return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
1 Years Banshee contest: who's in? (pg. 6)
View this Thread in Original format
AversusZ
quote:
Originally posted by pooley
Krijg nog altijd schijt van die vraagstelling he :/


same here :mad:
pooley
Achja mail is erdoor.
Moge de beste winnen.
en als je wint, STERF !
TOR
heb gisteravond ook nog mijn antwoord doorgestuurd...

en zoals ik zei heb ik wel enige uitleg gegeven over hoe ik tot mijn antwoord gekomen ben... misschien telt het antwoord niet zozeer maar wel de manier hoe je tot dat antwoord gekomen bent, je weet maar nooit... :)
Wildfir3
heb mijn antwoord ook doorgestuurd. Heb er geen goed voorgevoel over, maar kom :)
AversusZ
antwoord opgestuurd

may the best man/ girl win :D
djtrance
The answer = 6

Look Inside
Tears
End Of The Road
Higher
Funky Space
In The Hands Of An Angel


And the winner is...........




O ja, ik ben ook een van de 12..... Ik heb iets meer dan 6 doorgestuurd....
AversusZ
6? :conf:
Wildfir3
ach 't hangter gwoon allemaal vanaf hoe je het interpreteert. Ik heb naar banshee gemailed gisteravond om te vragen wat ze precies bedoelen, en of ze de vraag niet wat kunnen verduidelijken voor iederen... maar wat krijgt ge als respons: "dan zou het te makkelijk zijn"

niks aan te doen, dit is op dat vlak gewoon een kwestie van puur geluk hebben, niet zozeer van kennis. De winnaar kan er maar zijn plezier van hebben, al hoop ik niet dat de promo's dan voor de verkoop zullen gaan dienen. Dat zou ik wat te spijtig vinden voor de mensen die er dan WEL iets mee hadden kunnen doen.
djtrance
Ik kan de promo's goed gebruiken. Ze zullen heel zeker niet in de verkoop gaan, maar komen in mijn eigen collectie... als ik win tenminste.... alvast succes gewenst aan iedereen en dat ik moge winnen... ;)

PS: zijn wij 12 wel al zeker van een van de troostprijzen?... Of komen we daarvoor nog in een aparte grabbelbak?
Wildfir3
Lijkt me logisch dat wij zoiezo één van die 100 limited's krijgen. We hebben nu eenmaal 4 vragen juist beantwoord hé. Misschien nog een extraatje ofzo, maar daar zou ik niet te hard op rekenen.

Wildfir3
quote:
Originally posted by djtrance
Ik kan de promo's goed gebruiken. Ze zullen heel zeker niet in de verkoop gaan, maar komen in mijn eigen collectie...


was niet op jou bedoeld hoor, 't is omdat Tor het daarover had
AversusZ
quote:
Originally posted by djtrance
Ik kan de promo's goed gebruiken. Ze zullen heel zeker niet in de verkoop gaan, maar komen in mijn eigen collectie... als ik win tenminste.... alvast succes gewenst aan iedereen en dat ik moge winnen... ;)

PS: zijn wij 12 wel al zeker van een van de troostprijzen?... Of komen we daarvoor nog in een aparte grabbelbak?


+ eervolle vermelding op de website vind ik :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Privacy Statement