return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Jouw Meest Nostalgische Track... (pg. 4)
View this Thread in Original format
eXos
Mijn Meest Nostalgische Track...

Dat is toch wel Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto's In Search of Sunrise Mix) tijdens Dutch Dimension

Toen kende nog niemand dat nr en echt iedereen was volgens mij verbaasd over deze tune op dat moment!

En van t zelfde concert Plastikmen - Spastik. Hoe dat nr de hele zaal op z'n kop zet is ongelooflijk.

En Mark Norman - Overkill, ik heb de promo ooit aan een releasegroupje gegeven en moet je de heren nu zien :P

Maar mijn altime favo is toch wel Plastic Boy - Silver Bath. Echt mijn grootste kneiter ooit. Toen ik m hoorde op Capital ging ik helemaal SKY HIGH!!
Menno
quote:
Originally posted by Raymond
Delerium - Silence (Fade's Sanctuary Mix); Kreta Starbeach '99 :D

Inderdaad, nou je het zegt. Dat nummer draaide ze helemaal grijs op Kreta. Ik hoorde hem 's avonds ook meerdere malen voorbij komen in de NRG.

Die Kriti Arena feesten in Chersonisoss zijn voor mij nostalgisch. Lekker in de open lucht helemaal uit je dak gaan! Marco V die Prosac en de Deep Dub van Such is Life daar draaide. De week erna Armin van Buuren :eyes: . Echt een wereld vakantie was dat.

Een ander wereld moment vond ik Marco V die Tune Boy - Basskick draaide op Innercity 2000. Het publiek werd echt helemaal gek!
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
He, een techno liefhebber en nog wel uit Den Haag???
Toe maar! :)

Welkom..
Had je nooit gezien volgensmij hier ;)

michiel is nog van vroegah:thepirate toen zat Nastra ook nog op het forum:disbelief
tijs08
Coast 2 Coast - Home

Weet nog heel goed dat ik deze de eerste keer hoorde.. was in een set van Scott Bond bij Van Diepen Dance Department. Wat een waanzinnig mooi nummer blijft dit!

FreeFall - Skydive
Lange - Drifting Away

ook twee platen waar ik heeel wat mooie herinneringen aan heb
:cool:
Creamfields23
Ik heb mijn favourieten allemaal wel voorbij horen komen hier, maar daar wil ik zeker deze badboy bij toevoegen. Vette kippenvel memories met deze plaat.

Junk Project - Control 1999
M_Peror
quote:
Originally posted by Creamfields23
Junk Project - Control 1999

Jah, aan dat nummer heb ik ook goeie herinneringen... in de Zillion op die dansvloer die omhoog en omlaag kon... hadden ze heel langzaam omhoog gedaan en op het moment dat de melodie erin kickt na de break, BAF... de hele zaak ineens helemaal omlaag, vuurwerk aan alle kanten en alle lichten vol aan :eyespop: DENG! kippevelmoment... ze braken de tent af daar... (en ik deed mee :p )
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Menno

Die Kriti Arena feesten in Chersonisoss zijn voor mij nostalgisch. Lekker in de open lucht helemaal uit je dak gaan! Marco V die Prosac en de Deep Dub van Such is Life daar draaide. De week erna Armin van Buuren :eyes: . Echt een wereld vakantie was dat.

Was idd een geweldige zomer. (2001 toch?) Topsetje.

Overigens kan ik me ook helemaal vinden in Plasticboy - Silverbath
SnuggLe
Ik was nog een heeeeeeeeeeeeeeeele vette vergeten:

Dreamcatcher - I Dont Wanna Loose My Way (Magik Muzik Remix)

Echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vet toen bij Tiesto op Impulz Outdoor!
tijs08
quote:
Originally posted by M_Peror
kippevelmoment... ze braken de tent af daar... (en ik deed mee :p )

OHHH! Dus dat is de reden dat die tent gesloten werd.. en bedankt he! :mad: ;) :D
M_Peror
quote:
Originally posted by tijs08
OHHH! Dus dat is de reden dat die tent gesloten werd.. en bedankt he! :mad: ;) :D

You're welcome! :D ;)

Voor zover ik weet had het wel iets met dat vuurwerk te maken trouwens

michiel
quote:
Originally posted by SnuggLe
He, een techno liefhebber en nog wel uit Den Haag???
Toe maar! :)

Welkom..
Had je nooit gezien volgensmij hier ;)

ben inderdaad van vroegah, post nu niet meer zoveel.
ik vind hier ook niet zoveel techno, dus moet mijn heil ergens anders zoeken

:nervous: woon en studeer tegenwoordig ook in rotterdam :nervous:
maar kom nog wel vaak in den haag :)
DJ Gerrit
ik heb echt zo veel nostalgische platen

veeel zijn er hier al genoemd

maar MAURO PICOTTO = back 2 cali (push mix) is er ook zeker 1
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement