|
Kindred Spirits - Plus Ultra (Icone remix)
|
View this Thread in Original format
| Lightworks |
Dag allemaal,
Kevin had me gevraagd om een remix te maken van het officiële Belgische TA anthem. De remix is een beetje vroeger klaar dan ik zelf had gedacht, waarschijnlijk de goeie inspiratie op het juiste moment - puur geluk dus ;)
Nieuwe link :
dance-industries link
Laat me weten wat je er van denkt. Hopelijk levert het iets bij bij de originele mix ;)
Greetz,
Wim |
|
|
| Wildfir3 |
Ongelofelijk lekkere opbouw, breathtaking, maar dan gaat het mis. De "explosie" ontbreekt en het blijft vrij tam. Verder vind ik het een enorm grote fout dat ge halfweg het lied alles stil legt om dan opnieuw op te bouwen.
6.5/10, sorry :) |
|
|
| pooley |
Ik vind het zeker niet sleht. Maar Steffie heeft wel een punt. Int midden valt het te stil denk ik.
Echt kickass werk
8/10 ! |
|
|
| Pumaz |
Dit vind ik echt goed, die lead is :crazy:
:happy2:
Anyway, ik vind het echt zeer goed, vooral die Outback-achtige synths vind ik goed, en de break is gewoon magnifiek :eyes:
Die water + dolfijn-geluiden :crazy:
Ben ook akkoord dat het op 5'10 een beetje stil valt, maar je moet zelf maar zien... |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Ongelofelijk lekkere opbouw, breathtaking, maar dan gaat het mis. De "explosie" ontbreekt en het blijft vrij tam. Verder vind ik het een enorm grote fout dat ge halfweg het lied alles stil legt om dan opnieuw op te bouwen.
|
jah, zo abrupt stoppen om weer verder te gaan is nie echt zo denderend ...
voor de rest ,goei synths gebruikt!!
alleen klinkt het geheel toch nog wat dof ... mag best nog een eind-equalizerke op ...
algemeen: nice job :)
7/10
Despe
(btw, kan iemand mij de midi es doorsturen van dees, kwil ook wel eens een remixken maken) |
|
|
| Gladius |
stoort mij niet dat het in het midden een beetje stilvalt.
weer iets lekker lightworks! as usual =) |
|
|
| Lightworks |
Goh, d'er zijn zoveel tracks die in't midden terug stil vallen. Kwestie van een beetje uitgeraasd te zijn he ;) Wist ni echt dat dat een 'flaw' zou zijn, twas eerder intentioneel... Luider kan ik het ni maken, anders clipt de mix of gaat hij overgecompresseerd klinken.
Bedankt voor de commentaren! |
|
|
| Buoyant |
dat stilvallen vind ik ook niet storen eigelijk
voor de rest heb ik er niks op te merken, op plaat zetten en verkopen die handel |
|
|
| TOR |
ik vind hem echt vet! het stoorde mij helemaal niet dat het nummer halverwege wat stilviel.. de lekkere basslijn heeft daar ongetwijfeld mee te maken.
er zit ook meer energie in dan het origineel vind ik.. lekkere breakdown en gigantische build-up!!
en niet letten op Wildfir3, die is een hardstyle freak :p |
|
|
| djcresto |
I'm impressed, dit is echt goed.
Twordt echt wel tijd om hiermee en met de original naar een platenfirma te stappen.
Misschien ook nog wachten op een mix van desperatos
en tor kan je haak, mk-s en endre niet vragen om een mix te maken ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by djcresto
en tor kan je haak, mk-s en endre niet vragen om een mix te maken ;) |
het is een Be-TA anthem, dus laten we het exclusief Belgisch houden.. ;) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by djcresto
I'm impressed, dit is echt goed.
Twordt echt wel tijd om hiermee en met de original naar een platenfirma te stappen.
Misschien ook nog wachten op een mix van desperatos
en tor kan je haak, mk-s en endre niet vragen om een mix te maken ;) |
seg, kwas de pumaz mix al vergeten
:whip: :whip: :whip: at me |
|
|
|
|