return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
פרי קורסטן מגיע לדום, תתכוננו (pg. 2)
View this Thread in Original format
Origin
quote:
Originally posted by YO-I
טוב תרשמו ביומנים, פרי כאן אצלנו בתאריך
21/05/04

חכו חכו, הוא הולך לתת לנו סט אלוהי, מילה שלי

YO-I


???? 23+ חרא גיל :conf:
cluBBer
quote:
Originally posted by YO-I
טוב תרשמו ביומנים, פרי כאן אצלנו בתאריך
21/05/04

חכו חכו, הוא הולך לתת לנו סט אלוהי, מילה שלי

YO-I


אני מאד מקווה שהוא לא יהיה בדום למרות הפקה של נקסט
ותהיה מסיבה אלוהית כמו שהייתה עם ארמין

דום יצא מהתחת
markfeldman
quote:
לא רק
הוא מנגן גם
TECH - HOUSE
CLUB

אם שמעת את
MADHOUSE


נכון מאוד...

יש לו אחלה סיגנון בכל אופן.
markfeldman
quote:
בשבילי זה האוס junior jack


אח שלי, "האוס" זה כללי מידי.

יש מלא סגנונות....כמו שקלאבר ציין קודם.
markfeldman
quote:
21/05/04

חכו חכו, הוא הולך לתת לנו סט אלוהי, מילה שלי
טוב תרשמו ביומנים, פרי כאן אצלנו בתאריך


אני מקווה מאוד שהוא ייתן סט בסגנון התוכניות שלו...

אחרת....... יהיה מעפן !
THE_BLUE_DRAGON
Ferry Corsten @ Dome (21.05.04) Next Satisfaction

כן אז הנה פרי מגיע שוב!
פעם קודמת נתן סט פשוט סוווווףףףףףףףףףףף...!!!

יום שישי
21.05.2004
24:00
סט של 4 שעות משעה:
02:30

במועדון הדום!
מחיר מוקדמות 80ש"ח
מחיר במקום 120ש"ח
לפרטים: 035611022.
האירוע מיועד לגילאי 22 ומעלה!
כן מה שאומר שנקסט הורידו את הכניסה בשנה נחמד.
רק שבאתר שלהם כתוב 22+ ובהזמנה שאתם יכולים לראות כתוב 23+ כנראה ההורדה בשלבים.
או סתם טעות באתר!

אני שם בדוק!
פעמיים פרי בחודש לא יזיק חחח...

markfeldman
quote:
פעמיים פרי בחודש לא יזיק חחח...


למה פעמיים ?

אגב, מי בא ?? (חוץ מגיל)
KrazyDJs
quote:
Originally posted by markfeldman
למה פעמיים ?


נראה לי שהוא ראה \ שמע אותו גם במיידי..בגלל זה פעמיים
markfeldman
quote:
נראה לי שהוא ראה \ שמע אותו גם במיידי..בגלל זה פעמיים


כן, הוא ענה לי בפורום של נקסט.
THE_BLUE_DRAGON

cluBBer (?)
markfeldman
THE_BLUE_DRAGON
YO-I

markfeldman
quote:
cluBBer (?)
markfeldman
THE_BLUE_DRAGON
YO-I


אשרו השתתפותכם...
cluBBer
quote:
Originally posted by markfeldman
אשרו השתתפותכם...


עדיין לא
חברים בסרטים

אני מקווה שהם ימכרו לי ב 80

למה אני בליין קבוע שלהם
:gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement