return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
פרי קורסטן מגיע לדום, תתכוננו
View this Thread in Original format
YO-I
פרטים בקרוב

YO-I
TTman
כנראה שזה יהיה סוף מאי

או ב 21

או ב 28


מקווה להיות שם
markfeldman
עוד לפני זה,

DJ JEAN - 14.5.2004 !

באומן 17.
TTman
quote:
Originally posted by markfeldman
עוד לפני זה,

DJ JEAN - 14.5.2004 !

באומן 17.



זה כבר לא אותו ג'ין שהיה פעם


הוא צ'יזי
markfeldman
quote:
זה כבר לא אותו ג'ין שהיה פעם


איזה צ'יזי יא גנוב ???

הוא מנגן בכלל גרובי האוס...
TTman
quote:
Originally posted by markfeldman
איזה צ'יזי יא גנוב ???

הוא מנגן בכלל גרובי האוס...



גרובי האוס


כל יום ממציאים סגנון

תן דוגמה לגרובי האוס
markfeldman
quote:
כל יום ממציאים סגנון


חחחחחח...... בור ועם הארץ שכמותך !

סע לאמסטרדם, כנס לכל קופי-שופ ותשמע גרובי האוס.

זה הסגנון הכי מועדף על ההולנדים.

דוגמא מצויינת:

JUNIOUR JACK - DA HYPE

אני בכלל ממליץ לך להוריד את כל האלבום האחרון שלו ע"מ שתוכל ללמוד ולהשכיל.
Origin
Groove Armada - Superstylin
Junior Jack - E Samba
cluBBer
quote:
Originally posted by markfeldman
איזה צ'יזי יא גנוב ???

הוא מנגן בכלל גרובי האוס...


לא רק
הוא מנגן גם
TECH - HOUSE
CLUB

אם שמעת את
MADHOUSE
cluBBer
quote:
Originally posted by markfeldman
איזה צ'יזי יא גנוב ???

הוא מנגן בכלל גרובי האוס...


לא רק
הוא מנגן גם
TECH - HOUSE
CLUB

אם שמעת את
MADHOUSE

TTman
הלו הלו, מה נפלתם עליי


junior jack
בשבילי זה האוס

וגם

groove armada
YO-I
טוב תרשמו ביומנים, פרי כאן אצלנו בתאריך
21/05/04

חכו חכו, הוא הולך לתת לנו סט אלוהי, מילה שלי

YO-I
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement