|
הכי טוב בית
|
View this Thread in Original format
| MasterP |
חברהס אחרי 21 שכללו שבוע אבט"ש שואה ליד רמאללה
אני סוף סוף בבית
טוב לחזור, הכי טוב בית.
אז מה הפסדתי? |
|
|
| Sm0keMachine |
אאוצ'...
ספגת יותר מידי צבא..
זה לא בריא..
לפחות דיגמו אותך באיזה רגילה..משו!? |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אאוצ'...
ספגת יותר מידי צבא..
זה לא בריא..
לפחות דיגמו אותך באיזה רגילה..משו!? |
לא הרגילה הבאה שלי היא
ב-22.7
כשאני מקבל דרגה
עד אז חצאים כמו ניגר |
|
|
| markfeldman |
| איפה אתה משרת ? |
|
|
| DJ_Yuval |
| הפסדת 21 פרקים של מיכאלה!! :eek: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
הפסדת 21 פרקים של מיכאלה!! :eek: |
חחחחחחחחחחחח
יובל אתה ילד חולה!! |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by markfeldman
איפה אתה משרת ? |
כרגע בעובדה
אחרי זה כנראה בקריה |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by MasterP
כרגע בעובדה
אחרי זה כנראה בקריה |
עוד אחד לאוסף :p |
|
|
| YoraY |
יאאאאאלללההההההה
איך לא בא לי להתגייס:(((((((((
אני רק יודע שאיך שאני יגיע לבסיס אני אהיה כולי מורעל :D |
|
|
| ronsh |
בקרוב אצלי...
עכשיו התחלתי את הקורס...
וכבר מעכשיו אני עושה חצאים...שבת כן שבת לא..
ולפעמים אפילו נסגור 21...
איזה זין....
חפיף...יהיה בסדר |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | חברהס אחרי 21 שכללו שבוע אבט"ש שואה ליד רמאללה |
טוב מאוד, מזיינים את החבר'ה של ח"א באבט"שים.... חחחחח
סוף סוף אתם עושים משהו... |
|
|
|
|