|
פאבים בת"א (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by arik
חברה
קמה-סוטרה
!!!
כוסיות רעננה
יפות
קצת סנוביות
מדהימות
דוגמניות
יפיפיות
מפוצצות
קצת סנוביות
קמה-סוטרה
אזור התעשייה רעננה
20+
בדרך כלל אין מינימום
אבל שיש זה רק 20
פופים נרגילות
מוסיקה
אווירה טובה
לא יקר מידי
נורמלי
אני אהבתי |
:clown: :clown: |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by markfeldman
סנובים !! |
מה סנובי בלאהוב לאכול בסוהו?
אוכל טוב
סושי מצויין
מה רע?? |
|
|
| yahel222 |
הייתי בקמה סוטרה
נחמד אבל זה לא פאב ולא בר
זה מקום של נרגילות
הם לא יודעים להכין משקאות טוב
אבל מקום חמוד
כמו סמסרה כזה
ומותק (בצחוק אני פשוט לא יודע תשם) איך את מגיעה כל הזמן למרכז
הרי את גרה בעומר לא???? |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by LA©
מה סנובי בלאהוב לאכול בסוהו?
אוכל טוב
סושי מצויין
מה רע?? |
זה מסעדה או מין פאב כזה? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by DJ-BON_v2
זה מסעדה או מין פאב כזה? |
מסדעת יוקרה הייתי אומר אפילו...ככה נראה לי..אף פעם לא אכלתי שמה ואתם יודעים למה לכן לא אני לא אגיד אם השירות טוב או רע...אלא המקום עצמו דפקו שם עיצוב פנים חבלז...משהו אירופי כזה
:) |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by taltul
מסדעת יוקרה הייתי אומר אפילו...ככה נראה לי..אף פעם לא אכלתי שמה ואתם יודעים למה לכן לא אני לא אגיד אם השירות טוב או רע...אלא המקום עצמו דפקו שם עיצוב פנים חבלז...משהו אירופי כזה
:) |
הייתי אומרת מסעדה... למרות שתמיד יש להם קוקטלים מעניינים להציע..
עיצוב פנים שבאמת חבלז...
משהו ליגה!
:D
הייתי שמה כמה פעמים, השירות טוב
בנות כוסיות תמיד
אין מלצרים שמה בכלל...
אוכל טוב.. ומי שאוהב סושי, אז לדעתי
המקום הכי טוב לסושי
קיצר, מומלץ ביותר |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by LA©
הייתי אומרת מסעדה... למרות שתמיד יש להם קוקטלים מעניינים להציע..
עיצוב פנים שבאמת חבלז...
משהו ליגה!
:D
הייתי שמה כמה פעמים, השירות טוב
בנות כוסיות תמיד
אין מלצרים שמה בכלל...
אוכל טוב.. ומי שאוהב סושי, אז לדעתי
המקום הכי טוב לסושי
קיצר, מומלץ ביותר |
מחירים ומיקום? |
|
|
| DJ-BON_v2 |
תודה אחי! באמת נראית אחלה מסעדה אבל האם באמת שווה לצאת מת"א בשבילה? (אני גר בצד של תל אביב שלא קרוב לראשון).. |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by DJ-BON_v2
תודה אחי! באמת נראית אחלה מסעדה אבל האם באמת שווה לצאת מת"א בשבילה? (אני גר בצד של תל אביב שלא קרוב לראשון).. |
LOL:)
..."אם כבר אז "אחותי |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by arik
חברה
קמה-סוטרה
!!!
כוסיות רעננה
יפות
קצת סנוביות
מדהימות
דוגמניות
יפיפיות
מפוצצות
קצת סנוביות
קמה-סוטרה
אזור התעשייה רעננה
20+
בדרך כלל אין מינימום
אבל שיש זה רק 20
פופים נרגילות
מוסיקה
אווירה טובה
לא יקר מידי
נורמלי
אני אהבתי |
בוקר פאקינג טוב!!
אבל מה... המוזיקה חרא, ורועשת, בקושי אפשר לדבר |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by taltul
LOL:)
..."אם כבר אז "אחותי |
זאת אחותך??????? |
|
|
|
|