|
פאבים בת"א (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by Flotser
אבל בכללי....
לדעתי פאבים זה תרבות הבילוי הכי דפוקה שהצליחו להמציא
אם כבר משהו בסדגנון אני תמיד הרבה יותר מעדיף את המקומות השקטים יותר עם הנרגילות. |
למה אחי? הכי כיף.
אתה בא לאנשהו, לוקח בירה או איזה מרטיני ככה יושב עם חברים / כוסית אקראית, מנשנש נאצ'וס / בייגלה / בוטנים וכו.. מדבר על החיים וגם גומר תערב שיכור-למחצה.
מה רע?!? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DJ-BON_v2
למה אחי? הכי כיף.
אתה בא לאנשהו, לוקח בירה או איזה מרטיני ככה יושב עם חברים / כוסית אקראית, מנשנש נאצ'וס / בייגלה / בוטנים וכו.. מדבר על החיים וגם גומר תערב שיכור-למחצה.
מה רע?!? |
לדעתי זה דפוק ברמות.
אבל זה רק דעתי כמובן.
לשבת ולדבר עם אנשים אני מעדיף במקום שקט
ואיחחס הנאצ'יוס האלה, אני יכול לצאת לקנות דוריטוס בקיוסק . |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by yahel222
1.DENZEL -
לגיאלי 24+ זה ברחוב הצפירה צמוד לדום
לא משהו האמתי שזה יותר נראה כמו דאנס בר מזכיר מאד את המוב
בר לא כזה גדול ואין הרבה מקומות לשבת
וביום שישי פשוט מפוצץ אי אפשר לזוז שם והמוזיקה חזקה כ"כ כמו במסיבה ממש קשה לדבר
ובכניסה יש כזה תור...אני חיכיתי להיכנס 45 דקות !!! לא שווה
שורה תחתונה - תוותרו
|
וואלה... טוייב.. נעביר לבעלים :)
בשביל מה מכירים אותו.. בשביל שלא לחכות בתור, להכנס ישר, ולשתות כמה שרוצים
:D
ולגביי המוזיקה החזקה...
לאחרונה בכל פאב שאני נמאצת זה ככה...
אם המוזיקה טובה ומערכת ההגברה טובה, אז לא נורא, נסלח להם
;) |
|
|
| markfeldman |
לך תזדיין יא עוכר ישראל !
הרבי מרשה לך להסתובב באתרי תועבה כאילו ? |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by LA©
וואלה... טוייב.. נעביר לבעלים :)
בשביל מה מכירים אותו.. בשביל שלא לחכות בתור, להכנס ישר, ולשתות כמה שרוצים
:D
ולגביי המוזיקה החזקה...
לאחרונה בכל פאב שאני נמאצת זה ככה...
אם המוזיקה טובה ומערכת ההגברה טובה, אז לא נורא, נסלח להם
;) |
לא מותק אם אני ירצה ללכת למקום לשתות וודקה רד בול בעמידה ולהידחף בין ים אנשים ולא לשמוע את עצמי מדבר
אני ילך למסיבה
וזהו בעצם מה שיש שם זה מסיבה
אז זה הפסד שלו כי שאני הייתי ביום שישי היתה כניסה חופשית
וואלה אמרנו שהוא יכול ביף לקחת כסף כי זה בעצם מסיבה
או דאנס בר מקסימום
פיק אפ בר זה לא
אה ואגב יש גם את הגנקי
רק שמעתי מקום חזק
אבל ל א יודע פרטים |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by yahel222
לא מותק אם אני ירצה ללכת למקום לשתות וודקה רד בול בעמידה ולהידחף בין ים אנשים ולא לשמוע את עצמי מדבר
אני ילך למסיבה
וזהו בעצם מה שיש שם זה מסיבה
אז זה הפסד שלו כי שאני הייתי ביום שישי היתה כניסה חופשית
וואלה אמרנו שהוא יכול ביף לקחת כסף כי זה בעצם מסיבה
או דאנס בר מקסימום
פיק אפ בר זה לא
אה ואגב יש גם את הגנקי
רק שמעתי מקום חזק
אבל ל א יודע פרטים |
קודם כל, אל תקרא לי מותק!!
וסבבה זכותך לעשות מה שבראש שלך!
ואני מראש אמרתי, שעוד לא הייתי שמה, כך שאין לי ממש דעה...
ולמה לשתות וודקה ורד בול?
כל כך מאוס... |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by LA©
קודם כל, אל תקרא לי מותק!!
וסבבה זכותך לעשות מה שבראש שלך!
ואני מראש אמרתי, שעוד לא הייתי שמה, כך שאין לי ממש דעה...
ולמה לשתות וודקה ורד בול?
כל כך מאוס... |
מה רע במותק
צורת דיבור...
וודקה רד בול כי אני לא ישתה וויסקי בעמידה בצפיפות שכל שניה דוחפים אותי
הבנתתתתתתתתתת |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by yahel222
מה רע במותק
צורת דיבור...
וודקה רד בול כי אני לא ישתה וויסקי בעמידה בצפיפות שכל שניה דוחפים אותי
הבנתתתתתתתתתת |
קודם כל, צורת דיבור או לא... לא לטעמי, וביקשתי פשוט שלא תקרא לי ככה.
מותר לבקש, לא?
ואם אתה בן אדם עם קצת כבוד, אתה גם תסכים.
דבר שני, תשתה מה שאתה רוצה... לא בא אליך בטענות.. רק הבעתי את דעתי האישית. |
|
|
| taltul |
מה שאני מציע בסופו של דבר זה להיפגש השבוע שאיזה פאב ברחובות או אחר בגוש דן כמובן....
לשבת לשתות משהו...
משהו חמוד כזה בקיצר כמו שאתם אוהבים...:)
מה דעתכם?
אני כמובן לא בחור את המרום כי פשוט לא מכיר...:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מה שאני מציע בסופו של דבר זה להיפגש השבוע שאיזה פאב ברחובות או אחר בגוש דן כמובן....
לשבת לשתות משהו...
משהו חמוד כזה בקיצר כמו שאתם אוהבים...
מה דעתכם |
אחלה רעיון טלטול !
אני אשמח לראות את כולכם בלה-מורס ! |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אחלה רעיון טלטול !
אני אשמח לראות את כולכם בלה-מורס ! |
פיכס רחובות.
פיכס.
חוצמזה
morse
זה לא מוגלה באנגלית?
פיוווווו |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by DJ-BON_v2
פיכס רחובות.
פיכס.
חוצמזה
morse
זה לא מוגלה באנגלית?
פיוווווו |
לא יפה שאתה מלכלך על רחובות
אני אביא עליך כמה דוסים ונטוריי קרתא
ואז כבר תדבר יפה על רחובות
:D :toothless |
|
|
|
|