return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Ajax Kampioen!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Blik
ik voel gewoon dat excelsior het gaat verneuken :D
TranceFool
quote:
Originally posted by Blik
ik voel gewoon dat excelsior het gaat verneuken :D

Het wordt nog listig idd, als Den Bosch wint mag Excelsior geen punten verspelen.
Zal er om gaan spannen :)
Jappio
vrij jammer dat ik moet werken vanavond, anders had ik al in helmond gezeten ;)

ik denk dat den bosch vanavond gelijk speelt tegen veendam en dus maakt het geen reet uit dat excelsior t verneukt vanavond :p
basvh
rtsp://st21g1.services.att-idns.net...ontextwidth=630

dit filmpje bevat het geluk wat VoH nodig had tegen ajax!

filmpje is in real player formaat, het moet volgens mij werken als je op de link klikt
Jappio
ruststanden:

helmond sport - excelsior 0-0
den bosch - veendam 0-1


spannend! :crazy:

tussenstanden

helmond sport - excelsior 1-0
den bosch - veendam 3-2
Jappio
mooi kut dus :(
TranceFool
pffff aardig zuur voor Excelsior
ben benieuwd of ze zich nog wel op kunnen laden voor de nacompetitie, want ze stonden al met 1 been in de eredivisie
Asperge
whahahaha excelsior ik lach me hier echt rot:haha:
Blik
quote:
Originally posted by Asperge
whahahaha excelsior ik lach me hier echt rot:haha:


Anders ik wel :D

jammer dat ik gister in Goirle was en het pas om 3:30 's nachts hoorde, anders had ik een klein feestje gevierd :D

(ondanks dat ik niet echt een FCDB supporter ben)
Jappio
ach het was wel een avond waarin maar weer werd bewezen hoe mooi sport kan zijn. En nacompetitie, ach alles ligt weer open; ligt er maar net aan hoe de spelersgroep het oppakt. Denk dat excelsior gezien de kwaliteit van de selectie het maximale eruit heeft gehaald dit seizoen

SnuggLe
Nou Jappi0, woensdag barst het los met Graafschap - Excelsior......


Jammergenoeg zijn alle uitwedstrijden van de Graafschap verplichte buscombi's :( :(
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nou Jappi0, woensdag barst het los met Graafschap - Excelsior......


Jammergenoeg zijn alle uitwedstrijden van de Graafschap verplichte buscombi's :( :(


en denk maar niet dat ik jou aan een kaartje help :haha: :haha: :disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement