return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
1 Years Banshee contest: who's in? (pg. 10)
View this Thread in Original format
AversusZ
quote:
Originally posted by FredNova
:conf: ik dacht dat er ook die limited vinyl ging bijzitten? :(


Dit staat nu op de bonzai site:

1 YEAR LIMITED EDITION BANSHEE WORX VINYL
The winners of the 1 year limited edition Banshee Worx vinyl will be receiving in the next weeks their copies of the vinyl. This vinyl will contain the following unreleased tracks: A1 D-View "Escape Trajectories" produced by Vlad Dzyatko, A2 Sublunar "Sanctuary" (Original Mix) produced by Stefan Jönsson, B1 NIB "Sonic Castle" produced by Robert Mark Binfield & B2 Reminiscence "Break The Spell". 4 unreleased tracks from new upcoming producers/DJ's. MOre info will follow soon. Don't forget, this is a promotional 300 copy only vinyl.

:)
lievez
anee oej, das van nen andere prijs diene Maxi CD van "Back to Earth" sorry :)

van deze dus:
New contest!
Since it's Yves Deruyter's birthday this week, we've decided to give away yet some more! The first 100 that send a mail with a nice message for Yves will receive a free cd-maxi of "Back To Earth", which also contains the MTV-video of the track! Send you mails to : [email protected]!

sorry ;), maja krijg gistere diene mail en nu dieje prijs kdacht zo van ... eh ;)
TOR
quote:
Originally posted by AversusZ
Dit staat nu op de bonzai site:

1 YEAR LIMITED EDITION BANSHEE WORX VINYL
The winners of the 1 year limited edition Banshee Worx vinyl will be receiving in the next weeks their copies of the vinyl. This vinyl will contain the following unreleased tracks: A1 D-View "Escape Trajectories" produced by Vlad Dzyatko, A2 Sublunar "Sanctuary" (Original Mix) produced by Stefan Jönsson, B1 NIB "Sonic Castle" produced by Robert Mark Binfield & B2 Reminiscence "Break The Spell". 4 unreleased tracks from new upcoming producers/DJ's. MOre info will follow soon. Don't forget, this is a promotional 300 copy only vinyl.

:)


w00t! Vlad en Reminiscence.. kan niet beter! :)
TOR
iemand al zijn prijs ontvangen?
lievez
nop :(
AversusZ
hier ook nog niks :(
pooley
Iemand nog iets van gehoord?

Mag ik bi jdeze zeggen dat het een bende prutsers zijn en niet nakomen wat ze beloven?
TOR
quote:
Originally posted by pooley
Mag ik bi jdeze zeggen dat het een bende prutsers zijn en niet nakomen wat ze beloven?


neen, want de platen zijn nu verzonden. het heeft een hele tijd geduurd voor alle winnaars hun adres hadden doorgestuurd.. Banshee heeft gewoon gewacht tot ze alles ineens konden verzenden.
Nabistai
Vandaag plaatje ontvangen + yves deruyter single (die ik wel al had) samen met de t-shirt Benny :D Goeie timing!

Soit, off to work!
Wildfir3
ja same here, en manman wat een crap staat daarop... dat ik voor zoiets zoveel moeite heb gedaan zeg :)

TOR
plaat ook in de bus vandaag.. nu nog iets om ze af te spelen, hehe.. heb nog wel een oude pick-up op zolder, maar we zitten met een bijennest en ik zou die wakker maken denk ik :nervous:
Jasperovitsj
Kheb ook een gesigneerde single van Yves Deruyter gekregen als troostprijs, en getroost dat ik ben seg...:rolleyes: :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement