return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Meest Belovende Producer 2004 (pg. 3)
View this Thread in Original format
websley
quote:
Originally posted by basd
Waarom staat Special D er niet bij? Die maakt echt de vetste techno van het moment!


Man dat meen je toch niet, Special D is geeneens Trance. Het is voor mij net zo erg als happy-pop! "potjestrance" dus!:whip:
websley
Even voor de info, de keuze is inderdaad vrij beperkt maar dat komt omdat ik vooral heb gekeken naar "nieuw" aanstromend talent! Tiesto is dus oud, En Dana? IS DIT EEN HARDSTYLE FORUM OFZOW!
Optimus
held!:haha:
Chicane
Mag ik je er dan even op wijzen dat:

- Svenson net zo 'oud' al dan niet 'ouder' is dan Tiesto, met oog op produceren
- De remixes die van Ayu gemaakt zijn, zijn door vaklui gemaakt die net zo 'oud' in het vak zijn als Tiesto (men nemen Above & Beyond, Ferry Corsten en al die remixes)
- DJ Shog ook best al een behoorlijke tijd meedraait in het vak
- Project Meduse een alias is van Donald & Giles die met andere aliases (Beat Freakz oa) en met andere producers ook een aantal jaar mee doen met de grote jongens...


dus... wat is hier dan vernieuwend aan?
Valhalla
quote:
Originally posted by websley
"nieuw" aanstromend talent!


draai de kraan even dicht wil je
basd
quote:
Originally posted by websley
Man dat meen je toch niet, Special D is geeneens Trance. Het is voor mij net zo erg als happy-pop! "potjestrance" dus!:whip:

Let op mijn woorden, Special D gaat de wereld veroveren met zijn kwaliteitstrance en -techno!
Hitman
quote:
Originally posted by websley
Man dat meen je toch niet, Special D is geeneens Trance. Het is voor mij net zo erg als happy-pop! "potjestrance" dus!:whip:


Dat je daar serieus op ingaat:haha: Jij hebt echt een plaat voor je kop of niet?

quote:
Even voor de info, de keuze is inderdaad vrij beperkt maar dat komt omdat ik vooral heb gekeken naar "nieuw" aanstromend talent! Tiesto is dus oud, En Dana? IS DIT EEN HARDSTYLE FORUM OFZOW!


en hij trapt er gewoon nog een keer in:nervous:
websley
quote:
Originally posted by Chicane
Mag ik je er dan even op wijzen dat:

- Svenson net zo 'oud' al dan niet 'ouder' is dan Tiesto, met oog op produceren
- De remixes die van Ayu gemaakt zijn, zijn door vaklui gemaakt die net zo 'oud' in het vak zijn als Tiesto (men nemen Above & Beyond, Ferry Corsten en al die remixes)
- DJ Shog ook best al een behoorlijke tijd meedraait in het vak
- Project Meduse een alias is van Donald & Giles die met andere aliases (Beat Freakz oa) en met andere producers ook een aantal jaar mee doen met de grote jongens...


dus... wat is hier dan vernieuwend aan?


Vernieuwend is hun sound en misscien moet ik inderdaad toegeven dat ik deze poll een beetje verkeerd heb aan gepakt.
Maar Svenson kennen wij van "Svenson & Gielen", ik heb het over de artiest solo!
En Ayu's remixen: (daarbij gaat het mij niet om de artiesten die het remixen) het gaat hier om de artiest zelf. En die is nog niet zo lang bekend.
Je hoort overigens nu alleen wat van DJ Shog!
TimeportE
mag deze thread aub in de ik-lag-me-rot-top100 op plek 34 aub!
babbel
heh een bmp plaatje als logo van je site. :eyes:

Misschien is het boek Internet for dummies en Webdesign for Dummies iets voor je websley? :D

Jesse
quote:
Originally posted by websley
Vernieuwend is hun sound en misscien moet ik inderdaad toegeven dat ik deze poll een beetje verkeerd heb aan gepakt.
Maar Svenson kennen wij van "Svenson & Gielen", ik heb het over de artiest solo!
En Ayu's remixen: (daarbij gaat het mij niet om de artiesten die het remixen) het gaat hier om de artiest zelf. En die is nog niet zo lang bekend.
Je hoort overigens nu alleen wat van DJ Shog!


Verspilde moeite maar toch een reactie

Svenson is al veel langer bezig met solo projecten: kijk maar eens op ITWT CD 005: Svenson - clubbin on sunshine. En anders kijk je even hier: http://www.discogs.com/artist/Svenson

En Ayu? Ayu = Ayumi Hamasaki! Dat is een Japanse popzangeres! Die niks met trance te maken heeft maar omdat trance big is in Japan zijn er europese trance remixes van gemaakt!
Optimus
Ayu rules!

(he pik, tot vanavond;))
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement