|
פרי קורסטן מגיע לדום, תתכוננו (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Origin |
| quote: | Originally posted by YO-I
טוב תרשמו ביומנים, פרי כאן אצלנו בתאריך
21/05/04
חכו חכו, הוא הולך לתת לנו סט אלוהי, מילה שלי
YO-I |
???? 23+ חרא גיל :conf: |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by YO-I
טוב תרשמו ביומנים, פרי כאן אצלנו בתאריך
21/05/04
חכו חכו, הוא הולך לתת לנו סט אלוהי, מילה שלי
YO-I |
אני מאד מקווה שהוא לא יהיה בדום למרות הפקה של נקסט
ותהיה מסיבה אלוהית כמו שהייתה עם ארמין
דום יצא מהתחת |
|
|
| markfeldman |
| quote: | לא רק
הוא מנגן גם
TECH - HOUSE
CLUB
אם שמעת את
MADHOUSE |
נכון מאוד...
יש לו אחלה סיגנון בכל אופן. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | בשבילי זה האוס junior jack |
אח שלי, "האוס" זה כללי מידי.
יש מלא סגנונות....כמו שקלאבר ציין קודם. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | 21/05/04
חכו חכו, הוא הולך לתת לנו סט אלוהי, מילה שלי
טוב תרשמו ביומנים, פרי כאן אצלנו בתאריך |
אני מקווה מאוד שהוא ייתן סט בסגנון התוכניות שלו...
אחרת....... יהיה מעפן ! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
Ferry Corsten @ Dome (21.05.04) Next Satisfaction
כן אז הנה פרי מגיע שוב!
פעם קודמת נתן סט פשוט סוווווףףףףףףףףףףף...!!!
יום שישי
21.05.2004
24:00
סט של 4 שעות משעה:
02:30
במועדון הדום!
מחיר מוקדמות 80ש"ח
מחיר במקום 120ש"ח
לפרטים: 035611022.
האירוע מיועד לגילאי 22 ומעלה!
כן מה שאומר שנקסט הורידו את הכניסה בשנה נחמד.
רק שבאתר שלהם כתוב 22+ ובהזמנה שאתם יכולים לראות כתוב 23+ כנראה ההורדה בשלבים.
או סתם טעות באתר!
אני שם בדוק!
פעמיים פרי בחודש לא יזיק חחח...
 |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | פעמיים פרי בחודש לא יזיק חחח... |
למה פעמיים ?
אגב, מי בא ?? (חוץ מגיל) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by markfeldman
למה פעמיים ?
|
נראה לי שהוא ראה \ שמע אותו גם במיידי..בגלל זה פעמיים |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | נראה לי שהוא ראה \ שמע אותו גם במיידי..בגלל זה פעמיים |
כן, הוא ענה לי בפורום של נקסט. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
cluBBer (?)
markfeldman
THE_BLUE_DRAGON
YO-I
|
|
|
| markfeldman |
| quote: | cluBBer (?)
markfeldman
THE_BLUE_DRAGON
YO-I |
אשרו השתתפותכם... |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אשרו השתתפותכם... |
עדיין לא
חברים בסרטים
אני מקווה שהם ימכרו לי ב 80
למה אני בליין קבוע שלהם
:gsmile: |
|
|
|
|