return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Ajax Kampioen!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Remy D
quote:
Originally posted by Yarnie
Ik hoop dat het het hiermee wel eens bent remy-d

Het wordt morgen een mooi feest!

RUKKER!

Als Kiefer Sutherland de zelfe mieten instelling als jij had dan zou hij die 24 uur niet echt vol krijgen hahaha :haha:

Haha Rukker dat wordt het zeker. :D:D
AversusZ
quote:
Originally posted by Remy D
Als Ajax fan had je deze domme opmerking wel voor je mogen houden!! Wat boeit het wannneer ze kampioen worden ALS ze maar kampioen worden!! :D Van mij part maken verliezen ze morgen met 8-0 en scoren ze volgende week in de 96e minuut 1-1 tegen Willem 2 dan ben ik net zo blij!! :D Joden Kampioen


Wat nou domme opmerking? Laatste paar wedstrijden waren niet om aan te zien en punten verschil werd teruggebracht tot 6. Mijn mening maar zeker niet dom :rolleyes:
Miss Proximus
wel waar want alle ajacieden zijn DOM :disbelief
TimeportE
quote:
Originally posted by Miss Proximus
wel waar want alle ajacieden zijn DOM :disbelief

heee josti als jij nou eens het voetbal ging volgen in dat verre land van je dan volgen wij het voetbal wel hier..... :rolleyes:








;)
Miss Proximus
voetbal hier? die kneuzen kunnen niet eens van het team uit de VS winnen. dussuh, LAAT MAAR :D maar ze hebben wel vette shirtjes en ik neem er ZEKER 1 mee. Voor mezelf natuurlijk :)
raoel
quote:
Originally posted by Yarnie
Wat vinden we trouwens van de uitspraken van de heren mulder, hugo borst en johan derksen die ajax al de kampioen van de armoede noemde???


Helemaal terrecht.
2 redenen:
- Als VoH die bal erin schiet ipv op de paal wordt PSV kampioen.
- Als PSV geen megadip had gehad en niet ontzettend veel gebleseerden net na de winterstop dan was PSV kampioen geworden. Het omgekeerde zou hetzelfde gelden als PSV kampioen werd. Geen van beide ploegen heeft goed atractief voetbal laten zien dit seizoen. En daarom: kampioen van de armoede.

quote:
Originally posted by Yarnie
Zlatan is een speler die met 1 onvergetelijk actie een wedstrijd kan openbreken en beslissen en heeft dit al bewezen tegen (europese) topclubs.


Een BRUGGE te ver.


quote:
Originally posted by Yarnie
Ik hoop dat we in amsterdam nog lang van hem kunnen blijven genieten


Ik ook :)
Al moet ik toegeven dat het een leuke speler is, maar absoluut geen grootse. Zlatan is veel te afhankelijk van zijn goede momenten. Daarbuiten is het een modale (Ajax onwaardige) spits.




De TROUWE :o ajax supporters schare hebben de shirtjes weer uit de kast gehaald. Ineens mag men aan anderen weer laten zien dat men voor die club is. Althans, dat is mijn ervaring hier in het diepe zuiden.
Ik kots op zulke supporters. Het zijn ook geen supporters, het zijn fans.
Ik besef dat elke (grote) club zulke supporters heeft, maar Ajax heeft er verschrikkelijk veel en ik ben blij dat PSV dat minder/niet heeft.


PSV 4-ever, 4-ever PSV!
TimeportE
quote:
Originally posted by raoel
Helemaal terrecht.
2 redenen:
- Als VoH die bal erin schiet ipv op de paal wordt PSV kampioen.
- Als PSV geen megadip had gehad en niet ontzettend veel gebleseerden net na de winterstop dan was PSV kampioen geworden. Het omgekeerde zou hetzelfde gelden als PSV kampioen werd. Geen van beide ploegen heeft goed atractief voetbal laten zien dit seizoen. En daarom: kampioen van de armoede.


als als als, bla bla bla... serieus als ajax nou eens normaal door had gevoetbalt dan was er nooit gezeik geweest.. als ajax nou eens dit als ajax nou eens dat..

als ik er ergens een hekel aan heb is wanneer mensen argumenten gaan neerzetten met het woordje: als...
basvh
[/QUOTE]
quote:
- Als VoH die bal erin schiet ipv op de paal wordt PSV kampioen.
Precies wat Timeporte zegt: Als Als Als. Die kans was levensgroot. Ajax is geen kampioen van de armoede omdat PSV een opgelegde kans mist. Het heeft meer met de afwerk kwalitieten van VoH te maken!

quote:
- Als PSV geen megadip had gehad en niet ontzettend veel gebleseerden net na de winterstop dan was PSV kampioen geworden. Het omgekeerde zou hetzelfde gelden als PSV kampioen werd. Geen van beide ploegen heeft goed atractief voetbal laten zien dit seizoen. En daarom: kampioen van de armoede.


Ajax heeft gelukkig geen last van blessures gehad. :rolleyes:
Ik noem een Zlatan, Trabelsi, Pienaar, Maxwell die er toch aantal wedstrijden naast stonden. Trabelsi heeft helemaal weinig gespeeld!

En kampioen is kampioen, misschien iets minder flitsend als een ajax team hoort te spelen. Maar om dan meteen kampioen van armoede te noemen vind ik te ver gaan.
SnuggLe
Als de Graafschap goed was geweest en wat geluk had gehad, waren die ook kampioen geworden!!

Als Als Als..

Ajax gefeliciteert! (waarschijnlijk dan)


Trouwens, ook RESPECT voor Van Raaij, die vandaag afscheid neemt!
Nog meer spelers/trainers die stoppen?
New Wave
Mwjha raoel, moet eerlijk bekennen dat je laatste post wel errug slapjes is. Meestal zijn je posts altijd wel goed maar deze is ala ' dronken worden van alcoholvrij bier'

Leidse staat al vol zo te horen..altijd leuk die scanners van de Politie :) Jammer dat ik er niet kan staan, 2 jaar geleden was het enorm gezellig :p

Blik
ons aller ajax :D zegt de stadionspeaker ook altijd voor de wedstrijd

raoel, beetje zwak om je zo te laten kennen, ajax is dit jaar gewoon de terechte kampioen en dan moet je niet gaan zeiken over een gemiste kans van VoH. Dat heeft Ajax ook gedaan dit seizoen.

(vb. Als van der Vaart tegen AC Milan had gescoord waren ze ook door naar de achtste finales)

Vind het wel jammer dat ik niet naar Amsterdam kan omdat ik tentamens heb

PS: Het staat 1-0 :D:D Sneijder
New Wave
Ah, het wordt gezellig op het leidse, op dit moment worden politiemannetjes opgepiept voor de ME.


Vitesse staat 2-0 achter tegen Roda :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement