return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
beste dj van dit moment? (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by OENKABOENKA
Krijg nu waarschijnelijk veel gezeik over me heen maar..............


DJ JEAN RULEZ BIG TIME

{-_-}


hehe die vent kan ik egt niet waarderen dj jean sucks,
Dj Alpha
quote:
Originally posted by DJ_Siesta


hehe die vent kan ik egt niet waarderen dj jean sucks,


Waarom heb ik nu een gevoel dat deze thead gaat afdwalen? :rolleyes:
TimeportE
quote:
Originally posted by Dj Alpha


Waarom heb ik nu een gevoel dat deze thead gaat afdwalen? :rolleyes:

ja nogal.. dan krijgen we een dj jean in revu of een judge jules vs dj jean thread.. :):).. het is gewoon zo dat veel lui jean een kloothommel vinden.. tja.. Doe mij een DJ TIestO (voor mij de beste)!!!.. Trouwens Marco V. heeft lekkere pruducties en draait ook redelijk goed.. en Armin is laatste tijd zeker lekker bezig en ik vond de live set van de Judge op Qontact ook goed!.. allemaal toppers en dan vergeet ik er weer een hoop! Ja we hebben het hier goed in Trance/Dance-land :D:D:D

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Dj Alpha


Waarom heb ik nu een gevoel dat deze thead gaat afdwalen? :rolleyes:


hehe zo'n voorgevoel krijg ik nu ook
magrec
Sander kleinenberg :D
DJ_Massive
op dit moment zijn mijn favo DJ's: Piet Bervoets en Marco V

maar ook Armin de master himself is erg goed, vooral de id&t sets zijn gewoon zwaar strak in het pak :D

_______________
trouwens: post nummer 100 !!! eindelijk!
ik heb er nog veel te weinig!
Blik
beste DJ: Tiesto

beste producer(s): ferry corsten & armin van buuren
Henkie_henk
K denk dat er vooral nog wat leuks valt te verw8e van marcotje (die godd rel)

Ferry corsten is dikke chill armin ook!

en door dat 1e setje van Blank en Jones moge ze ook ff in de aandacht..!
Miss Proximus
Qua mixingskillz zijn er maar weinig goeie dj's op t moment. Ik heb t gevoel dat jullie ze allemaal beoordelen op hun platenkeus. Gekhous heeft gelijk dat Carl Cox goed is, maar je kunt wel merken dat hij zich al heeft bewezen, hij haalt lang niet meer zoveel truken uit de kast!!
Tiesto? Mixen? en eveneens Marco V...eigenlijk zelfs AvB en Picotto...heb je gecheckt hoe KING Mauro mixte op Qlimax? Iets van 8 minuten per plaat!!! En geen van hen laten speciale dingetjes horen ofzo..ik denk dat als je echt iets speciaals wilt hebben dat je dan toch meer richting amateur en semi-prof dj's moet gaan denken: die moeten zich nog bewijzen!

Mijn stem gaat op dit moment uit naar Marco Bailey...en niet omdat Bellie hem zo goed vindt ofzo, maar gewoon omdat hij wel een staaltje MASTER techniek heeft laten horen op Awakenings!! Toppie!
Dj Alpha
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Qua mixingskillz zijn er maar weinig goeie dj's op t moment. Ik heb t gevoel dat jullie ze allemaal beoordelen op hun platenkeus. Gekhous heeft gelijk dat Carl Cox goed is, maar je kunt wel merken dat hij zich al heeft bewezen, hij haalt lang niet meer zoveel truken uit de kast!!
Tiesto? Mixen? en eveneens Marco V...eigenlijk zelfs AvB en Picotto...heb je gecheckt hoe KING Mauro mixte op Qlimax? Iets van 8 minuten per plaat!!! En geen van hen laten speciale dingetjes horen ofzo..ik denk dat als je echt iets speciaals wilt hebben dat je dan toch meer richting amateur en semi-prof dj's moet gaan denken: die moeten zich nog bewijzen!

Mijn stem gaat op dit moment uit naar Marco Bailey...en niet omdat Bellie hem zo goed vindt ofzo, maar gewoon omdat hij wel een staaltje MASTER techniek heeft laten horen op Awakenings!! Toppie!


Ik moet eigenlijk die video van Dave Clarke live @ Impulz 17-02-01 uppen, moet je eens kijken wat een trukendoos! Als je zo bezig bent dan neem je je werk echt serieus, masterlijk gewoon!

michiel
quote:
Originally posted by Jukx
Beste DJ? Dan ga ik toch echt voor RINO CERRONE !!!
...huh? wie? :)


omg wat stond die gast te draaien op awakenings
voor mij ook de beste van de dag

maar voor beste dj op dit moment ga ik denkik voor armin
in motion is zooooooo goed

later

michiel
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Qua mixingskillz zijn er maar weinig goeie dj's op t moment. Ik heb t gevoel dat jullie ze allemaal beoordelen op hun platenkeus. Gekhous heeft gelijk dat Carl Cox goed is, maar je kunt wel merken dat hij zich al heeft bewezen, hij haalt lang niet meer zoveel truken uit de kast!!
Tiesto? Mixen? en eveneens Marco V...eigenlijk zelfs AvB en Picotto...heb je gecheckt hoe KING Mauro mixte op Qlimax? Iets van 8 minuten per plaat!!! En geen van hen laten speciale dingetjes horen ofzo..ik denk dat als je echt iets speciaals wilt hebben dat je dan toch meer richting amateur en semi-prof dj's moet gaan denken: die moeten zich nog bewijzen!

Mijn stem gaat op dit moment uit naar Marco Bailey...en niet omdat Bellie hem zo goed vindt ofzo, maar gewoon omdat hij wel een staaltje MASTER techniek heeft laten horen op Awakenings!! Toppie!


Oke maar Armin kan egt wel mixen, luister die laatste set ff van club eau, dies egt meesterlijk, ik zweer het
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement