return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
1 Years Banshee contest: who's in? (pg. 4)
View this Thread in Original format
ahp2002
quote:
Originally posted by Wildfir3
zal wel zo'n cd'tje zijn zeker, tzelfde als al de rest :s

/me fears


geen cdtje, maar een limited edition 1 year banshee vinyl waar er maar 300 van zijn, tracklist van die vinyl wordt snel bekend gemaakt :)

succes met de laatste vraag mensen, ik weet hem zelf ook niet :p
lievez
hmmzzzz, zou et mss te maken zijn dat ik 3 mails vestuurd heb onder [email protected][/email](outlook) en de laatste onder [email][email protected](webmail) maja aangezien ge username van TNu moest bijzette. ksnappet ni ze :(
Wildfir3
Kvind trouwens dat diegenen die het antwoord op vraag drie juist hebben dankzij mij, mij toch wat dankbaarheid mogen tonen ALS ze zouden winnen :X
TOR
quote:
Originally posted by Wildfir3
Tor hebt gij trouwens draaitafels? :)


nope, zal alle platen moeten verkopen als ik win :p

hehe neen.. mss een reden om er mij aan te schaffen. :)
lievez
quote:
Originally posted by Wildfir3
Kvind trouwens dat diegenen die het antwoord op vraag drie juist hebben dankzij mij, mij toch wat dankbaarheid mogen tonen ALS ze zouden winnen :X



idd kvind da ook, spijtig dakkik het ni kan zijn of ge krijg vanalles wa ;)
TOR
zeker da, hoewel het mijn idee was om op de website van het Staatsblad te gaan kijken... alleen had ik het niet gevonden. :p

serieus, good job Steven
TOR
ok, ben het laatste anderhalf uur wat gaan speuren op het internet...

ik ben tot de conclusie gekomen dat L-Vee ZEEEEER veel gereleased heeft tot nu toe (nog steeds de helft minder dan Mike waarschijnlijk, maar kom). ik weet nu wel ongeveer wat ik ga antwoorden op de vraag denk ik...

ben ook heel wat titels tegengekomen die ik niet kende en die ik zeker wel es wil checken, onder meer een paar van Fire & Ice.
pooley
ja bij fire & ice da zijn remixes.
Ik ben er nog niet uit of ik alles van hem ga tellen of niet ...
TOR
weet het, tis echt niet duidelijk...

wat je ook beslist, ik zou in de mail die je naar hen stuurt uitleg geven hoe je tot je antwoord gekomen bent...
FredNova
dat wordt tellen he :)

check www.djairwave.com :tongue2

TOR
het is puzzelen hoor... het gaat niet om nummers hé, het gaat om het aantal vinyls. en L-Vee heeft er heel wat met 3 nummers op 1 vinyl.
Wildfir3
volgens mij gaat het om nummers hoor. Nuja, zo zie ik het tenminste.

Ik zal er in de mail wel een uitlegje aan plakken.

Tellen re-releases nu als meerdere of niet? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement