|
Meest Belovende Producer 2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ultravibe! |
| Tja, euh...:toothless |
|
|
| HiGH_NrG |
| Websley? Waarom heb je jezelf niet genomineerd? :p |
|
|
| tango |
Toen ik deze thread zag staan dacht ik echt dat het wel is een leuk draadje zou kunnen zijn.... Maar toen ik de genomineerden zag, ehhhhhhh :whip:
Ik stem niet |
|
|
| Glaniskanis |
Euuhh dit is niet eens grappig meer :(
Ik bedoel dit is toch nog altijd tranceaddict toch jongens? Heb ik wat gemist ofzo... is het nu eurodance(+kutzooi) addict? |
|
|
| moogwai |
| :haha: Wel grappig om juist hier te plaatsen. |
|
|
| TranceFool |
Vind dit eerlijk gezegd niet om te lachen, omdat dit gewoon echt als een serieuze poll bedoeld is.....(of hij zit ons te fokken:stongue: )
.....er is in ieder geval iets goed mis :p |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Vind dit eerlijk gezegd niet om te lachen, omdat dit gewoon echt als een serieuze poll bedoeld is.....(of hij zit ons te fokken:stongue: )
.....er is in ieder geval iets goed mis :p |
Ik denk dat hij vandaag tegen een lantaarnpaal is gefietst ofzo... |
|
|
| Teknikol |
| kheb maar op ayu's remixen gestemd, het stond er zo grappig:D |
|
|
| Blik |
| Vrij kansloos als je het mij vraagt, eerst maar eens een spoedcursus Trance volgen ofzo... |
|
|
| WTB |
Ik weet het niet zeker maar kijkend naar zijn site en zijn vorige posts ben ik bang dat dit nog wel eens serieus zou kunnen wezen...
Maar ja, we hebben allemaal wel eens naar Svenson & Gielen geluisterd toch... Vond ze wel een van de meest belovende duo's van 2000 :).
WTB. |
|
|
| total woot |
| quote: |
Total Posts: 19 (0.63 posts per day) |
zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben....:p
heeft TMF geen forum? :D |
|
|
|
|