return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 3 4 5 
Welcome to the Norwegian Forum
View this Thread in Original format
jp
Never expected me to be the first to make a thread here :D

Congrats with your new forum guys! :toocool:
Sand Leaper
Yay! :happy2:

Thanks Swampy for not making us wait for a year like the finnish :p Hopefully the Norwegian community can grow now like it has in the various other regional forums.
noonboy
Thank you, Swamper!

So, are we allowed to write in norwegian inside here? I just want to be sure before I bust in.
Sand Leaper
quote:
Originally posted by noonboy
Thank you, Swamper!

So, are we allowed to write in norwegian inside here? I just want to be sure before I bust in.


Peisa på!
DjDeComp
congrats guys
KrissO
Thanks a lot Swamper! :)
montana
och nu jan kan du slutta skriva meninglösa posts i den svenska delen av forumet också :P
Sand Leaper
quote:
Originally posted by montana
och nu jan kan du slutta skriva meninglösa posts i den svenska delen av forumet också :P


Nä, varför det? Nu har jag ju bara enda en sak jag kan döda tiden med :p
Pjox
Grattis grannar :p
montana
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Nä, varför det? Nu har jag ju bara enda en sak jag kan döda tiden med :p


ja, men ok då, men förvänta dig inte att folk ska behandla er speciellt nu :) :) :)

Sand Leaper
quote:
Originally posted by montana
ja, men ok då, men förvänta dig inte att folk ska behandla er speciellt nu :) :) :)


:toothless
Sjodalf
w00h000000000000!!!!!

awesome news!!! :crazy: :crazy:

thanks a bunch!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement