return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
beste dj van dit moment?
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
Hai PPL

Ik vind eigenlijk op dit moment "Armin" wel heel erg roelen, elke week die live sets op id-t, egt toppie, enne die laatste set in Club Eau, ook zeer relaxt!, en z'n producties zijn ok mega, bijv. "Rising Star - Clear blue moon" die roelt ook, en z'n newe cd "In Motion" is ook super!!

Ik weet niet wat jullie vinden maar Ik vind op dit moment "Armin van Buuren" zeker 1 v/d betere DJ's/Producers.



GreetZ GERRIT!!
raoel
Ik heb eigenlijk niet echt een idee van wie het beste is op het moment.
Volg het de laatste tijd ook niet echt.
Wel heb ik wat gehoord an tiesto en picotto en ja zij blijven gewoon goed.

Zaterdag ga ik naar impulz. Dan zal ik wel melden wie ik daar de beste vindt.


Maar je kunt ook niet zeggen wie de beste DJ is. Want als de muziek die de dj draait jou niet aanspreekt vindt je um automatisch niet zo goed. Ik vindt dat altijd zo eenzijdig.
rellivisit
Precies, ieder z'n eigen style. En dus z'n eigen favo dj.
Dj Alpha
Ik vind Dj's als Tom Harding, JP en Dana roeleren, meer het hardere werk. :)
raoel
quote:
Originally posted by Dj Alpha
Ik vind Dj's als Tom Harding, JP en Dana roeleren, meer het hardere werk. :)


Ik ook.
Al vindt ik hardhouse wel wat eentonig worden, maar het hoge ritme blijft zo ontzettend lekker.

Zeg alpha ga jij naar IMPULZ ???
Dan moet jij zeker naar yoji biomehanika gaan. Die gast is wel zo goed.

Mijn top 5 DJ's: (willekeurig)

Mauro picotto
Yoji Biomehanika
Tiesto
Tom Harding
Dana (die set van qlimax (geloof ik) is wel zo lekker)
Antiphus
The one and only: dj Antiphus :p
Jukx
Beste DJ? Dan ga ik toch echt voor RINO CERRONE !!!
...huh? wie? :)
Dj Alpha
quote:
Originally posted by raoel


Ik ook.
Al vindt ik hardhouse wel wat eentonig worden, maar het hoge ritme blijft zo ontzettend lekker.

Zeg alpha ga jij naar IMPULZ ???
Dan moet jij zeker naar yoji biomehanika gaan. Die gast is wel zo goed.

Mijn top 5 DJ's: (willekeurig)

Mauro picotto
Yoji Biomehanika
Tiesto
Tom Harding
Dana (die set van qlimax (geloof ik) is wel zo lekker)


Nee ik was eerst wel van plan om te gaan maar ik ben na de vakantie niet egt uitgekomen met geld enzo, duzz voor mij geen impulz :confused:

Ik hoor de liveset wel na t weekend denk ik/hoop ik.
M5
Na zijn fantastische liveset op Nature 1 steekt Picotto natuurlijk nog steeds met kop en schouders boven iedereen uit....:)
raoel
quote:
Originally posted by M5
Na zijn fantastische liveset op Nature 1 steekt Picotto natuurlijk nog steeds met kop en schouders boven iedereen uit....:)


Waar kan ik die set downen. en dan wel een beetje snel. niet met audio galaxy want dat sucked.

OENKABOENKA
Krijg nu waarschijnelijk veel gezeik over me heen maar..............


DJ JEAN RULEZ BIG TIME

{-_-}
Gekhous
moment??

all time:

CARL COX!!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement