|
Ajax Kampioen!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| quote: | Originally posted by New Wave
Vitesse staat 2-0 achter tegen Roda :p |
Volgend jaar Vitesse-AGOVV :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Blik |
2-0 :D
Sneijder, Ibrahimovic |
|
|
| New Wave |
Wordt waarschijnlijk nog gezelliger op Leidse
Politie gaat optreden tegen vuurwerk.
Na het laatste fluitsignaal worden altijd fakkels afgestoken..... |
|
|
| moogwai |
Gefeliciteerd Ajax! Ik zie NAC niet meer terugkomen.
Dag Vitesse... op dit moment 18!
Interessante post van raoel.. helemaal mee eens!
| quote: | Originally posted by Blik
(vb. Als van der Vaart tegen AC Milan had gescoord waren ze ook door naar de achtste finales)
|
Als die bal van Luque er niet in was gegaan zat PSV in de CL finale :D Zo kunnen we nog wel ff doorgaan... (altijd interessant 'als' en voetbal :p ) |
|
|
| TrAnCeNeVeRdIe |
Congratz ajax...
Vites mag van mij wel blijve...:) maar dat lukt ze toch niet...en verder volgend jaar ook Agovv - Zwolle :D:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by moogwai
Als die bal van Luque er niet in was gegaan zat PSV in de CL finale :D Zo kunnen we nog wel ff doorgaan... (altijd interessant 'als' en voetbal :p ) |
ja daarom dus, je kunt altijd wel zoiets roepen, het is dus onzin om dat te doen |
|
|
| Chicane |
Nederland telt 16 miljoen bondscoaches, trainers, scheidsrechters en grensrechters... :rolleyes:
:p |
|
|
| TrAnCeNeVeRdIe |
| quote: | Originally posted by Chicane
Nederland telt 16 miljoen bondscoaches, trainers, scheidsrechters en grensrechters... :rolleyes:
:p |
Snelle conclusie ;)
Zoals m'n opa's laatste wens is... een keer bondscoach :P |
|
|
| Jappio |
Terechte kampioen, en die opmerkingen van derksen en co vind ik onzin. Kampioen = kampioen :)
hopelijk volgende week vrijdag weer feest ;) |
|
|
| SnuggLe |
Nogmaals congratz!
Was een goede sprankelende wedstrijd, Ajax speelde netjes!
Blunder gehoord van de stadionspeaker bij PSV? Ronald Koeman ipv Waterheus? SLECHT! |
|
|
| New Wave |
| Mwjha, dat was een gigantische blunder van die speakeromroeper. :p |
|
|
| Little Theseus |
AJAX KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!
Whoaaaaaaaaa ik hou van deze stad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|