return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Ajax Kampioen!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
basvh
quote:
Originally posted by New Wave
Vitesse staat 2-0 achter tegen Roda :p


Volgend jaar Vitesse-AGOVV :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Blik
2-0 :D

Sneijder, Ibrahimovic
New Wave
Wordt waarschijnlijk nog gezelliger op Leidse
Politie gaat optreden tegen vuurwerk.
Na het laatste fluitsignaal worden altijd fakkels afgestoken.....
moogwai
Gefeliciteerd Ajax! Ik zie NAC niet meer terugkomen.
Dag Vitesse... op dit moment 18!

Interessante post van raoel.. helemaal mee eens!

quote:
Originally posted by Blik
(vb. Als van der Vaart tegen AC Milan had gescoord waren ze ook door naar de achtste finales)


Als die bal van Luque er niet in was gegaan zat PSV in de CL finale :D Zo kunnen we nog wel ff doorgaan... (altijd interessant 'als' en voetbal :p )
TrAnCeNeVeRdIe
Congratz ajax...

Vites mag van mij wel blijve...:) maar dat lukt ze toch niet...en verder volgend jaar ook Agovv - Zwolle :D:D
Blik
quote:
Originally posted by moogwai

Als die bal van Luque er niet in was gegaan zat PSV in de CL finale :D Zo kunnen we nog wel ff doorgaan... (altijd interessant 'als' en voetbal :p )


ja daarom dus, je kunt altijd wel zoiets roepen, het is dus onzin om dat te doen
Chicane
Nederland telt 16 miljoen bondscoaches, trainers, scheidsrechters en grensrechters... :rolleyes:














:p
TrAnCeNeVeRdIe
quote:
Originally posted by Chicane
Nederland telt 16 miljoen bondscoaches, trainers, scheidsrechters en grensrechters... :rolleyes:














:p



Snelle conclusie ;)

Zoals m'n opa's laatste wens is... een keer bondscoach :P
Jappio
Terechte kampioen, en die opmerkingen van derksen en co vind ik onzin. Kampioen = kampioen :)

hopelijk volgende week vrijdag weer feest ;)
SnuggLe
Nogmaals congratz!
Was een goede sprankelende wedstrijd, Ajax speelde netjes!


Blunder gehoord van de stadionspeaker bij PSV? Ronald Koeman ipv Waterheus? SLECHT!

New Wave
Mwjha, dat was een gigantische blunder van die speakeromroeper. :p
Little Theseus
AJAX KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!





Whoaaaaaaaaa ik hou van deze stad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement