return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
הכי טוב בית
View this Thread in Original format
MasterP
חברהס אחרי 21 שכללו שבוע אבט"ש שואה ליד רמאללה
אני סוף סוף בבית
טוב לחזור, הכי טוב בית.
אז מה הפסדתי?
Sm0keMachine
אאוצ'...
ספגת יותר מידי צבא..
זה לא בריא..

לפחות דיגמו אותך באיזה רגילה..משו!?
MasterP
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אאוצ'...
ספגת יותר מידי צבא..
זה לא בריא..

לפחות דיגמו אותך באיזה רגילה..משו!?


לא הרגילה הבאה שלי היא
ב-22.7
כשאני מקבל דרגה
עד אז חצאים כמו ניגר
markfeldman
איפה אתה משרת ?
Sniper
ברוך השב אח שלי
DJ_Yuval
הפסדת 21 פרקים של מיכאלה!! :eek:
eXeTik
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
הפסדת 21 פרקים של מיכאלה!! :eek:


חחחחחחחחחחחח
יובל אתה ילד חולה!!
MasterP
quote:
Originally posted by markfeldman
איפה אתה משרת ?


כרגע בעובדה
אחרי זה כנראה בקריה
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by MasterP
כרגע בעובדה
אחרי זה כנראה בקריה


עוד אחד לאוסף :p
YoraY
יאאאאאלללההההההה


איך לא בא לי להתגייס:(((((((((



אני רק יודע שאיך שאני יגיע לבסיס אני אהיה כולי מורעל :D

ronsh
בקרוב אצלי...
עכשיו התחלתי את הקורס...
וכבר מעכשיו אני עושה חצאים...שבת כן שבת לא..
ולפעמים אפילו נסגור 21...
איזה זין....

חפיף...יהיה בסדר
markfeldman
quote:
חברהס אחרי 21 שכללו שבוע אבט"ש שואה ליד רמאללה


טוב מאוד, מזיינים את החבר'ה של ח"א באבט"שים.... חחחחח

סוף סוף אתם עושים משהו...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement