|
Ajax Kampioen!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| ik voel gewoon dat excelsior het gaat verneuken :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
ik voel gewoon dat excelsior het gaat verneuken :D |
Het wordt nog listig idd, als Den Bosch wint mag Excelsior geen punten verspelen.
Zal er om gaan spannen :) |
|
|
| Jappio |
vrij jammer dat ik moet werken vanavond, anders had ik al in helmond gezeten ;)
ik denk dat den bosch vanavond gelijk speelt tegen veendam en dus maakt het geen reet uit dat excelsior t verneukt vanavond :p |
|
|
| Jappio |
ruststanden:
helmond sport - excelsior 0-0
den bosch - veendam 0-1
spannend! :crazy:
tussenstanden
helmond sport - excelsior 1-0
den bosch - veendam 3-2 |
|
|
| TranceFool |
pffff aardig zuur voor Excelsior
ben benieuwd of ze zich nog wel op kunnen laden voor de nacompetitie, want ze stonden al met 1 been in de eredivisie |
|
|
| Asperge |
| whahahaha excelsior ik lach me hier echt rot:haha: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Asperge
whahahaha excelsior ik lach me hier echt rot:haha: |
Anders ik wel :D
jammer dat ik gister in Goirle was en het pas om 3:30 's nachts hoorde, anders had ik een klein feestje gevierd :D
(ondanks dat ik niet echt een FCDB supporter ben) |
|
|
| Jappio |
| ach het was wel een avond waarin maar weer werd bewezen hoe mooi sport kan zijn. En nacompetitie, ach alles ligt weer open; ligt er maar net aan hoe de spelersgroep het oppakt. Denk dat excelsior gezien de kwaliteit van de selectie het maximale eruit heeft gehaald dit seizoen |
|
|
| SnuggLe |
Nou Jappi0, woensdag barst het los met Graafschap - Excelsior......
Jammergenoeg zijn alle uitwedstrijden van de Graafschap verplichte buscombi's :( :( |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nou Jappi0, woensdag barst het los met Graafschap - Excelsior......
Jammergenoeg zijn alle uitwedstrijden van de Graafschap verplichte buscombi's :( :( |
en denk maar niet dat ik jou aan een kaartje help :haha: :haha: :disbelief |
|
|
|
|