|
Voor alle anti-Jean fans!
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
Ik heb gemerkt dat er aardig wat mensen niet zo'n grote fan zijn van DJ Jean!!
Vooral na dat interview in de Revu is hij er niet echt populairder op geworden.
Ik was ff aan t surfen op t net en kwam zo op de website: www.zooi.nl
Hier zag ik het Telefoonnummer van DJ Jean:
Jan Engelaar
0294 415828
Ik weet niet of t klopt, maar tis de moeite waard om hem misschien ff je mening te geven!!
PS er staan nog meer tel. nummers in (oa. van Tijs Verwest en Marco V)
LOL!! |
|
|
| Optimus Trance |
hahaha, grappig man
ik ga jean maar lastig vallen, Tijs en Marco niet, die verdienen wel ryst:D:D:D |
|
|
| AFTERNATIVE |
| xie datje op de site ook n pakketje stront kan versture ,als iemand nou zn adres weet.... |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
xie datje op de site ook n pakketje stront kan versture ,als iemand nou zn adres weet.... |
hehehe, we kunnen m bellen en ons voordoen als een platenmaatschappij die m een paar vinyls wil sturen en zn adres wil hebben:D:D:D |
|
|
| TimeportE |
Wedden dat dan bijna iedereen van TA.. die gast gaat stalken.. ik moest me rotlachen toen ik dit plaatje zag..

Wat een KNEUS!!! HAHA :D:D:D |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by TimeportE
Wedden dat dan bijna iedereen van TA.. die gast gaat stalken.. ik moest me rotlachen toen ik dit plaatje zag..

Wat een KNEUS!!! HAHA :D:D:D |
gatie dan eindelijk les nemen??:toothless :toothless |
|
|
| AFTERNATIVE |
| nou ,ik heb met ritstele.com ff gebeld (kgaat geen geld aan em uitgeve natuulk) enne dr neemt een wijf op die heel de tyd HALLOOOO roept ,geen jean dus ,of hij moet net flink in zn ballen getrapt zijn...... |
|
|
| AFTERNATIVE |
| nou das duz egt niet jean zn nummer ,khebbet nog een paar x geprobeerd en nu nam ene jeroen op....hardstikke fake |
|
|
| HiGH_NrG |
0294...das Weesp...in de buurt van A'dam...
Volgens mij woont JEan daar nie eens ;) |
|
|
| HiGH_NrG |
0294-415828 airtees ltd nijverheidsln 1 1382LE weesp
Ik denk toch echt nie dat Jean daaro woont :D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
0294...das Weesp...in de buurt van A'dam...
Volgens mij woont JEan daar nie eens ;) |
Het zou natuurlijk ook kunnen dat jean ergens anders aan het draaien is.. misschien woont hij bij iemand anders in ofzo.. omdat hij waarschijnlijk niet al te vaak thuis is..
maar het logischt is natuurlijk dat het niet zijn nummer is.. :( jammer want anders was ik em wel gaan bellen om 4 uur sochtends. :D:D |
|
|
| Blik |
| nee, tuurlijk kloppen die telefoonnummers niet, hoe zouden ze er aan komen, alle BN-ers hebben geheime telefoonnummers |
|
|
|
|