return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Meest Belovende Producer 2004 (pg. 5)
View this Thread in Original format
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Chicane
Spannend.. Ayu en Benassi staan op een gedeelde eerste plek nu (8 stemmen beide... HOEI!!!) :D


Het wordt nog spannend man... :rolleyes:
Zilla
Leama & Moor
Tilt
Alucard
Bart Van Wissen Andy Moor
Ozgur Can
Probspot
Petter
Luke Chable
Madoka
Nikola Gala
Kosmas Epsilon
Quivver (solo)
Harry Lemon
Infusion
Secret Cinema
Michel de Hey
nathan fake
Michael burns
Rouzbeh delavari
Matthew Dekay
Benz & MD
Subsky
Yunus Guvenen
Gwill Morris (aka Gill Norris)
Pig and Dan
Rikard Frederiksson

Ik wil niet zeuren hoor maar bij alle namen die jullie aandragen (op een trance forum) staat toch geen enkele echte Trance producer? Is er hier dan helemaal niemand die nog van echte trance houdt en een setje als Ferry Corsten - Trance Energy 2000 door de boxen laat blazen? Er komen nu toch ook nog zat goede trancenummers uit? Is het overigens geen goed idee om de thread Vette Tunes naar genre uit te splitsen? Ik moet me namelijk altijd door een berg in mijn ogen matige progressive werken om er een paar goede trance nummers uit te halen. De Bpm er bij vermelden zou dit overigens ook kunnen verhelpen. Mijn stem gaat overigens naar de Benassi Brothers al is het alleen maar voor Love is Gonna Save us.

Enkele redelijk (nieuwe) producers van echte trance het laatste jaar.

Adam Sheridan
Ton TB Solo
George Hales
Andy B
Jaron inc.
Musix
Re Locate
St John vs. Locust
Passiva
Vascotia
Polaroid
Ernesto vs Bastian
Ron van den Beuken
Robert Gitelman
Dogzilla
Enz.
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Zilla
Ik wil niet zeuren hoor maar bij alle namen die jullie aandragen (op een trance forum) staat toch geen enkele echte Trance producer? Is er hier dan helemaal niemand die nog van echte trance houdt en een setje als Ferry Corsten - Trance Energy 2000 door de boxen laat blazen? Er komen nu toch ook nog zat goede trancenummers uit? Is het overigens geen goed idee om de thread Vette Tunes naar genre uit te splitsen? Ik moet me namelijk altijd door een berg in mijn ogen matige progressive werken om er een paar goede trance nummers uit te halen. De Bpm er bij vermelden zou dit overigens ook kunnen verhelpen. Mijn stem gaat overigens naar de Benassi Brothers al is het alleen maar voor Love is Gonna Save us.

Enkele redelijk (nieuwe) producers van echte trance het laatste jaar.

Adam Sheridan
Ton TB Solo
George Hales
Andy B
Jaron inc.
Musix
Re Locate
St John vs. Locust
Passiva
Vascotia
Polaroid
Ernesto vs Bastian
Ron van den Beuken
Robert Gitelman
Dogzilla
Enz.

Laat ik hier dan ff op replyen
Re Locate is genoemd door Freezel = Paul Moelands = Octagen
Musix = MIKE... dies altijd vernieuwend eigenlijk
Robert Gitelman is btw 50% van Jaron Inc
en dan verder... ik vind van het lijstje wat jij hebt opgenoemd eigenlijk niemand meer die echt nummers maakt waarvan ik zeg YES
MIKE oke, Ton TB ook nog wel en Ernesto Vs Bastian met Who's The Starter kon mij ook nog wel bekoren
Maar die nieuwe rits producers maken me allemaal te standaard ... het is meer van hetzelfde en steeds nog slechter ook
Dat idee heb ik eigenlijk bij zo veel producers lately... ook van de oude garde hoor
Tis gewoon zeer matig wat er gedaan wordt in mijn ogen en daarom zoek ik het bij een muzieksoort die me meer aanspreekt odmat er ook echt nog goeie innovatieve dingen gedaan worden

En om het af te sluiten vind ik ook dat je alleen maar one-hit-wonders opnoemt (op een paar na natuurlijk)
Ik bedoel die worden een keer op ASOT met Armin gedraaid en iedereen draait die plaat grijs de komende 2maand en daarna hoor je dr niks meer van
Ik noem een Polaroid en Dogzilla

Nou dat was het wel zon beetje :)
Chicane
Glannie kon het niet beter verwoorden... dikke AMEN.. _O_

Sluit me aan in de schaduw van Glanis' aerodynamische kaaklijnstructuur :D
Eagle`
heb voor shog gekozen vond de instrumental club mix van another world wel geinig :p
Lynxx
Nog een toevoeging van producers waar ik veel van verwacht:

Peter Martin
Filo & Peri
George Hales
Mark Otten
Envio
Jezper Söderlund
Passiva

Op dit moment absoluut favoriet bij mij:
Andy Moor en Luke Chable!!
AversusZ
Sultan & Tone Depth/ The Greek
TimeportE
mark otten idd enorm goed bezig dit jaar..

ik ken wel een mark otten, komt deze toevallig uit nijmegen? :)
moogwai
Welke namen ik nog mis zijn Randy Katana en Ronald Klinkenberg. Zij zijn dit jaar ook erg goed en "vernieuwend" bezig.

Verder ben ik het ook voor een groot gedeelte eens met Glaniskanis , vaak nog te veel van het hetzelfde bij veel opkomende producers. Er zitten zeker wel een paar super tracks bij, maar 't meest is gewoon vet standaard.
Glaniskanis
quote:
Originally posted by TimeportE
mark otten idd enorm goed bezig dit jaar..

ik ken wel een mark otten, komt deze toevallig uit nijmegen? :)

Correct

Lynxx
quote:
Originally posted by AversusZ
Sultan & Tone Depth/ The Greek


Mag Valentino er ook wel bij. Of is dat misschien een alias van hen:conf:
TimeportE
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Correct

speelt hij toevallig ook bij nec en gaat ie naar feyenoord.. dan ken ik zijn broer in ieder geval, hij zelf minder :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement