return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
פאבים בת"א (pg. 4)
View this Thread in Original format
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by arik
חברה

קמה-סוטרה
!!!

כוסיות רעננה
יפות
קצת סנוביות

מדהימות
דוגמניות
יפיפיות
מפוצצות
קצת סנוביות
קמה-סוטרה

אזור התעשייה רעננה
20+

בדרך כלל אין מינימום
אבל שיש זה רק 20
פופים נרגילות
מוסיקה
אווירה טובה

לא יקר מידי
נורמלי

אני אהבתי


:clown: :clown:
LA©
quote:
Originally posted by markfeldman
סנובים !!


מה סנובי בלאהוב לאכול בסוהו?

אוכל טוב
סושי מצויין

מה רע??
yahel222
הייתי בקמה סוטרה
נחמד אבל זה לא פאב ולא בר
זה מקום של נרגילות
הם לא יודעים להכין משקאות טוב
אבל מקום חמוד
כמו סמסרה כזה

ומותק (בצחוק אני פשוט לא יודע תשם) איך את מגיעה כל הזמן למרכז
הרי את גרה בעומר לא????
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by LA©
מה סנובי בלאהוב לאכול בסוהו?

אוכל טוב
סושי מצויין

מה רע??


זה מסעדה או מין פאב כזה?
taltul
quote:
Originally posted by DJ-BON_v2
זה מסעדה או מין פאב כזה?

מסדעת יוקרה הייתי אומר אפילו...ככה נראה לי..אף פעם לא אכלתי שמה ואתם יודעים למה לכן לא אני לא אגיד אם השירות טוב או רע...אלא המקום עצמו דפקו שם עיצוב פנים חבלז...משהו אירופי כזה
:)
LA©
quote:
Originally posted by taltul
מסדעת יוקרה הייתי אומר אפילו...ככה נראה לי..אף פעם לא אכלתי שמה ואתם יודעים למה לכן לא אני לא אגיד אם השירות טוב או רע...אלא המקום עצמו דפקו שם עיצוב פנים חבלז...משהו אירופי כזה
:)


הייתי אומרת מסעדה... למרות שתמיד יש להם קוקטלים מעניינים להציע..

עיצוב פנים שבאמת חבלז...

משהו ליגה!
:D

הייתי שמה כמה פעמים, השירות טוב
בנות כוסיות תמיד
אין מלצרים שמה בכלל...

אוכל טוב.. ומי שאוהב סושי, אז לדעתי
המקום הכי טוב לסושי

קיצר, מומלץ ביותר
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by LA©
הייתי אומרת מסעדה... למרות שתמיד יש להם קוקטלים מעניינים להציע..

עיצוב פנים שבאמת חבלז...

משהו ליגה!
:D

הייתי שמה כמה פעמים, השירות טוב
בנות כוסיות תמיד
אין מלצרים שמה בכלל...

אוכל טוב.. ומי שאוהב סושי, אז לדעתי
המקום הכי טוב לסושי

קיצר, מומלץ ביותר



מחירים ומיקום?
LA©
quote:
Originally posted by DJ-BON_v2
מחירים ומיקום?


סליחה שלא עניתי
פשוט לא הייתי בפורום שנים...

הנה לינק תחליט בעצמך איך המחירים
ויש שמה גם כתובת!

http://www.rest.co.il/RestsSites/MainPage.asp?RID=4776

enjoy
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by LA©
סליחה שלא עניתי
פשוט לא הייתי בפורום שנים...

הנה לינק תחליט בעצמך איך המחירים
ויש שמה גם כתובת!

http://www.rest.co.il/RestsSites/MainPage.asp?RID=4776

enjoy


תודה אחי! באמת נראית אחלה מסעדה אבל האם באמת שווה לצאת מת"א בשבילה? (אני גר בצד של תל אביב שלא קרוב לראשון)..
taltul
quote:
Originally posted by DJ-BON_v2
תודה אחי! באמת נראית אחלה מסעדה אבל האם באמת שווה לצאת מת"א בשבילה? (אני גר בצד של תל אביב שלא קרוב לראשון)..

LOL:)
..."אם כבר אז "אחותי

eXeTik
quote:
Originally posted by arik
חברה

קמה-סוטרה
!!!

כוסיות רעננה
יפות
קצת סנוביות

מדהימות
דוגמניות
יפיפיות
מפוצצות
קצת סנוביות
קמה-סוטרה

אזור התעשייה רעננה
20+

בדרך כלל אין מינימום
אבל שיש זה רק 20
פופים נרגילות
מוסיקה
אווירה טובה

לא יקר מידי
נורמלי

אני אהבתי


בוקר פאקינג טוב!!
אבל מה... המוזיקה חרא, ורועשת, בקושי אפשר לדבר
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by taltul
LOL:)
..."אם כבר אז "אחותי


זאת אחותך???????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement