|
פרי קורסטן מגיע לדום, תתכוננו
|
View this Thread in Original format
| TTman |
כנראה שזה יהיה סוף מאי
או ב 21
או ב 28
מקווה להיות שם |
|
|
| markfeldman |
עוד לפני זה,
DJ JEAN - 14.5.2004 !
באומן 17. |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by markfeldman
עוד לפני זה,
DJ JEAN - 14.5.2004 !
באומן 17. |
זה כבר לא אותו ג'ין שהיה פעם
הוא צ'יזי |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | זה כבר לא אותו ג'ין שהיה פעם |
איזה צ'יזי יא גנוב ???
הוא מנגן בכלל גרובי האוס... |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by markfeldman
איזה צ'יזי יא גנוב ???
הוא מנגן בכלל גרובי האוס... |
גרובי האוס
כל יום ממציאים סגנון
תן דוגמה לגרובי האוס |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | כל יום ממציאים סגנון |
חחחחחח...... בור ועם הארץ שכמותך !
סע לאמסטרדם, כנס לכל קופי-שופ ותשמע גרובי האוס.
זה הסגנון הכי מועדף על ההולנדים.
דוגמא מצויינת:
JUNIOUR JACK - DA HYPE
אני בכלל ממליץ לך להוריד את כל האלבום האחרון שלו ע"מ שתוכל ללמוד ולהשכיל. |
|
|
| Origin |
Groove Armada - Superstylin
Junior Jack - E Samba |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by markfeldman
איזה צ'יזי יא גנוב ???
הוא מנגן בכלל גרובי האוס... |
לא רק
הוא מנגן גם
TECH - HOUSE
CLUB
אם שמעת את
MADHOUSE |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by markfeldman
איזה צ'יזי יא גנוב ???
הוא מנגן בכלל גרובי האוס... |
לא רק
הוא מנגן גם
TECH - HOUSE
CLUB
אם שמעת את
MADHOUSE |
|
|
| TTman |
הלו הלו, מה נפלתם עליי
junior jack
בשבילי זה האוס
וגם
groove armada |
|
|
| YO-I |
טוב תרשמו ביומנים, פרי כאן אצלנו בתאריך
21/05/04
חכו חכו, הוא הולך לתת לנו סט אלוהי, מילה שלי
YO-I |
|
|
|
|