|
Meest Belovende Producer 2004
|
View this Thread in Original format
| websley |
| Wat is jullie meest belovende producer van 2004. Ik weet dat Trance de laatste maanden weinig voorstelt, maar er is nog steeds groot talent in opkomst... |
|
|
| Bouma-Bros |
Ik ga voor de Benassi Bros.!!! :crazy:
Sido |
|
|
| basd |
| Waarom staat Special D er niet bij? Die maakt echt de vetste techno van het moment! |
|
|
| capidituticapi |
| beperkte keuze!! |
|
|
| Smirnoff |
| Ik stem niet, mag dat ook ?? :D |
|
|
| Fkwebeman |
Svensson... :rolleyes:
Ik stem overigens niet
Ik bedoel, er zijn betere producers dit jaar.. |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Svensson... :rolleyes:
Ik stem overigens niet
Ik bedoel, er zijn betere producers dit jaar.. |
Daar ben ik het helemaal mee eens.... |
|
|
| Hitman |
| Waar is de optie 'none of the above'? |
|
|
| magrec |
| Tiesto?? waarom staat die er niet bij?? :whip: :whip: |
|
|
| Chicane |
| laat ik nou net Dana effe heel tof vinden! :stongue: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
luke chable staat er niet tussen :rolleyes: |
LoL, dit is de eerste 'serieuze ' post van deze thread :D |
|
|
| total woot |
| Ozgur Can ook niet.... |
|
|
|
|