|
Jouw Meest Nostalgische Track...
|
View this Thread in Original format
| websley |
Wat is jouw meest nostalgische trance-track. Welke track doet je weer denken aan dat speciale moment, date, zomervakantie, enz...
Ik zal het maar alvast zeggen, ik weet het zelf ook niet. Maar voor een paar afzonderlijke jaren...
1999:
De mixen van DJ Erick E waren de bakermat voor mijn liefde voor dance muziek. De echte liefde begon pas met Rank1 - Airwave
2000:
The Music Factory - All in you
(Prachtige vocals, een techno-trance track die me herinnert aan een camping die ik dat jaar bezocht)
2001:
Matt Darey - Beautifull
(Track die voor mij het overgrote deel van mijn wintervakantie vertegenwoordigd!)
2003:
Plummet - Damaged (Antillas remix)
(vanaf dat moment wist ik het, echte kunst bestaat. De vocals doen denken aan golvend water in de avondzon op een strand in zomer 2003) |
|
|
| Gotcha85 |
Armin - Communication (Part 2 Mix)
Herinnert me nog altijd aan de tijd dat ik trance (eigenlijk sowieso muziek) leuk begon te vinden |
|
|
| ryo |
Lord of Tranz - Trancestors
Omdat dat nummer ervoor zorgde dat ik trance echt begon te waarderen ofzo |
|
|
| jp |
1998 Paul van Dyk - For an Angel @ Loveparade
1999 Blank & Jones - Cream @ Mayday
1999 Dumonde - See the Light @ Paradise City Berlin
2000 Underworld - Born Slippy @ Innercity
Trance will never be the same again ;) |
|
|
| Cosmic |
Yahel - Voyage (@ Qontact 2001)
Dumonde - Never look Back
William Orbit - Adagio for Strings (FC Remix). Volgens mij de eerste eche trance tune die ik hoorde |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by Gotcha85
Armin - Communication (Part 2 Mix)
Herinnert me nog altijd aan de tijd dat ik trance (eigenlijk sowieso muziek) leuk begon te vinden |
Zeker, aan dat nummer denk ik ook altijd meteen bij dergelijke topics. Heb ook heel wat moeite moeten doen om het vinyltje ervan in mijn bezit te krijgen.
Verder voor mij natuurlijk Ultra vibe - Choose freedom. In één woord ultiem!:D |
|
|
| Chicane |
- Tom Wilson - Technocat... daarmee begon de gekte en liefde voor house en later trance/techno whatever
- Everything But The Girl - Missing... intieme momenten :)
- Grooveyard - Mary Go Wild / See Me Now... fantastische zomert
- PvD - For An Angel... in die set uit Twilo van PvD omg I die I cry taferelen enzo :D |
|
|
| M_Peror |
| Bij Paul van Dyk - Southern Sun (Tiesto In Search of Sunrise mix) heb ik bijzondere herinneringen aan m'n vakantie in Siofok, Hongarije twee jaar terug. |
|
|
| basvh |
| quote: | | Paul van Dyk - Southern Sun (Tiesto In Search of Sunrise mix) |
kuch bedoel je niet Paul Oakenfold? |
|
|
| Donna |
The Morrighan - Millenium 2000
FreeFall - Skydive
Insigma - Insigma |
|
|
| Freezel |
| House Party 1, 2, 3 en 4 :):) Het zijn cd's die ik nog steeds vaak draai :) |
|
|
| sndh |
2002 > Shmuel Flash - Chilling Moments (Bedrock Vocal mix) (oke prog;))
Oaky @ beachbop, had de zomer van me leven en dan de eerste echte progressive-ervaring!! :eek: Blijft kippenvel!
2003 > Envio - Touched by the sun
vorige zomer echt achter mekaar gedraaid, wat een mooi nummer voor in de zomer zeg! Speciale herinnering. |
|
|
|
|