return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar?
View this Thread in Original format
websley
Natuurlijk hebben jullie al de geweldige track: "Love comes again" gehoord, maar met "Force Of Gravity" en andere recente tracks lijkt het erop dat we een nieuw fenomeen krijgen, wat vinden jullie?

Verder kende ik BT alleen van "Mercury and Solace", dus het kan zijn dat er al vaker over gesproken wordt:nervous:
Wildfir3
zolang ze niet in elke samenwerking van die elektro-vocals gaan steken is het allemaal goed voor mij :)
Dj Lex
Had er een poll van gemaakt Webster!
Ik vind dit overigens niet de "beste" combi van het jaar
Valhalla
vind het nummer love comes home helemaal niet zo goed
basd
Nieuw fenomeen my ass.
eXos
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik vind dit overigens niet de "beste" combi van het jaar


Wie dan?
SnuggLe
quote:
Originally posted by websley
Natuurlijk hebben jullie al de geweldige track: "Love comes again" gehoord, maar met "Force Of Gravity" en andere recente tracks lijkt het erop dat we een nieuw fenomeen krijgen, wat vinden jullie?

Verder kende ik BT alleen van "Mercury and Solace", dus het kan zijn dat er al vaker over gesproken wordt:nervous:


Sorry dat ik dit nu 'bot' ga zeggen, maar:

Heb je een stuk gewapend beton voor je hoofd??

Volgensmij snap je een paar dingen niet... Heb je je eigen oude topic gelezen??? Lijkt me handig om eerste de reacties te lezen op je vorige topic voordat je op POST NEW THREAD drukt.

Je posts druipen van de 'dit is echt het vetste ooit' gehalte, terwijl het hier (waar je je onder 'kenners' begeeft) behoorlijk dom overkomt omdat BT natuurlijk al HEEL LANG bekend is, en hij echt niet nieuw is. OfteweL: verdiep je meer in de muziek :)
Hitman
:haha: go SnuggLe, go SnuggLe!!! :tongue2
Ding Chavez
quote:
Originally posted by websley
en andere recente tracks


En welke mogen dat dan zijn? Volgens mij had je zojuist de enige recente samenwerken wel opgesomt. En nieuw fenomeen? Volgende maand is er weer een andere samenwerking, net als twee maanden ervoor, niks speciaals aan als je het mij vraagt...

[edit] btw force of gravity was een bt track geremixed door tiësto, dus dat kun je volgens mij al niet eens een samenwerking noemen[/edit]
Chicane
helemaal toppie! Beste duo ooit sinds Mark Norman!



BTW: +1 :stongue: :haha:

SnuggLe
Oh, moet ik overigens hierbij vermelden dat ik ook geen verstand van trance heb, voordat mensen daar over beginnen te zeiken ;)

+1 :D
Valhalla
niemand heeft verstand van trance, alleen een mening

+26893259
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement