return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
Gamers: NL vs BE
View this Thread in Original format
Wildfir3
Zoals ik in die voetbalthread kwam te zeggen: zou het niet leuk zijn om es een wedstrijdje cs of ut ofzo te spelen tussen een nlta team en een beta team? :)

Ik denk dat elk land wel een paar gamers heeft die zullen geinteresseerd zijn. EN er zal toevallig ook wel iemand zijn met connecties om een server te lenen :)

Indien het over UT gaat dan heb ik connecties genoeg :D

who's in?

BELGIEUH:
Wildfir3 (UT, CS, Q3A)
Lievez (UT, COD)
Teknasia (BF)
Nabistai (UT)
Pier (?)
Gladius (UT, Q3A, CS)
Pooley (SoF2, Q3A)
Svinus (CS)

NEUJDERLAND:
DrOetker (CS?)
x
x
x
x
teknasia
vorig jaar speelde ik CS, nu overgeschakeld op Battlefield: 1942

:)
Dr Oetker
Ik ben zo'n ontzettende n00b, waarschijnlijk wordt ik echt vet laatste met 0 kills achter m'n naam :toothless
Speel het eigenlijk alleen in de vakantie met een paar vienden over een LAN als er ergens weer eens ouders op vakantie zijn...
Nabistai
UT wil ik eventueel wel meedoen (moet ik wel eerst installeren en aan de praat krijget etc.) maar dan wel pas over een week of zes :=)
Pier
ge roept maar als ge volk tekort hebt :crazy:
Wildfir3
UT zou ik trouwens zelf heel hard zien zitten. Heb met Lievez in de clan gezeten en menig aars geschopt ;)

En idd vanzelfsprekend na de examens
Gladius
mja liever q3 of halflife natuurlijk, maar UT (de gewone hoop ik) zou ik ook wel zien zitten! beep me up stievie!
pooley
Sof2 of Quake3
spanken die handel :)
Wildfir3
UT1 ja :)

Quake 3 en CS zie ik ook zitten.
Svinuske
cs ziek zitte is namelijk één van de weinige actie games waar ik ni duizelig van wordt :sadgreen:

Wildfir3
ik <-> dt

ik word!
Svinuske
idd ge hebt gelijk. ge ziet wa vo genie ik zen hé da ga iet geven zaterdag
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement