return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Jouw Meest Nostalgische Track... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Optimus
FreeFall - Skydive
Energy 52 - Cafe del Marco
basvh
quote:
Originally posted by Optimus
Energy 52 - Cafe del Marco

juist Mysteryland 2002. in de melkweg sloeg deze ook keer in als een bom

verder nog:

S.O project - direct dizko (jp draaie hem op eerste feestje)

silence jah idd TIC, vet moment was dat

Barbers adagio for strings (FC & Tiesto remix)

For an angel (melodie is gewoon mooi) same story with southern sun (tiesto remix)

born slippy (gewoon killer track)

ding a ling (opkomende zon, laatste lazerstralen, 15 000 man en een yoji die door het dolle heen is --> priceless)
AlFerox
ultravox - hymn

jaren '80
Optimus
quote:
Originally posted by basvh
juist Mysteryland 2002. in de melkweg sloeg deze ook keer in als een bom

inderdaad!:cool: ML2002!!!!:cool:
basvh
quote:
Originally posted by Optimus
inderdaad!:cool: ML2002!!!!:cool:

was toch een van de betere sets die ik marco heb horen draaien

beginnen met in charge, for an angel bootleg, cafe del mar toen alle lazers aangingen en eindigen met indicator (kan ook tolerance zijn geweest)
Teknikol
Holden - Nothing...(2 days of kaos)
Jappio
pfoe moeilijk dit zeg :)

die set van paul oakenfold was echt een wereldset, had echt spijt dat ik niet toch daarheen ben gegaan. Vooral met die remix van u2-staring @ the sun.

Verder een hoop goeie nummers, de enige die echt erg speciaal is voor mij is de opening van Dutch Dimension tiesto solo (Magik Journey). Zo hard kippenvel / tepels / alles (ja tin alles!) heb ik nooit meer gehad van trance.

Maar er zijn nog zat andere hoogtepunten te noemen hoor ;)
M_Peror
quote:
Originally posted by basvh
kuch bedoel je niet Paul Oakenfold?

Kuch kuch rochel schaam schaam... dat ik zo'n wereldtrack aan Paul van Dyk toeschrijf... sjeezus... :whip: natuurlijk bedoel ik Paul Oakenfold. :D
Raymond
Rui da Silva - Touch me; Sloeg in als een bom, afsluiter van dutch-dimension 1. Tiesto draaide hem als toegift
Delerium - Silence (Fade's Sanctuary Mix); Kreta Starbeach '99 :D
Prodigy - Android; Move The House 2 '91
Fkwebeman
quote:
Originally posted by SnuggLe
Delerium - Silence (Tiesto remix) op volle sterkte aan geeft toch nog steeds kippenvel..... Was ook een 'tranentrekker' op TiC.

Idd.. dat is mijn plaat. Is ook de enige plaat die ik heb. Hangt aan de muur. Goede herinneringen aan deze plaat. Ik hoorde hem voor het eerst in begin 2000 in een uitzending van Dancedepartment. (of het een set van Tiesto was weet ik niet zeker)
Daarvoor had ik per ongeluk de Innercity cd van Tiesto gekocht. ff kijken.
Toen was het mis, grote feesten gingen toen nog aan mij voorbij hier in het noorden. Maar in Juni 2000 bestond discotheek 'The Palace' 12,5 jaar en hadden ze een 7 uur durende set van Tiesto. Hier gaan we heen.
TOen was het mis. De Solo's kwamen, Innercity en sindsdien een hele hoop andere feesten. Maar Silence is toch DE plaat die mij aan veel feesten in den beginne doet herinneren. Dus op TiC stond ik mee te brullen en moest ik toch een traantje wegpinken.. geweldig.

michiel
allure - no more tears en yahel - open your mind zijn voor mij echt emotionele toppers
SnuggLe
quote:
Originally posted by michiel
allure - no more tears en yahel - open your mind zijn voor mij echt emotionele toppers

He, een techno liefhebber en nog wel uit Den Haag???
Toe maar! :)

Welkom..
Had je nooit gezien volgensmij hier ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement