return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
פרי קורסטן מגיע לדום, תתכוננו (pg. 3)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
אני מקווה שהם ימכרו לי ב 80


אני יכול להשיג לך ב-80.
cluBBer
quote:
Originally posted by markfeldman
אני יכול להשיג לך ב-80.


טוב שיש לי אופציה נוספת
Black-Dragon
מארק תוכל לארגן גם לי ב80?
markfeldman
quote:
מארק תוכל לארגן גם לי ב80?


צור איתי קשר בפרטי - כולל טלפון שלך

כנ"ל אתה קלאבר...
YoraY
למישו יש עצה איך נכנסים כשאני בן כולה 18
:\



ליווי הורים...? משו...?:\
cluBBer
quote:
Originally posted by markfeldman
צור איתי קשר בפרטי - כולל טלפון שלך

כנ"ל אתה קלאבר...


תודה אחי
אני כבר מסודר
THE_BLUE_DRAGON

cluBBer
markfeldman
THE_BLUE_DRAGON
YO-I
Black-Dragon


נתראה היום...:crazy:

contact me: 055258607 :rolleyes:
markfeldman
quote:
cluBBer
markfeldman
THE_BLUE_DRAGON
YO-I
Black-Dragon


אני ואבי בסוף לא נגיע....

תבלו בשביל שנינו, ניפגש בטייסטו !
mpayer
פרי פרי פרי

חברים היה בן זונה במיוחד שאתה אורח של פרי איזה פינוק איזה כיף

יובל וקובי סליחה שלא הצלחתי לארגן אותכם אבל......:mad:

מקווה לארגן אותכם בכניסה פעם הבאה בקיצור מה שאני יכול להגיד על הבחור

במילה אחת

ילד טוב חחחחחחחח

הבנאדם כזה טוב כל שניה שיגעו אותו חתימות וכאלה והוא כן כן אין בעיה

וואלה אחלה בנאדם ואחלה סט כמובן

לסיכום :היה מעולה מבחינתי

.
M-payer.
markfeldman
מה הוא ניגן ?

עוד פעם את האלבום שלו ???? חחחחחח

mpayer
ממש אבל ממש לא

חבל שאתה מזלזל :tongue3 אבל ......


היה בן זונה

M-payer
markfeldman
quote:
ממש אבל ממש לא

חבל שאתה מזלזל אבל ......


היה בן זונה


תשמע, זה בדרך כלל הטראקליסט שלו...

אז בוא תפתיע אותי... (כדי שאני לא אזלזל...)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement