|
1 Years Banshee contest: who's in? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| quote: | Originally posted by TOR
het is puzzelen hoor... het gaat niet om nummers hé, het gaat om het aantal vinyls. en L-Vee heeft er heel wat met 3 nummers op 1 vinyl. |
idd maar ik heb ongeveer al zen vinyls en kan ze best thuisbrengen hoor. I kzal snel eens tellen. sec |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
volgens mij gaat het om nummers hoor. Nuja, zo zie ik het tenminste.
|
er staat "records", anders zouden ze "tracks" gezet hebben toch?
de discography op djairwave.com is trouwens niet volledig |
|
|
| FredNova |
djairwave.com is blijkbaar niet up2date
http://www.lvee.tk/ lijkt meer in orde
maar ik denk iets rond 90 'records' (site geteld + nieuwste airwave's, antidote's,...)
don't shoot me, just my 2 cents |
|
|
| TOR |
| hehe ik kom boven de 100 uit :) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by TOR
hehe ik kom boven de 100 uit :) |
er staan er heel veel op dezelfde vinyl he
ik denk nog net geen 100 'platen' |
|
|
| Wildfir3 |
| de vraag blijft: wat met re releases? dingen die ook nog zijn uitgekomen op bonzai italy, germany, uk,...? |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
de vraag blijft: wat met re releases? dingen die ook nog zijn uitgekomen op bonzai italy, germany, uk,...? |
ik zou licenties er niet bij nemen
binnenlands gewoon
lvee.tk / djairwave.com en discogs.com en een nachtje doorwerken he gasten :tongue2 |
|
|
| TOR |
ik denk dat ze Belgische releases bedoelen
en dingen zoals Lost Emotions 2001 bv. heb ik er ook wel bijgerekend.. |
|
|
| pooley |
| Kga da morgen allemaal is bezien... |
|
|
| Wildfir3 |
| kben hier dus bezig aan een lijst van ALLE tracks die hij ooit heeft gemaakt :) |
|
|
| TranceFool |
Ik wilde ff laten weten dat de BETA's ook nog concurrentie hebben van de NLTA's. Ik zit ook bij de laatste 12, net als Chicane voor zover ik heb begrepen :D.
Ik heb mn antwoord gisteren al verstuurd! :).....dus ik zou maar opschieten :p |
|
|
| pooley |
| Krijg nog altijd schijt van die vraagstelling he :/ |
|
|
|
|