|
פרי קורסטן מגיע לדום, תתכוננו (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | | אני מקווה שהם ימכרו לי ב 80 |
אני יכול להשיג לך ב-80. |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני יכול להשיג לך ב-80. |
טוב שיש לי אופציה נוספת |
|
|
| Black-Dragon |
| מארק תוכל לארגן גם לי ב80? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | מארק תוכל לארגן גם לי ב80? |
צור איתי קשר בפרטי - כולל טלפון שלך
כנ"ל אתה קלאבר... |
|
|
| YoraY |
למישו יש עצה איך נכנסים כשאני בן כולה 18
:\
ליווי הורים...? משו...?:\ |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by markfeldman
צור איתי קשר בפרטי - כולל טלפון שלך
כנ"ל אתה קלאבר... |
תודה אחי
אני כבר מסודר |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
cluBBer
markfeldman
THE_BLUE_DRAGON
YO-I
Black-Dragon
נתראה היום...:crazy:
contact me: 055258607 :rolleyes: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | cluBBer
markfeldman
THE_BLUE_DRAGON
YO-I
Black-Dragon |
אני ואבי בסוף לא נגיע....
תבלו בשביל שנינו, ניפגש בטייסטו ! |
|
|
| mpayer |
פרי פרי פרי
חברים היה בן זונה במיוחד שאתה אורח של פרי איזה פינוק איזה כיף
יובל וקובי סליחה שלא הצלחתי לארגן אותכם אבל......:mad:
מקווה לארגן אותכם בכניסה פעם הבאה בקיצור מה שאני יכול להגיד על הבחור
במילה אחת
ילד טוב חחחחחחחח
הבנאדם כזה טוב כל שניה שיגעו אותו חתימות וכאלה והוא כן כן אין בעיה
וואלה אחלה בנאדם ואחלה סט כמובן
לסיכום :היה מעולה מבחינתי
.
M-payer. |
|
|
| markfeldman |
מה הוא ניגן ?
עוד פעם את האלבום שלו ???? חחחחחח |
|
|
| mpayer |
ממש אבל ממש לא
חבל שאתה מזלזל :tongue3 אבל ......
היה בן זונה
M-payer |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ממש אבל ממש לא
חבל שאתה מזלזל אבל ......
היה בן זונה |
תשמע, זה בדרך כלל הטראקליסט שלו...
אז בוא תפתיע אותי... (כדי שאני לא אזלזל...) |
|
|
|
|