return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Jouw Meest Nostalgische Track... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Donna
stfy over die Oaky set :P
sndh
hahaha! :D
MaGiK54
Delerium - Silence eerste keer kippevel en traantjes tijdens Sensation 2000.
M@rc
Pedro & Benno - Speechless

..geeft me toch altijd nog het ultieme zomergevoel..

Hoorde um voor het eerst bij een "outro" van een Mental Theo programma op TMF (weet niet of MT On The Road toen al bestond?) en kwam er toen pas veel later achter dat het dus Speechless was... wat later dus van de jongens van Rank 1 bleek te zijn...
Muppy
Het is niet echt een nummer, maar meer een liveset...In de 4e van de havo(2002) kreeg ik een live-set van Johan Gielen @ Trance Energy (van de editie met de live-show van Rank1) en toen pas kreeg ik door wat voor geweldige muziek trance wel niet is...

Dat Gielen een prutser was, daar ben ik later pas achter gekomen
SnuggLe
Delerium - Silence (Tiesto remix) op volle sterkte aan geeft toch nog steeds kippenvel..... Was ook een 'tranentrekker' op TiC.

Verder had ik een 'nostalgisch moment' op Underworld - Two Months Off (King Unique sunspots vocal) tijdens Sander Kleinenberg in de Q een tijd geleden.... heerlijk :) :) :)

Verder doen Joey Beltram - Energy Flash het goed als nostalgische plaat, samen met Air - All i Need.

En van de huidige nummers krijg ik wel kippenvel van Icehouse - Dont Believe Anymore (ivan gough and colin snape remix) en is ook zeker een blijvertje, maar ook van Xpander van Sasha, UNKLE - In A State (Sasha Remix) en Trancesetters - Roaches (Peace Division remix) als het zonnetje schijnt!

Eigenlijk zijn er zoveel nummers......
Original
Robert Miles - Children
Humate - Love Stimulation (Oliver Lieb Club Mix)
Paul van Dyk - For An Angel
Moby - Go
- o.a deze platen en wat andere hebben me aan de trance gekregen.

De volgende 3 cd`s hebben me nog verder op weg gebracht:
Tiesto @ Innercity
Magik 6
Bounderies of imagination
- Dus ongeveer elk nummer op deze cds is voor mij Nostalgisch.

Tiesto - Urban Train (Original Mix Promo)
- eerste keer goeie clubavond met trance @ Kremlin.. helemaal door het dak op deze plaat.:D ... tijdje daarna meteen In my memory aangeschaft toen die uitkwam.

En nog een aantal platen waarbij ik een gevoel van momenten in het verleden terugkrijg:
Alure - No More Tears
Nalin And Kane - Beachball ..Zomer :toocool:
ATB - 9PM :toothless
Blackeight - The Silence (PVD-Edit)
Cass & Slide - Perception
Chicane - Offshore
Members of mayday - 10 in 1
En zo kan ik wel doorgaan...


quote:
Originally posted by SnuggLe
Delerium - Silence (Tiesto remix) op volle sterkte aan geeft toch nog steeds kippenvel..... Was ook een 'tranentrekker' op TiC.


Inderdaad ja...wat gingen mensen toen uit hun plaat zeg :eyespop:, incl. me
magrec
Yahel - voyage (tiesto @ sensation brrr)

Rui da silva - fire :D

en nog veel meer
ambs
Ik heb eigenlijk meerdere nummers....

mijn #1 blijft toch altijd Delerium-Silence (Tiesto ISOS remix) heb gewoon zoveel goeie memories bij dat nummer, en brengt me altijd terug naar een specifieke periode in m'n leven, zo MOOI!!!

Armin van Buuren-Burned With Desire (Rising Star mix) want dat doet me denken aan AIB outdoor 2003 en dat was een dag die echt een "deep meaning" voor me heeft. niet door AIB lol maar gewoon... en Armin draaide die daar toen voor mij en ik moest echt heel hard huilen *bloos*

Barber's Adagio For Strings (tiesto rmx) want dan krijg ik flashbacks van TIC ;)

en verder nog een paar tracks
WOW-Mindcircus (G&D Clubmix)
Yahel-Voyage
Armin-Communication
Cass & Slide-Perception (vocal mix)
moogwai
ff denken..

DJ Quicksilver - Bellissima! Draaide ze altijd in de tijd dat ik voor het eerst naar de disco ging/mocht :D

Energy 52 - Cafe Del Mar natuurlijk. Echt het ultieme zomernummer, elke vakantie maar weer!

Milk Inc - Losing Love (DJ Wout Remix). Die heb ik vaak voorbij horen komen in Lloret de Mar. Toen was dit nog de ultieme muziek!

Flight 643.. 3x gehoord op Massive, moet er nog altijd aan terug denken bij dit nummer.

Delerium - Silence (DJ Tiesto Remix).. commentaar is hierbij overbodig natuurlijk! Vooral de eerst keer live, echt niet normaal meer :eyespop:

Maar goed, zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan :)

HiGH_NrG
Cygnus X - The orange theme (moonmans rmx)
Cloud 69 - 69 ways

:D
Ultravibe!
Cloudwalking en Viola voor mij ook heel zeker.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement