return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
פרי קורסטן מגיע לדום, תתכוננו (pg. 4)
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
ראסמי תשתפו אותנו בטרקים שפרי ניגן..
שנדע אם היה שווה משהו...:cool:
cluBBer
וואלה היה משהו טוב

הוא התחיל את הסט עם
KYOTO
אחרי זה המשיך לטראקים מוכרים וטובים , לא זוכר את שמם
טראק אחד הקודם לו היה
AGE OF LOVE (MARCO V REMIX)

סביבות שעה 4:30 הוא גלש לסיגנון החדש שלו
אני לא מבין למה במסיבה התלהבו מהטראקים

בשעה 5:15 עזבנו את המקום
אני מאמין שאחרי כמה זמן הוא עבר לקלסיקות שלו ושל אחרים , חבל שפיספסתי את הסוף
taltul
בא לי לבכות...ממש אבל...
מארק הפסדנו בגדול!!!!!

הנה תראו חלק מהטריקליסט ותבינו על מה אני מדבר!!!

PARTIAL TRACKLIST :
Ferry Corsten - Kyoto
Whirpool - Under The Sun ( Solar Stone Remix )
Sarah Mclaclen ID ????
WHITE ROOM- WHITE ROOM !!!!!!
Aalto - Taurine
Ronski Speed - E.O.S
Lange - killamanjaro
FireWall - Sincere (Lange Vocal Remix )
CHICANE - AUTUMN TACTICS (thrillseekers remix)!!!! CLASSICS!!!!:eek:
8 wonders - the morning after ( thrillseekers remix )!!!
The thrillseekers - New Life ( Original Remix )
Ferry corsten Vs. The thrillseekers - Sublime
Ferry Corsten - Rock Your Body Rock
Dance Valley - Anthem
Solid Globe- Sahara !!!!
F_Massive - Somebody ( ferry corsten remix )
Fred Baker - My Thing ( Ferry Corsten Remix )
Bt - Force Of Gravity (Ferry Corsten Bootleg remix )
Nickelson - Ying ( Solid Globe Remix )
Ferry Corsten - Indigo

וזה רק חלק...כפי שהבנתי הוא נתן סט של 80% אפליפטינג מלודי ו20% של הסגנון החדש שלו הלא כל כך אהוב עליי ועוד על כמה אחרים...

קיצר חבר'ה עשינו טעות!!!
יכולנו לבוא למסיבה לסט משובח כמו זה ב80 ש''ח ועכשיו מה שנשאר זה רק
130 ש''ח
עבור שעתיים של טיאסטו!!!

איזה נפילה תאמינו...הפסדנו בגדול....

תודו בחייאת!!!!
markfeldman
quote:
בא לי לבכות...ממש אבל...
מארק הפסדנו בגדול!!!!!


יא טמבל !

סעחתק טייסטו..... אבל אין מה לעשות.

אתה בא ?
taltul
quote:
Originally posted by markfeldman
יא טמבל !

:)...!חחח...לא רק אני אחי
quote:

סעחתק טייסטו..... אבל אין מה לעשות.
אתה בא ?

מממ...עדיין לא סגור אחי...מחר אני אדע...צריך לדבר עם אילן לשאול אותו מה מצב...:)

נראה אותו דבר יהיה עם טייאסטו...אבל עדיין הוא בא לשעתיים..

יווווווווווווווווווו
חבר'ה בחיים לא הייתי בדלימה כזאת...

כי תבינו מי יודע מה יהיה בעוד חודש או אפילו פחות...אולי עדיף לשמור את הכסף למשהו הרבה יותר משובח?
פאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק..אני שונא את הקטע הזה...

מארק מה איתך החלטת?
markfeldman
quote:
יווווווווווווווווווו
חבר'ה בחיים לא הייתי בדלימה כזאת...

כי תבינו מי יודע מה יהיה בעוד חודש או אפילו פחות...אולי עדיף לשמור את הכסף למשהו הרבה יותר משובח?
פאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק..אני שונא את הקטע הזה...

מארק מה איתך החלטת?


תשמור את הכסף לדאנס וואלי :toocool:

בכל אופן לגבי טייסטו, אני כנראה מגיע.
taltul
quote:
Originally posted by markfeldman
תשמור את הכסף לדאנס וואלי :toocool:

בכל אופן לגבי טייסטו, אני כנראה מגיע.

סבבה אחי..אולי נפגש שם...:)

נ''ב:
הנה כמה תמונות של המסיבות שטייאסטו ניגן בהן פה בארץ:
Dj Tiësto @ Haoman 17, Jerusalem, Israel (17.05.2001)
Dj Tiësto & Circulation @ Nizanim Beach , Israel (20.07.2001)
Dj Tiesto @ Haomen 17,Jerusalem,Israel (3.01.2002)
Shahar
כמה שעות פרי ניגן???
taltul
quote:
Originally posted by Shahar
כמה שעות פרי ניגן???

נראה לי 5..אני לא בטוח...
THE_BLUE_DRAGON
פרי היה סוף כמו תמיד וכמו תמיד הוא הרבה יותר טוב מארמין!!!

תמונות וסרטים יעלו בהמשך שאני יקבל היום את המחשב החדש לעזזל עם זה עכשיו יהיה לי פחות כסף לרייבים בחו"ל סעמק
:sadgreen:

markfeldman
quote:
פרי היה סוף כמו תמיד וכמו תמיד הוא הרבה יותר טוב מארמין!!!

תמונות וסרטים יעלו בהמשך שאני יקבל היום את המחשב החדש לעזזל עם זה עכשיו יהיה לי פחות כסף לרייבים בחו"ל סעמק


באמת זין....

בכל אופן פרי לא יותר טוב מארמין !
taltul
quote:
Originally posted by markfeldman
בכל אופן פרי לא יותר טוב מארמין !

וזה בדוק ומאומת!!!:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement