אצלך

אף אחד לא מתלונן


נו התמונת גיף הזאת של טיאסטו...
לא צריךךךךךך..:mad:
TTman
quote:
Originally posted by yahel222
אגב מישהו הקליט תסט של ארמין ביום שני???



Armin_Van_Buuren-A_State_Of_Trance_2004-2CD-2004-MNS

הרוב מפה
TTman
quote:
Originally posted by Rising
נו התמונת גיף הזאת של טיאסטו...
לא צריךךךךךך..:mad:



טוב נו, עוד שבוע אני מחזיר את זה חזרה

מובן
:D

לאף אחד זה לא מפריע, רק לך

תחליף מחשב
;)

TTman
רק בשבילך אורן

שתזכה
coby
http://stage.co.il/media/yoavwazana318272.swf



קבלו משו מצחיק אחושרמוטה

אני ויוב לא הפסקנו לצחוק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement