|
Welcome to the Norwegian Forum
|
View this Thread in Original format
| jp |
Never expected me to be the first to make a thread here :D
Congrats with your new forum guys! :toocool: |
|
|
| Sand Leaper |
Yay! :happy2:
Thanks Swampy for not making us wait for a year like the finnish :p Hopefully the Norwegian community can grow now like it has in the various other regional forums. |
|
|
| noonboy |
Thank you, Swamper!
So, are we allowed to write in norwegian inside here? I just want to be sure before I bust in. |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by noonboy
Thank you, Swamper!
So, are we allowed to write in norwegian inside here? I just want to be sure before I bust in. |
Peisa på! |
|
|
| KrissO |
| Thanks a lot Swamper! :) |
|
|
| montana |
| och nu jan kan du slutta skriva meninglösa posts i den svenska delen av forumet också :P |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by montana
och nu jan kan du slutta skriva meninglösa posts i den svenska delen av forumet också :P |
Nä, varför det? Nu har jag ju bara enda en sak jag kan döda tiden med :p |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Nä, varför det? Nu har jag ju bara enda en sak jag kan döda tiden med :p |
ja, men ok då, men förvänta dig inte att folk ska behandla er speciellt nu :) :) :) |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by montana
ja, men ok då, men förvänta dig inte att folk ska behandla er speciellt nu :) :) :) |
:toothless |
|
|
| Sjodalf |
w00h000000000000!!!!!
awesome news!!! :crazy: :crazy:
thanks a bunch!! |
|
|
|
|