|
Antwerp Is Burning Outdoor - 9 september - Linkeroever, Antwerpen
|
View this Thread in Original format
| TOR |
ben dit topic tegengekomen op D4M, en het leek me wel leuk om ook even naar jullie visies te peilen..
wie willen we in september op de affiche zien staan?
wat mij betreft, voor de trance tent:
- Ferry Corsten
- Paul Van Dyk
- Markus Schulz
liever niet opnieuw Armin, want die is er de laatste drie edities al telkens bij geweest, en deze zomer is er ook nog de Club Elite party waar hij zeker wel van de partij zal zijn.
M.I.K.E. staat al vast. |
|
|
| Freezel |
De datum is toch 4 september? Als je dit aanpast in de titel, is het makkelijker ;) Ik probeer hier wel bij te zijn :)
Verder zou ik graag namen zien als Misja Helsloot, DJ Precision, Niklas Harding, Deep Dish, Filterheadz, Ben Lost, Marco V, Ronald van Gelderen, Nu NRG, Carl Cox, Remy, Adam Beyer, Ben Sims, Michael Burkat :) |
|
|
| Wildfir3 |
wie ik (nog eens) wil zien:
Tiësto
Ferry Corsten
Paul van Dyk
M.I.K.E.
Nu NRG
Yoji Biomehanika
Scott Project
Carl Cox
Adam Beyer
Rush
Als ze die namen hebben zullen ze wel al vrij hard blut zijn dus dat zal volstaan :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Freezel
De datum is toch 4 september? Als je dit aanpast in de titel, is het makkelijker ;) Ik probeer hier wel bij te zijn :)
Verder zou ik graag namen zien als Misja Helsloot, DJ Precision, Niklas Harding, Deep Dish, Filterheadz, Ben Lost, Marco V, Ronald van Gelderen, Nu NRG, Carl Cox, Remy, Adam Beyer, Ben Sims, Michael Burkat :) |
nou ja, Misja, Precision, Niklas, Ben Lost wil ik ook allemaal wel es zien, maar je moet het ook vanuit commercieel oogpunt bekijken. met die namen trek je geen volk in België.
daarom was ik zelfs aan het twijfelen om Markus op mijn lijstje te zetten.
en daarom staat PvD er wel tussen, ook al ben ik niet overtuigd van zijn kwaliteiten. maar ik wil die zeker es zien om een definitief oordeel te kunnen vellen. :) |
|
|
| djcresto |
freezel en dj bax back 2 back :cool: voor de opwarming he
jon'o'bir
scott bond
dj precision (heb ik één setje van en dat vond ik super)
ferry
pvd wil ik ook wel eens meemaken
markus en perry vind ik superdj's maar zou ik toch liever in een club zien.
En zoals tor al zei, tmoet niet altijd armin zijn |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by djcresto
freezel en dj bax back 2 back :cool: voor de opwarming he
jon'o'bir
scott bond
dj precision (heb ik één setje van en dat vond ik super)
ferry
pvd wil ik ook wel eens meemaken
markus en perry vind ik superdj's maar zou ik toch liever in een club zien.
En zoals tor al zei, tmoet niet altijd armin zijn |
Hehe, LOL laat ze maar een belletje geven :p
TOR: Klopt helemaal dat dit soort namen (nog) geen groot publiek naar een feest trekken. Het publiek is over het algemeen mainstream en wil de altijd bekende grote namen zien op een feest. Beetje jammer, maar je doet er weinig aan. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Freezel
Hehe, LOL laat ze maar een belletje geven :p
|
was er geen contest om te zien wie mocht openen? |
|
|
| emma |
ik vind da M.I.K.E. & armin gewoon bij aib horen, als ik aib uitspreek moet ik meteen aan die twee namen denken... (sorry, is mijn persoonlijk gevoel)
PvD heb ik ook nog nooit aan het werk gezien en da zou niet misstaan op aib denk ik, zal heel wa volk trekken
verder zouden gabriel&dresden wel eens mogen langskomen van mij (zullen nu maybe wa volk aantrekken aangezien 'as the rush comes' nu wel alle vlaamse topparadekes is gepasseerd) die setjes die ik hoor van hen klinken wel lekker en heb ze ook nog nooit live aan het werk gezien.
Markus is niet meteen iets voor antwerp is burning denk ik, voor mij is het een super dj ma weet niet of ons belgisch volkje der ook zo over denkt :rolleyes:
en ferry die mag zeker komen ! die MOET er gewoon eens bijzijn op een editie van aib vind ik .
maar ik heb vertrouwen in de organisators van aib, ze hebben me eerlijk gezegd nog nooit teleurgesteld ! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by emma
ik vind da M.I.K.E. & armin gewoon bij aib horen, als ik aib uitspreek moet ik meteen aan die twee namen denken... (sorry, is mijn persoonlijk gevoel)
|
en dit is juist niet de bedoeling.
er zullen heel wat mensen zijn die bij zichzelf zullen zeggen "alweer die twee, niet de moeite om €30 daarvoor neer te tellen".
M.I.K.E. is resident op AiB, dus daar kun je niet veel aan veranderen, maar om toch een enigszins innovatieve line-up te hebben, zou ik er Armin niet opzetten in september.
begrijp me niet verkeerd, hij is mijn favo DJ maar hij is er al zoveel bij geweest.
en wat betreft Markus heb je wel gelijk denk ik, is mss beter voor Indoor in de kleine zaal.. |
|
|
| Eagle` |
DJ's als Schulz, O'neil, Sasha & Diggers zijn vrij kansloos voor belgenland, tenzij in een club. Vond publiek zaterdag in de main weer vrij lauw tbh, niet dat ik me niet vermaakt heb hoor, verre van :D
Maar aangezien outdoor toch in kleine tentjes is zou je het nog kunnen overwegen, hoewel ik ben er niet happig om, toch fus ??? :p
Voor mij wat meer alternatieve namen:
Lange
Pulser
GTR
O'bir
the judge ?? :toothless
J"OO"F
Signum
Ferry
Zie je nooit in belgië :( buiten ferry dan af en toe, kut vesuz :whip:
en Armin,mike of course |
|
|
| 1Million$shot |
ben vorig jaar naar den outdoor geweest. En ik vond het eigenlijk ni echt goe. Hopelijk doen ze dit jaar wat beter.
Heb wel genoten van Adam Beyer en Marco Bailey vs Redhead
Echt veel sfeer in die technotent toen.
Wie wil ik dit jaar zeker zien ?
1. Adam Beyer
2. Carl Cox
3. Dj Icon
4. Marco V
5. perhaps is een live optreden: Underworld of Faithless (is maar een suggestie, wat vinden jullie hier van ?)
....
Ach , da ze hunne plan er mee trekken é
hopelijk is't goe !!! |
|
|
| Kaidreas |
ik denk dat een sasha set wel iets moet geven in zo'n tentje.
btw. inderdeed ferry mag er wel is bij zijn.
tiesto niet meer, heb ik al genoeg gezien vind ik.
armin liever ook nie. sorry maar hij stelt me behoorlijk teleur de laatste tijd. (big phat imo e)
en voor de rest.
gtr? of ronski speed, die draaien wel lekker uplifting denk ik.
en natuurlijk onze mike.
wete wa in vorige editie ook lekker klonk--> die house tent. damn felix die p.diddy-let's get ill draaide... OMG :eek: |
|
|
|
|