|
פאבים בת"א
|
View this Thread in Original format
| DJ-BON_v2 |
יש לכם מקומות מועדפים?
מקומות שאתם אוהבים לצאת אליהם ולשכר את התחת?
באנגלית זה נשמע יותר טוב - get your ass drunk
בעיקר בת"א
אוקיי אפשר בסביבה למרות שאני לא אוהב לצאת מהעיר
אה גם מקומות נוראיים!! שנדע להתרחק!!
אוקיי אני אתחיל - המקום שאני הכי שונא בעולם זה הסמסרה - שירות גרוע ושתיה לא איכותית
מקום נחמד - טמפטיישן באלנבי.. מקום נחמד מאד |
|
|
| markfeldman |
la morse
רחובות.
הוגארדן בשילוב עם בייקונים.....
ובנוסף, ההמבורגר הכי שחיתותי שיש:
המבורגר + גבינה + בצל + בייקון + ביצה עין !!!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by markfeldman
la morse
רחובות.
הוגארדן בשילוב עם בייקונים.....
ובנוסף, ההמבורגר הכי שחיתותי שיש:
המבורגר + גבינה + בצל + בייקון + ביצה עין !!!! |
פייייייייי שווההההה!!!!
איפה זה ברחובות????
אני אבקר שם :) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | פייייייייי שווההההה!!!!
איפה זה ברחובות????
אני אבקר שם |
כן אחי, אתה מוזמן... |
|
|
| yaman |
| ה-מקום המועדף: מלך הפלאפל בקינג ג'ורג' בירושלים |
|
|
| Eitan E |
דווקא לא התלהבתי מ-לה מורס זה ממש ליד הבית שלי .
אם כבר מדברים על פאבים ברחובות אני לא הייתי שם אבל שמעתי מהמון אנשים וגם כאלה שלא הולכים בד"כ לפאבים על הפאב האירי בפארק המדע איפה שמילאנו בכניסה לרחובות מכיוון נס ציונה מי מכיר גם משקאות איכות וגם נותנים הופעה אני צריך לבדוק את המקום
והפאב בד"כ שהייתי הולך בת"א יותר נכון דרום ת"א זה הגוזניק בר למי שמכיר אווירה נחמדה
ועוד משהו די מוזר הייתי במייקס פלייס איזה חודש אחריי שפתחו אותו מחדש מאז הפיגוע והרגשתי הרגשה מוזרה קשה להסביר את זה כאילו לא נעים לך במקום הזה או שאנשים לא נמצאים שם מתוך שמחה זה היה 4 ביולי - עצמאות של ארה"ב ולא יודע פתאום צצו לי פלאשבקים מהתמונות שהיו בטלויזיה ששידרו ממקום הפיגוע:nervous: |
|
|
| LA© |
פאב חדש יחסית..
אישית, עוד לא הייתי שמה.. אבל שמעתי ממקורות נאמנים על המקום דברים טובים!
קוראים לו
Denzel
בת"א
רחוב הצפירה 19
24+
מישהו היה שמה?? |
|
|
| §chop¥ |
יאללה רחובות !
אני גם אייחצן קצת את העיר שלי...
אז ככה ברחובות יש מלא פאבים ורובם אחלה אבל יש את
הרצל שהוא אחלה של מקום, באמת...
יום שישי האחרון ישבתי עם חברים וכל אחד הזמין ליטר וחצי בירה וייגרמייסטר:crazy: :crazy: :crazy:
קיצר אם מישהו מעוניין , הרצל נמצא ברחוב הרצל
(כמה מפתיע) |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by markfeldman
la morse
רחובות.
הוגארדן בשילוב עם בייקונים.....
ובנוסף, ההמבורגר הכי שחיתותי שיש:
המבורגר + גבינה + בצל + בייקון + ביצה עין !!!! |
איכס ינאצי |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by LA©
פאב חדש יחסית..
אישית, עוד לא הייתי שמה.. אבל שמעתי ממקורות נאמנים על המקום דברים טובים!
קוראים לו
Denzel
בת"א
רחוב הצפירה 19
24+
מישהו היה שמה?? |
ואלה הייתי לא משהו
אני כולה בן 20 אבל אין כמעט מקום שלא הייתי
אז ככה לתל אביבים שפה...
1.DENZEL -
לגיאלי 24+ זה ברחוב הצפירה צמוד לדום
לא משהו האמתי שזה יותר נראה כמו דאנס בר מזכיר מאד את המוב
בר לא כזה גדול ואין הרבה מקומות לשבת
וביום שישי פשוט מפוצץ אי אפשר לזוז שם והמוזיקה חזקה כ"כ כמו במסיבה ממש קשה לדבר
ובכניסה יש כזה תור...אני חיכיתי להיכנס 45 דקות !!! לא שווה
שורה תחתונה - תוותרו
2.LANSKI
ממש מתחת לכלבו שלום זה כביכול 27+ אבל לא כזה קשה להיכנס נכנסתי מלא פעמים. זה בר ענק בצורת H
עם המון מקומות ישיבה. הבעיה שמחירים נורא יקרים וחוץ מזה אחרי כמה פעמים נמאס כבר. קהל של עבריינים ומאפיונרים והרבה זונות כאלה (לא באמת זונות אבל...זונות כאלה של ת"א שמלאות פוזה ומתות שמישהו יקנה להן שתתיה
בשורה תחתונה - מומלץ אבל לא כל שבוע
3.לוקסור
אלנבי פינת לילינבלום
זה ל25+ ככה הגעתי לשם ואלה לא הסתכלה עלי אפילו
אז כנראה שטוב שם למרות שחבר שהיה שם הרבה פעמים אמר שסתם...נחמד
יש כוסיות אבל שוב אותו קהל של הלנסקי
4.שסק
בלילינבלום די בהתחלה שלו לא זוכר איזה מספר
מקום נחמד...פחות פיק אר בר אבל עדיין
לא מוזיקה של מועדונים כמו במקומות האחרים לא יותר ישראלית ודברים בסגנון הזה
מחירים די הוגנים
סבבה של מקום
5.FRAME
ברמת החייל לא זוכר תכתובת
זה יותר בר מסעדה כזה
כניסה מגיל 18
ככה שיש שם ילדים
וזה גם לא ממש בר משום שהוא לא במרכז הבילויים ב2 בלילה למשל לא יהיה מפוצץ. גם לא עומדים באים רק לשבת
אבל אם רוצים לצאת לבחורה עם בר לשתות משהון או אפילו לאכול אז זה אחלה מקום
ואם כבר יוצאים לשתות אז אפשר לקפוץ ל AVANTGARDE
שזה ממש רחוב ליד
וזו אמנשם יותר מסעדה אבל עדיין יש להם בר עשיר מאד
ואחרי 1 בלילה עד 8 בבוקר יש 50 אחוז הנחה על כל האלכוהול
וזה אומר למשל ג'וני ווקר אדום ב15 שקל (ויסקי...) או דרמבוי ב20
שווה
6.ארליך
בנמל ת"א צמוד למוב
כביכול 24+ אבל אפשר להיות בן 20 ולהיכנס ואפשר להיות בן 30 ולא להיכנס תלוי מה הסלקטור חושב עליך
קיצר יש למקום שם אחושרמוטה ומאד קשה להיכנס
יום חמישי זה היה פעם ראשונה שהצלחתי להיכנס
וואלה מעפן מאד הרבה חיילים כאלה בגיל שלי
והרבה עבריינים וזונות !!!
זאב רוזנשטיין ממש קבוע שם
7.אסקו-בר
מקום חדש... לא הייתי בו ושמעתי עליו רק אתמול
אמרו לי במסגר לא יודע איפה בדיוק
ושם אמרו לי כדי לההיכנס צריך להיות מישהו לא סתם
אז בהצלחה
זהו בינתיים
:crazy: |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
la morse
רחובות.
הוגארדן בשילוב עם בייקונים.....
ובנוסף, ההמבורגר הכי שחיתותי שיש:
המבורגר + גבינה + בצל + בייקון + ביצה עין !!!! |
מה רחובותתתתת אחים שלי מי גר ברחובות?!
רק תל אביב! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by §chop¥
אז ככה ברחובות יש מלא פאבים ורובם אחלה אבל יש את
הרצל שהוא אחלה של מקום, באמת...
יום שישי האחרון ישבתי עם חברים וכל אחד הזמין ליטר וחצי בירה וייגרמייסטר:crazy: :crazy: :crazy:
קיצר אם מישהו מעוניין , הרצל נמצא ברחוב הרצל
(כמה מפתיע) |
הייתי שמה אתמול :p :p
וכן הגוזניק באמת מקום נחמד
וכן לנסקי ו
loxur
זה מזה מקומות עם פוזה,
(לא הכניסו אותי :p )
אבל בכללי....
לדעתי פאבים זה תרבות הבילוי הכי דפוקה שהצליחו להמציא
אם כבר משהו בסגנון אני תמיד הרבה יותר מעדיף את המקומות השקטים יותר עם הנרגילות. |
|
|
|
|