|
הטרד הדו שבועי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| yaman |
חבר'ה אני חייב עזרה. עוד מעט יעברו גבר 5 חודשים לשנה המדהימה הזאת ואין לי סט אפילו אחד של ארמין של השנה
אז בבקשה תנו לי אתרים להורדות סטים של התותח הזה בבקשה |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Rising
גל כפרה עשה טובה ותציא ת'תמונה של טיאסטו מהחתימה שלך
אני יודע שהבקשה מוגזמת אבל הדפדפן זז לאטטטט אי אפשר ככה..
please:gsmile: |
??? כפרה
:conf:
ממממ, אני לא מבין איזו תמונה
ואני לא מבין למה זה איטי אצלך
אף אחד לא מתלונן
מוזר |
|
|
| DjChook |
רוןןןן יא למה מאוננת על תיש
לא רק שלא הזכרת את המפגש שלנו
אתה גם בא אלי בטענות
ועוד עם כל החרא שאני אוכל בקורס, אפילו לשלוח מיילים מחוץ לבסמ"ח אני לא יכול
ררררר לא פייר |
|
|
| Narcotic Mind |
יצאת פארש מה אני יגיד לך
חחחחחחחחחחח סתם |
|
|
| yahel222 |
בן זונה ט'רד של סטים
כבר המון זמן שאני מוריד כמעט ורק סטים
ומלא זמן אני רוצה להציע את הרעיון
אבל הייתי בטוח שכולםפ יקפצו עלי
אז אם אתם כבר אמרתם....
אגב מישהו הקליט תסט של ארמין ביום שני??? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אגב מישהו הקליט תסט של ארמין ביום שני??? |
לא נראה לי... שאלו שם מישהו בהפקה אבל ענו בשלילה. |
|
|
| Rising |
| quote: | ממממ, אני לא מבין איזו תמונה
ואני לא מבין למה זה איטי אצלך
אף אחד לא מתלונן |
נו התמונת גיף הזאת של טיאסטו...
לא צריךךךךךך..:mad: |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by yahel222
אגב מישהו הקליט תסט של ארמין ביום שני??? |
Armin_Van_Buuren-A_State_Of_Trance_2004-2CD-2004-MNS
הרוב מפה |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Rising
נו התמונת גיף הזאת של טיאסטו...
לא צריךךךךךך..:mad: |
טוב נו, עוד שבוע אני מחזיר את זה חזרה
מובן
:D
לאף אחד זה לא מפריע, רק לך
תחליף מחשב
;) |
|
|
| TTman |
רק בשבילך אורן
שתזכה |
|
|
|
|