|
פרי קורסטן מגיע לדום, תתכוננו (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
ראסמי תשתפו אותנו בטרקים שפרי ניגן..
שנדע אם היה שווה משהו...:cool: |
|
|
| cluBBer |
וואלה היה משהו טוב
הוא התחיל את הסט עם
KYOTO
אחרי זה המשיך לטראקים מוכרים וטובים , לא זוכר את שמם
טראק אחד הקודם לו היה
AGE OF LOVE (MARCO V REMIX)
סביבות שעה 4:30 הוא גלש לסיגנון החדש שלו
אני לא מבין למה במסיבה התלהבו מהטראקים
בשעה 5:15 עזבנו את המקום
אני מאמין שאחרי כמה זמן הוא עבר לקלסיקות שלו ושל אחרים , חבל שפיספסתי את הסוף |
|
|
| taltul |
בא לי לבכות...ממש אבל...
מארק הפסדנו בגדול!!!!!
הנה תראו חלק מהטריקליסט ותבינו על מה אני מדבר!!!
PARTIAL TRACKLIST :
Ferry Corsten - Kyoto
Whirpool - Under The Sun ( Solar Stone Remix )
Sarah Mclaclen ID ????
WHITE ROOM- WHITE ROOM !!!!!!
Aalto - Taurine
Ronski Speed - E.O.S
Lange - killamanjaro
FireWall - Sincere (Lange Vocal Remix )
CHICANE - AUTUMN TACTICS (thrillseekers remix)!!!! CLASSICS!!!!:eek:
8 wonders - the morning after ( thrillseekers remix )!!!
The thrillseekers - New Life ( Original Remix )
Ferry corsten Vs. The thrillseekers - Sublime
Ferry Corsten - Rock Your Body Rock
Dance Valley - Anthem
Solid Globe- Sahara !!!!
F_Massive - Somebody ( ferry corsten remix )
Fred Baker - My Thing ( Ferry Corsten Remix )
Bt - Force Of Gravity (Ferry Corsten Bootleg remix )
Nickelson - Ying ( Solid Globe Remix )
Ferry Corsten - Indigo
וזה רק חלק...כפי שהבנתי הוא נתן סט של 80% אפליפטינג מלודי ו20% של הסגנון החדש שלו הלא כל כך אהוב עליי ועוד על כמה אחרים...
קיצר חבר'ה עשינו טעות!!!
יכולנו לבוא למסיבה לסט משובח כמו זה ב80 ש''ח ועכשיו מה שנשאר זה רק
130 ש''ח
עבור שעתיים של טיאסטו!!!
איזה נפילה תאמינו...הפסדנו בגדול....
תודו בחייאת!!!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | בא לי לבכות...ממש אבל...
מארק הפסדנו בגדול!!!!! |
יא טמבל !
סעחתק טייסטו..... אבל אין מה לעשות.
אתה בא ? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
יא טמבל !
|
:)...!חחח...לא רק אני אחי
| quote: |
סעחתק טייסטו..... אבל אין מה לעשות.
אתה בא ? |
מממ...עדיין לא סגור אחי...מחר אני אדע...צריך לדבר עם אילן לשאול אותו מה מצב...:)
נראה אותו דבר יהיה עם טייאסטו...אבל עדיין הוא בא לשעתיים..
יווווווווווווווווווו
חבר'ה בחיים לא הייתי בדלימה כזאת...
כי תבינו מי יודע מה יהיה בעוד חודש או אפילו פחות...אולי עדיף לשמור את הכסף למשהו הרבה יותר משובח?
פאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק..אני שונא את הקטע הזה...
מארק מה איתך החלטת? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | יווווווווווווווווווו
חבר'ה בחיים לא הייתי בדלימה כזאת...
כי תבינו מי יודע מה יהיה בעוד חודש או אפילו פחות...אולי עדיף לשמור את הכסף למשהו הרבה יותר משובח?
פאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק..אני שונא את הקטע הזה...
מארק מה איתך החלטת? |
תשמור את הכסף לדאנס וואלי :toocool:
בכל אופן לגבי טייסטו, אני כנראה מגיע. |
|
|
| Shahar |
| כמה שעות פרי ניגן??? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Shahar
כמה שעות פרי ניגן??? |
נראה לי 5..אני לא בטוח... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
פרי היה סוף כמו תמיד וכמו תמיד הוא הרבה יותר טוב מארמין!!!
תמונות וסרטים יעלו בהמשך שאני יקבל היום את המחשב החדש לעזזל עם זה עכשיו יהיה לי פחות כסף לרייבים בחו"ל סעמק
:sadgreen: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | פרי היה סוף כמו תמיד וכמו תמיד הוא הרבה יותר טוב מארמין!!!
תמונות וסרטים יעלו בהמשך שאני יקבל היום את המחשב החדש לעזזל עם זה עכשיו יהיה לי פחות כסף לרייבים בחו"ל סעמק |
באמת זין....
בכל אופן פרי לא יותר טוב מארמין ! |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
בכל אופן פרי לא יותר טוב מארמין ! |
וזה בדוק ומאומת!!!:) |
|
|
|
|