|
פאבים בת"א (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by LA©
קודם כל, צורת דיבור או לא... לא לטעמי, וביקשתי פשוט שלא תקרא לי ככה.
מותר לבקש, לא?
ואם אתה בן אדם עם קצת כבוד, אתה גם תסכים.
דבר שני, תשתה מה שאתה רוצה... לא בא אליך בטענות.. רק הבעתי את דעתי האישית. |
יאללה אל תהיי כבדה מותק:) |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
יאללה אל תהיי כבדה מותק:) |
קפוץ לי
:D |
|
|
| markfeldman |
מה פיכס ?
ברחובות יש אווירה אינטימית...
ת"א סתם המוני וערסוואתי ! |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מה פיכס ?
ברחובות יש אווירה אינטימית...
ת"א סתם המוני וערסוואתי ! |
תלוי לאיפה אתה הולך.
אם אתה הולך למקומות ההמוניים אז יהיה לך המוני וערסוואתי... אם אתה יודע לאן ללכת.. יהיה לך טוב |
|
|
| markfeldman |
| quote: | תלוי לאיפה אתה הולך.
אם אתה הולך למקומות ההמוניים אז יהיה לך המוני וערסוואתי... אם אתה יודע לאן ללכת.. יהיה לך טוב |
אז תן איזה סקירה... |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אז תן איזה סקירה... |
האמת שבשביל זה הט'רד הזה!!!
:haha: :haha: :haha:
בעיקרון יש באלנבי מקום נחמד לא המוני קהל נחמד - טמפטיישן.. נחמד. יש עוד פאב שדווקא אהבתי ולא היו שם מי יודע מה ערסים זה די ליד, נקרא סטרסקי.. |
|
|
| markfeldman |
בכל אופן די ג'יי בון, מה שאני אומר זה, בוא להכיר מקומות חדשים מחוץ לעיר הגדולה.
אתה רק תופתע לטובה. |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
בכל אופן די ג'יי בון, מה שאני אומר זה, בוא להכיר מקומות חדשים מחוץ לעיר הגדולה.
אתה רק תופתע לטובה. |
אולי....
אבל רחובות?! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אולי....
אבל רחובות |
חדל עם הסטיגמות !
תבוא תראה ! |
|
|
| TTman |
קיצר, אין על הסוהו בראשון
SUSHI RULEZZZZZZZZZZ :D |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | קיצר, אין על הסוהו בראשון |
סנובים !! |
|
|
| arik |
חברה
קמה-סוטרה
!!!
כוסיות רעננה
יפות
קצת סנוביות
מדהימות
דוגמניות
יפיפיות
מפוצצות
קצת סנוביות
קמה-סוטרה
אזור התעשייה רעננה
20+
בדרך כלל אין מינימום
אבל שיש זה רק 20
פופים נרגילות
מוסיקה
אווירה טובה
לא יקר מידי
נורמלי
אני אהבתי |
|
|
|
|