return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Ajax Kampioen!!
View this Thread in Original format
Yarnie
Een paar jaar geleden heb ik ook de 'ajax kampioen thread' gemaakt, een vervolg kon daarom niet achterblijven

Morgen kan ons aller ajax weer kampioen worden, de jonge ploeg onder leiding van ronald koeman heeft morgen tegen NAC Breda genoeg aan 1 punt. De 2 eerdere ontmoetingen dit jaar ( beker en competitie uit) werden echter verliezend afgesloten, en met de geblesseerde zlatan, vd vaart escude en de geschorste galasek mag niet te makkelijk over dit duel worden gedacht ;)

Maar eigenlijk mag er niks meer mis gaan morgen en kan het weer een superfeest worden!!! Hopelijk blijven de relletjes ook uit. En wordt het een super feest.

Ik heb er zin an (Y) !!!
AversusZ
Als Ajax fan wil ik toch ff zeggen "het werd tijd" :rolleyes:
Teal'k
bek hert
Remy D
Zlatan begint op de bank en zal wel invallen al hoeft dat echt niet van mij. Maar ze worden zeker kampioen morgen en Sonck scoort 2 x. Als ze alleen maar niet zo gaan kutten als Barca vandaag. :whip:


En yarnie je bent een vieze homo rukker!!:D
Remy D
quote:
Originally posted by AversusZ
Als Ajax fan wil ik toch ff zeggen "het werd tijd" :rolleyes:

Als Ajax fan had je deze domme opmerking wel voor je mogen houden!! Wat boeit het wannneer ze kampioen worden ALS ze maar kampioen worden!! :D Van mij part maken verliezen ze morgen met 8-0 en scoren ze volgende week in de 96e minuut 1-1 tegen Willem 2 dan ben ik net zo blij!! :D Joden Kampioen
Yarnie
Wat vinden we trouwens van de uitspraken van de heren mulder, hugo borst en johan derksen die ajax al de kampioen van de armoede noemde???
Ajax heeft natuurlijk niet altijd even sprankelijk gespeeld dit jaar maar kampioen van de armoede wou ik niet zeggen. We moeten natuurlijk ook niet onderschatten dat ajax met een zeer jonge en onervaren ploeg speelt en het lef heeft dit jong talent te verkiezen boven het aankopen van buitenlandse middelmaat, zeker in tijden waarin de druk en de commerciele belangen groter zijn dan ooit. Ik denk dat als dit team samen blijft ze nog heel ver kunnen komen

Een remy-d een prachtige speler als zlatan hoeft niet in te vallen van jou ? deze jonge zweed die onder andere door ac milan en juventus wordt gevolg en die met onvergetelijke acties menig verdediger tot wanhoop heeft gedreven? :cool: heh
Remy D
quote:
Originally posted by Yarnie


Een remy-d een prachtige speler als zlatan hoeft niet in te vallen van jou ? deze jonge zweed die onder andere door ac milan en juventus wordt gevolg en die met onvergetelijke acties menig verdediger tot wanhoop heeft gedreven? :cool: heh

Idd de zelfde zielige Zweed die weer is ging pingelen en de bal verloor waardoor AC milan er nog uit kon komen en de bal naar voren trapte in de 90e minuut waardoor Inzaghi die bal op goal schoot en scoorde na het laatste tikje van Tomasson. Ja die rukker zit mij best op de bank en laat hem lekker op rotten volgend seizoen met zijn 11 goals!
Chicane
JODEN!!!1!11!ONEONE
Remy D
quote:
Originally posted by Yarnie
Wat vinden we trouwens van de uitspraken van de heren mulder, hugo borst en johan derksen die ajax al de kampioen van de armoede noemde???
Ajax heeft natuurlijk niet altijd even sprankelijk gespeeld dit jaar maar kampioen van de armoede wou ik niet zeggen. We moeten natuurlijk ook niet onderschatten dat ajax met een zeer jonge en onervaren ploeg speelt en het lef heeft dit jong talent te verkiezen boven het aankopen van buitenlandse middelmaat, zeker in tijden waarin de druk en de commerciele belangen groter zijn dan ooit. Ik denk dat als dit team samen blijft ze nog heel ver kunnen komen


Je had ook het stukje van Wim Kieft moeten lezen over het kampioenschap van Ajax en niet na die losers moeten luisteren die altijd negatief zijn. Derksen plaatst het kampioenschaps intervieuw al in de VI?? Zegt wel wat van de persoon Derksen he!!
Yarnie
quote:
Originally posted by Remy D
Idd de zelfde zielige Zweed die weer is ging pingelen en de bal verloor waardoor AC milan er nog uit kon komen en de bal naar voren trapte in de 90e minuut waardoor Inzaghi die bal op goal schoot en scoorde na het laatste tikje van Tomasson. Ja die rukker zit mij best op de bank en laat hem lekker op rotten volgend seizoen met zijn 11 goals!


Een spits wordt natuurlijk altijd afgerekend op zijn goals, 11 goals is voor een spits van ajax natuurlijk niet echt veel, maar hier moet ook bij worden gezegd dat zlatan een tijd lang geblesseerd is geweest, en in deze periode bewees zlatan zonder zelf te spelen een meerwaarde te zijn voor ajax, zonder zlatan werd er een negatieve serie ingezet waar onder andere van heerenveen werd verloren met 4-1, ajax misste duidelijk een aanspeelpunt voorin en was overgeleverd aan de prestaties van de paniek aankoop anastasiou. de slechte vorm van ajax was het gevolg

Zlatan is een speler die met 1 onvergetelijk actie een wedstrijd kan openbreken en beslissen en heeft dit al bewezen tegen (europese) topclubs. Ik hoop dat we in amsterdam nog lang van hem kunnen blijven genieten

Remy D
Haha en daarom scoorde hij ook zeker ook tegen RBC en NEC!! Hahahaa Sonck doet weer en ja die was ook geblesseerd scoort er meteen 3!! Das een spits naar mijn hart. Zlatan is echt wel een goede voetballer en heeft echt mooie acties alleen koop je daar niet zo veel mee! En hij moet meer voor het team voetballen.
Yarnie
Ik hoop dat je het hiermee wel eens bent remy-d

Het wordt morgen een mooi feest!

RUKKER!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement