return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
beste dj van dit moment? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Remy D
Tom Harding was afgelopen vrijdag ook weer gruwelijk aan het scratchen en aan het mixen met zijn platen. Echt BRUUT :D:D

Maar ik kan echt geen favo DJ meer kiezen want hij veranderd tegnwoordig per week.

Zoals laatst kocht ik In Motion en die is super maar de nieuwe cd van Oakie vind ik ook helemaal te GEK. En Tom Harding draaide weer MASTER vrijdag op HQ maar vorige maand was het JP weer die uitblonk. Op Beachbop draaide Tiesto weer heeeeel erg lekker. En als ik zaterdag op Impulz sta dan zal er wel weer iemand anders uitblinken. Dus ik heb geen favo DJ meer omdat het te vaak veranderd en er gewoon te veel zijn. Maar ik heb gewoon veel respect voor alle DJ's met ieder hun eigen kwaliteiten. :)

See you @ IMPULZ :D:D
pipi
Na een bezoekje aan Creamfields (UK) zijn dit mijn toppers:

1. Paul Oakenfold
2. Sasha
3. Scott Bond

Pure kwaliteit deze drie (mijn mening) en de Hollandse jongens Armin en Tiesto deden het ook goed daar! Armin draaide om 15.00 uur en binnen een mum van tijd stond de hele Main-tent op z'n kop en dat was geen kleine tent!

Vanavond naar de << O >> ; tiesto's eerste solo......ben erg benieuwd!

Greetz, Pipi
Dj Alpha
quote:
Originally posted by Eye-Riz

HELEMAAL MEE EENS. Weet je, bij techno GAAT het vooral om het mixen, met techno KUN je fratsen uithalen, omdat de platen 'transparant' zijn, daarmee bedoel ik dat je vaak geen acoorden en melodieën hebt dus die platen zijn 'makkelijk' over elkaar heen te schuiven. Als je techno-platen 8 minuten zou laten horen en dan over zou mixen in de volgende technoplaat wordt een set vaak saai, terwijl trance-platen er vaak juist voor gemaakt zijn om lang te laten horen. Trance mix je heel anders. Als je backspins maakt, met drie tafels mixt en veel loopt te kutten met je mengpaneel (schuif open, schuif dicht, schuif open, scratch, schuif bla bla bla), dan verneuk je de platen. Trance laat je 'overlopen' in elkaar. (ligt er natuurlijk wel aan wat voor trance, het een is het ander niet) Mixen kunnen ze allemaal wel, anders waren ze nooit zover gekomen, alleen ieder heeft zijn eigen techniek (naast zijn eigen platenkeus!) en foutjes maakt iedereen wel eens. ;)

Ik had t weer eens niet beter kunnen zeggen :)
magrec
quote:
Originally posted by Eye-Riz

HELEMAAL MEE EENS. Weet je, bij techno GAAT het vooral om het mixen, met techno KUN je fratsen uithalen, omdat de platen 'transparant' zijn, daarmee bedoel ik dat je vaak geen acoorden en melodieën hebt dus die platen zijn 'makkelijk' over elkaar heen te schuiven. Als je techno-platen 8 minuten zou laten horen en dan over zou mixen in de volgende technoplaat wordt een set vaak saai, terwijl trance-platen er vaak juist voor gemaakt zijn om lang te laten horen. Trance mix je heel anders. Als je backspins maakt, met drie tafels mixt en veel loopt te kutten met je mengpaneel (schuif open, schuif dicht, schuif open, scratch, schuif bla bla bla), dan verneuk je de platen. Trance laat je 'overlopen' in elkaar. (ligt er natuurlijk wel aan wat voor trance, het een is het ander niet) Mixen kunnen ze allemaal wel, anders waren ze nooit zover gekomen, alleen ieder heeft zijn eigen techniek (naast zijn eigen platenkeus!) en foutjes maakt iedereen wel eens. ;)

Helaas heeft onze grote vriend jean hierwel moeite mee en gaat ie scratchen in een break van een trance plaat haha dat kan niet....

Idd techno is veel meer op ritmes gericht op hi hats etc en daar kun je de mooiste truukjes mee uithalen..maar dan moet je dat wel weer goed kunnen.
Jukx
Jaaa Dave Clarke is echt de koning!! Die gast laat de plaat echt nog geen seconde met rust! Hij is echt bijna continu bezig met inmixen, uitmixen, scratchen, truukjes en dergelijke.
Ook heel erg goed wat mixen betreft is Jeff Mills, heb gelezen dat hij meestal mixt zonder de pitch-control te gebruiken, maar gewoon handmatig de platen op juiste snelheid brengt!!! Nou dat is pas bizar!!
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Jukx
Jaaa Dave Clarke is echt de koning!! Die gast laat de plaat echt nog geen seconde met rust! Hij is echt bijna continu bezig met inmixen, uitmixen, scratchen, truukjes en dergelijke.
Ook heel erg goed wat mixen betreft is Jeff Mills, heb gelezen dat hij meestal mixt zonder de pitch-control te gebruiken, maar gewoon handmatig de platen op juiste snelheid brengt!!! Nou dat is pas bizar!!

hehe, daar krijg je wel zweet van op je voorhoofd :-D, ik zou het iig niet volhouden. Ik ga het vanavond eens proberen, dat mixen zonde rpitch :D:D

GreetZ GERRIT!!
Dr Mystical
quote:
Originally posted by raoel

Waar kan ik die set downen. en dan wel een beetje snel. niet met audio galaxy want dat sucked.

Ik heb die set hier gedownload, een tijdje geleden. http://www.geocities.com/mix4all/mixes.html
Ze hebben wel een beetje een probleem met de server. Meestal moet je ff wachten voordat er plaats is, dus gebruik ff Download Accelerator of zo.
Dr Mystical
Mijn favo dj's zijn trouwens:
Armin van Buuren
Tom Harding
Blank & Jones
Tiesto
moogwai
Beste DJ van het moment: Armin van Buuren
Beste producer van het moment: Laurent Veronnez
[A|ienFactory]
Beste DJ van het moment: Armin van Buuren
Beste producer van het moment: Ferry Corsten

NiTro
Marco V is mijn godd of the moment :D Hij draaide voor 2 weken terug in een discotheek bij ons in de buurt. Lucky & Co. Echt een super vette set!!!

Greetz,
NiTro
[A|ienFactory]
quote:
Originally posted by NiTro
Marco V is mijn godd of the moment :D Hij draaide voor 2 weken terug in een discotheek bij ons in de buurt. Lucky & Co. Echt een super vette set!!!

Greetz,
NiTro

Yeah, he's good 2.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement